eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa miesięcznych kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Olsztyn: Dostawa miesięcznych kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 234165 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214911 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miesięcznych kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot dostawy: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne jest dostawa miesięcznych kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. II. Zakres przedmiotowy usługi: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi następujące formy rekreacji: basen, aerobic, aqua aerobic, body bike, gimnastyka, groty solne, joga, nauka tańca, nordick walking, pilates, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłowania, squach, tai-chi, indor cycling, sztuki walki etc. III. Sposób realizacji: 1. Zamawiający deklaruje chęć nabycia do 500 kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze i jednocześnie informuje, iż zadeklarowana ilość osób, jest wynikiem zgłoszonego zapotrzebowania na ww. formy rekreacji. W przypadku zwiększenia zainteresowania w trakcie trwania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ww. ilości na powyżej 500 osób. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do wszystkich posiadanych w ofercie obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze na terenie miasta Olsztyn w tym co najmniej do dwóch basenów o dł. min. 25 m każdy oraz wszystkich posiadanych w ofercie obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze na terenie województwa warmińsko-mazurskiego w tym co najmniej do dwóch basenów o dł. min. 15 m każdy. 3. Aktualna lista obiektów rekreacyjnych i sportowych winna być zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 4. Karty powinny być przygotowane w formie np. kart magnetycznych, kart chipowych, kart zbliżeniowych stanowiących imienne karty umożliwiające wejście do poszczególnych obiektów sportowo-rekreacyjnych dla każdej z uprawnionych osób. 5. Oferowane karty będące przedmiotem niniejszej umowy muszą zapewniać nielimitowaną ilość wejść do obiektów rekreacyjnych i sportowych tj. jeden karnet uprawnia do nielimitowanego czasowo wejścia do obiektu oraz w dowolnej ilości dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od świadczenia pracy. 6. Lista kart dla pracowników i osób towarzyszących oraz dzieci ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże na 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług wynikających z nabycia kart będących przedmiotem niniejszego postępowania. Następne zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na 10 dni przed końcem danego miesiąca. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany osobowej listy kart korzystających z karnetu, z zastrzeżeniem, że zmiana użytkownika karnetu nastąpi po wcześniejszym zawiadomieniu przez Zamawiającego. Zawiadomienie takie nastąpi nie później jak na koniec każdego miesiąca. 8. W przypadku nowych punktów partnerskich z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy lub nowych usług świadczonych przez punkty partnerskie z którymi Wykonawca nawiązał współpracę, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach oraz umożliwia dostęp do nowych punktów partnerskich lub nowych usług oferowanych przez punkty partnerskie. IV. Termin realizacji: 1. Termin wykonania zamówienia: dwa miesiące od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia publicznego. 2. Sposób realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia imiennych kart w terminie na 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług wynikających z nabycia kart będących przedmiotem niniejszego postępowania oraz na 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. V. Sposób i warunki płatności: 1. Zamawiający zapłaci cenę należną zgodnie z zawartą umową, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poprawnie wystawionej faktury na adres wskazany przez przedstawiciela Zamawiającego do dnia 20-tego każdego miesiąca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Benefit Systems SA, Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 342,00

  • Oferta z najniższą ceną: 300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 342,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.