eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeWykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w 2009 roku - II przetarg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Gryfice: Wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w 2009 roku - II przetarg
Numer ogłoszenia: 23415 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w 2009 roku - II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia przekracza 133.000,00 euro. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 następujące części, zwane pakietami, tj.: Pakiet nr 1, L-ctwo Raduń, Szkółka Leśna - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim; Pakiet nr 2, L-ctwo Niczonów, L-ctwo Pobierowo - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Niczonów i Pobierowo; Pakiet nr 3, L-ctwo Świerzno, L-ctwo Chomino - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino; Pakiet nr 4, PAD - Wykonanie usługi z zakresu ochrony p.poż., obsługa punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w siedzibie Nadleśnictwa Gryfice..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wnieść wadium w następujących kwotach: 1. Pakiet nr 1, L-ctwo Raduń, Szkółka - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim - 5359.71 zł; Pakiet nr 2, L-ctwo Niczonów, L-ctwo Pobierowo - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Niczonów i Pobierowo - 4627.31 zł; Pakiet nr 3, L-ctwo Świerzno, L-ctwo Chomino - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino - 7619.80 zł; Pakiet nr 4, PAD - Wykonanie usługi z zakresu ochrony p.poż., obsługa punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w siedzibie Nadleśnictwa Gryfice - 168.00 zł. Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BGŻ S.A. nr konta: 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 7). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.02.2009r. do godz. 09:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdego z pakietów określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdego z pakietów określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego pakietu. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona. Przez znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy rozumieć posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę: Pakiet nr 1 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 2 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 3 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 4 co najmniej 10.000,00zł. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien załączyć do polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia dziłalności na kwotę: Pakiet nr 1 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 2 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 3 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 4 co najmniej 10.000,00zł. 1. Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy rozumieć wykazanie przez Wykonawcę, iż: 1) Pakiet nr 1, L-ctwo Raduń, Szkółka Leśna - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim; a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę miesięcznie nie mniejszą niż 15.000,00 zł każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie; c) dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia; 2) Pakiet nr 2, L-ctwo Niczonów, L-ctwo Pobierowo - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Niczonów i Pobierowo; a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę miesięcznie nie mniejszą niż 15.000,00 zł każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie; c) dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia; 3) Pakiet nr 3, L-ctwo Świerzno, L-ctwo Chomino - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino; a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę miesięcznie nie mniejszą niż 15.000,00 zł każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie; c) dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia; 4) Pakiet nr 4, PAD - Wykonanie usługi z zakresu ochrony p.poż., obsługa punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w siedzibie Nadleśnictwa Gryfice: dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie. Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą, tj.: - wykazu usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 4 SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót, faktury, wydruki z Systemu Informatycznego Lasów Państwowych o nazwie (Karta Konta Wierzyciela) itp). Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: a) wskazanie podmiotu na rzecz, którego były realizowane, b) wskazanie, że wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, c) wskazanie miejsca wykonania, d) wskazanie zakresu i wartości wykonanej usługi e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), oraz opinię podmiotu wskazanego powyżej lit a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. - wykazu osób (wg wzoru - załącznik nr 5 SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca skożystał z takiego udostępnienia. - zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej) dla osób wskazanych w wykazie osób (załącznik nr 5 SIWZ) - dotyczy pakietu od nr 1 do nr 3 , - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 6 SIWZ), - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca skorzystał z takiego udostępnienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 SIWZ), 2) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; informacja z Krajowego Rejestru Karnego o której mowa w niniejszym punkcie powinna zostać złożona dla: - w przypadku osób fizycznych (osób prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) - dla nich samych, - w przypadku osób prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - dla każdego ze wspólników, - w przypadku spółek jawnych - dla każdego ze wspólników, - w przypadku osób prawnych - dla każdego z członków organu zarządzającego, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym pkt dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, oraz gdy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej. 7) wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 4 SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 SIWZ zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót, faktury, wydruki z Systemu Informatycznego Lasów Państwowych o nazwie (Karta Konta Wierzyciela) itp). Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: a) wskazanie podmiotu na rzecz, którego były realizowane, b) wskazanie, że wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, c) wskazanie miejsca wykonania, d) wskazanie zakresu i wartości wykonanej usługi e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), oraz opinię podmiotu wskazanego powyżej lit a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. 8) wykaz osób (wg wzoru - załącznik nr 5 SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.3 ppkt 8 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej) dla osób wskazanych w wykazie osób (załącznik nr 5 SIWZ) - dotyczy pakietu od nr 1 do nr 3 , 11) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 6 SIWZ), 12) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.3 ppkt 11, niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował, 13) polisę potwierdzającą, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego pakietu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. (091)3843321, fax (091) 3877165, email: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 09:50, miejsce: Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice pok. nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1, L-ctwo Raduń, Szkółka Leśna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim: - zagospodarowanie lasu i Szkółka leś. prace ręczne: prace ręczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwie Raduń i na szkółce leśnej, katalogowe i nieskatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 15326 nh (normogodziny katalogowe), h (godz. zegarowe) - zagospodarowanie prace mechaniczne: prace mechaniczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwie Raduń, katalogowe i nieskatalogowane; zakres prac 24 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe) - szkółka leśna prace mechaniczne katalogowe: prace mechaniczne katalogowe na szkółce leśnej; zakres prac 1683 nh (normogodziny katalogowe) - szkółka leśna prace mechaniczne godz.: prace mechaniczne nieskatalogowane na szkółce leśne; zakres prac 652 h (godz. zegarowe) - pozyskanie drewna: prace ręczne z zakresu użytkowania lasu w L-ctwie Raduń , katalogowe i nieskatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 12013 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe) - zrywka półpodwieszona, prace mechaniczne, katalogowe, polegające na zrywce drewna W, S1, S3, M1. w L-ctwie Raduń; zakres prac 218 nh (normogodziny katalogowe) - zrywka nasiębierna, prace mechaniczne, katalogowe, polegające na nasiębiernej zrywce drewna S2, S4. w L-ctwie Raduń; zakres prac 1610 nh (normogodziny katalogowe) - zrywka drewna prace godz. nieskatalogowane. w L-ctwie Raduń; zakres prac 10 h (godz. zegarowe) - prace transportowe, zakres prac 10 h (godz. zegarowe).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2, L-ctwo Niczonów, L-ctwo Pobierowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Niczonów i Pobierowo: - zagospodarowanie lasu prace ręczne: prace ręczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwach Niczonów i Pobierowo, katalogowe i nie skatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 6976 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe); - zagospodarowanie prace mechaniczne: prace mechaniczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwach Niczonów i Pobierowo, katalogowe i nieskatalogowane; zakres prac 145 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe) - pozyskanie drewna: prace ręczne z zakresu użytkowania lasu w L-ctwach Niczonów i Pobierowo, katalogowe i nieskatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 18419 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe) - zrywka półpodwieszona, prace mechaniczne, katalogowe, polegające na zrywce drewna W, S1, S3, M1. w L-ctwach Niczonów i Pobierowo; zakres prac 229 nh (normogodziny katalogowe) - zrywka nasiębierna, prace mechaniczne, katalogowe, polegające na nasiębiernej zrywce drewna S2, S4. w L-ctwach Niczonów i Pobierowo; zakres prac 1620 nh (normogodziny katalogowe) - zrywka drewna prace godz. nieskatalogowane. w L-ctwach Niczonów i Pobierowo; zakres prac 10 h (godz. zegarowe) - prace transportowe; zakres prac 20 h (godz. zegarowe).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3, L-ctwo Świerzno, L-ctwo Chomino.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino: - zagospodarowanie lasu prace ręczne: prace ręczne z zakresu zagospodarowania (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwach Świerzno i Chomino, katalogowe i nie skatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 12570 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe) - zagospodarowanie prace mechaniczne: prace mechaniczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwach Świerzno i Chomino, katalogowe i nieskatalogowane; zakres prac 65 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe) - pozyskanie drewna: prace ręczne z zakresu użytkowania lasu w L-ctwach Świerzno i Chomino, katalogowe i nieskatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych, zakres prac 27384 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe) - zrywka półpodwieszona: prace mechaniczne, katalogowe, polegające na zrywce drewna W, S1, S3, M1. w L-ctwach Świerzno i Chomino; zakres prac 488 nh (normogodziny katalogowe) - zrywka nasiębierna: prace mechaniczne, katalogowe, polegające na nasiębiernej zrywce drewna S2, S4. w L-ctwach Świerzno i Chomino; zakres prac 3780 nh (normogodziny katalogowe) - zrywka drewna prace godz. nieskatalogowane w L-ctwach Świerzno i Chomino; zakres prac 20 h (godz. zegarowe); - prace transportowe; zakres prac 20 h (godz. zegarowe)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 10, PAD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi z zakresu ochrony p.poż, obsługa punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w siedzibie Nadleśnictwa Gryfice: - Obsługa PAD - ryczałt miesięczny - 7 m-c..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.