eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › zakup i dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego, odczynników serologicznych oraz dzierżawa aparatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Września: zakup i dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego, odczynników serologicznych oraz dzierżawa aparatów
Numer ogłoszenia: 23354 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, faks 061 4379730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego, odczynników serologicznych oraz dzierżawa aparatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego, odczynników serologicznych oraz dzierżawa aparatów zgrupowanych w 12 pakietach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność w zakresie przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień , należy złożyć oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie że oferowane produkty posiadają Certyfikat CE, deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi Przepisami - dotyczy wyrobów medycznych. 2. W zał. nr 1 podano pakiety do których należy załączyć foldery, karty charakterystyk materiałów niebezpiecznych dla odczynników, materiału kontrolnego i innych materiałów zużywalnych, które w swoim składzie zawierają substancje niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08 luty 2010r. w sprawie substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem (Dz. U. Nr 27, poz. 140 ) oraz dokument potwierdzający brak substancji niebezpiecznych dla odczynników, które takich substancji nie zawierają zgodnie z obowiązującym prawem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień umowy zawartej w drodze negocjacji w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) Zmiany korzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, c) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, d)dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy, w przypadku nie wykorzystania wartości zamówienia 2) Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający, b) dopuszczalne jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. c)inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy. 3) Zmiany neutralne dla Zamawiającego: a)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b)dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości, c)dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. d)dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie ilości danego produktu w obrębie pakietu w ramach jego wartości. e)W przypadku braku dostawy z winy producenta (chwilowy brak produkcji) dopuszczalne jest dostarczanie produktu równoważnego innego producenta bez zmiany ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia .home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września Sekretariat - pok. 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DZIERŻAWA ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO 5 DIFF, WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA 20 TYŚ. OZNACZEŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora 5 diff wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonania: 20 tys oznaczeń - 16 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KONTROLNE I MATERIAŁY ZUŻYWALNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA KOAGULOLOGICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki, kalibratory, kontrole ,materiały zużywalne, akcesoria wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego na 7 000 badań PT. 3000 badań APTT 250 badań Fibrynogenu met. Claussa oraz 1 000 badań D-Dimerów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ODCZYNNIKI I CZĘŚCI ZUŻYWALNE DO ANALIZATORA JONÓW ALFA WASSERMAN SRARLYTE V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki,kalibratory ,kontrole oraz części zużywalne do Analizatora Równowagi wodno-elektrolitowej Alfa Wasserman Typ Starlyte V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SYSTEM ANALITYCZNY DO OZNACZANIA PARAMETRÓW FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU I GLUKOZY W KRWII WŁOŚNICZKOWEJ, SUROWICY I MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEM ANALITYCZNY DO OZNACZANIA PARAMETRÓW FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU na 8 000 OZNACZEŃ I GLUKOZY W KRWII WŁOŚNICZKOWEJ, SUROWICY I MOCZU NA 20 500 OZNACZEŃ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: NAKŁUWACZE JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakłuwacze do pobierania krwi z naczyń włosowatych z przyciskiem w kształcie litery T, igła o śr. 0,8mm, ostrze trzypłaszczyznowe głębokość nakłucia 2,4 mm, wielkość kropli od 20-50 ul dla dorosłych 26 000 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI I MIKROMETODA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI I MIKROMETODA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SPORAL A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO KONELAB 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora biochemicznego KONELAB 20 z materiałami zużywalnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: TESTY IMMUNOENZYMATYCZNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO ORAZ WIRÓWKI LABORATORYJNEJ NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI IMMUNOCHEMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy immunoenzymatyczne wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego oraz wirówki laboratoryjnej na wyposażenie pracowni immunochemii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KRĄŻKI DIAGNOSTYCZNE DO ANTYBIOGRAMÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRĄŻKI DIAGNOSTYCZNE DO ANTYBIOGRAMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA BILIRUBINY , FOSFATAZY ZASADOWEJ i DEHYDROGENAZY MLECZANOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA BILIRUBINY , FOSFATAZY ZASADOWEJ i DEHYDROGENAZY MLECZANOWEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki serologiczne stosowane w Pracowni Serologii z Bankiem Krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki serologiczne stosowane w Pracowni Serologii z Bankiem Krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.