Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Wrocław: Wykonanie i wdrożenie Lokalnego Systemu Informatycznego dla działania 1.1 i 1.2 RPO WD, na lata 2007-2013 dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 233468 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca , ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 776 58 00, fax. 0-71 776 58 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Województwa Dolnośląskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wdrożenie Lokalnego Systemu Informatycznego dla działania 1.1 i 1.2 RPO WD, na lata 2007-2013 dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i wdrożeniu (projekt, wykonanie, instalacja i konfiguracja) Lokalnego Systemu Informatycznego dla działania 1.1 i 1.2 Regionalnego Programu Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, zwanego dalej RPO WD, na lata 2007-2013, dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 30.24.12.10-5 - Oprogramowanie zarządzania projektem, - 72.26.00.00-5 - Usługi w zakresie oprogramowania, - 80 42 00 00-4 - Usługi szkoleniowe. - 2) Miejsce wdrożenia przedmiotu zamówienia: Siedziba Zamawiającego tj. Wrocław ul. Strzegomska 2-4 (budynek Silver Forum 1 piętro) w godzinach od 8.00 do 15.00. 3) Dodatkowe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: - zaprojektowanie przez Wykonawcę oprogramowania, składającego się z modułów, baz, algorytmów i interfejsów, umożliwiającego jednoczesne niezależne korzystanie z oprogramowania na minimum 40 stanowiskach roboczych; - wykonanie przez Wykonawcę projektów integracji Oprogramowania. b) Wdrożenie przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: - przeprowadzenie przez Wykonawcę prac programistycznych obejmujących wykonanie i zainstalowanie oprogramowania (systemu) na stanowiskach roboczych; - wykonanie przez Wykonawcę dokumentacji Oprogramowania; - przeprowadzenie przez Wykonawcę z udziałem Zamawiającego testów Oprogramowania. c) Zamówienie wykonywane będzie następującymi etapami: d) Przedmiot zamówienia musi być w pełni kompatybilny z wymaganiami KSI SIMIK 07-13 (dalej: KSI) oraz modułami działającymi obecnie w ramach Lokalnego Systemu Informatycznego (dalej: LSI). Przedmiot zamówienia musi współdziałać z obecnie działającymi modułami KSI i LSI. e) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia przy użyciu legalnego oprogramowania. f) Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i na własne ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia Zamawiającemu do budynku Silver Forum położonym we Wrocławiu przy ulicy Strzegomskiej 2-4 - pierwsze piętro budynku. g) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania ostatecznej wersji systemu będącego przedmiotem zamówienia na serwerze Zamawiającego przy nadzorze pracowników Zamawiającego. h) Testy systemowe dla każdego z instalowanych modułów przedmiotu zamówienia będą przeprowadzane przez pracowników Zamawiającego on-line na udostępnionym w tym celu przez Wykonawcę serwerze. i) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przez obydwie strony. j) W okresie objętym gwarancją Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do: - naprawy zareklamowanego przedmiotu umowy lub jego części, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad w funkcjonowaniu, w terminie do 3 dni roboczych od chwili otrzymania informacji o wystąpieniu wady; - zapewnienia asysty technicznej. k) Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia, w tym gwarancji, zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.12.10-5, 72.26.00.00-5, 80.42.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - przedstawić wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przedmiotem zamówień przedstawionych ww wykazie powinno być wykonanie i wdrożenie (projekt, wykonanie, instalacja i konfiguracja) systemu informatycznego, o łącznej wartości min. 250 000 złotych brutto, - przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest wskazać do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej następujące osoby: A. Kierownik Projektu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie spełniała następujące warunki: - posiadała wykształcenie wyższe informatyczne; - posiadała kwalifikacje potwierdzonych przynajmniej jednym ze wskazanych certyfikatów: PRINCE2 Practitioner lub PRINCE2 Foundation lub IPMA min. Level C lub PMP, - posiadała doświadczenia jako Kierownik Projektu w branży IT przez okres minimum 3 lat. B. Analityk. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie spełniała następujące warunki: - posiadała doświadczenie na stanowisku analityka w podmiocie realizującym projekty polegające na wykonaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. C. Specjalista technologii. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie spełniała następujące warunki: - posiadała wykształcenie wyższe informatyczne, - posiadała potwierdzone kwalifikacje w technologii, wskazanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, - brała udział w roli realizatora (programisty/inżyniera oprogramowania) przez cały czas trwania projektu w co najmniej 1 projekcie polegającym na wdrożeniu systemu informatycznego. D. Specjalista baz danych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie spełniała następujące warunki: - posiadała wykształcenie wyższe informatyczne, - brała udział w roli projektanta baz danych projektu przez cały czas trwania projektu w co najmniej 1 projekcie polegającym na wdrożeniu systemu informatycznego, - posiadała potwierdzone kwalifikacje w zakresie administracji i konfiguracji bazy danych wskazanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób sporządzony według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien przedstawić dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniają w/w warunki. c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 8.2. SIWZ znajdują odpowiednie zastosowanie. 4) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przedmiotem zamówień przedstawionych w/w wykazie powinno być wykonanie i wdrożenie (projekt, wykonanie, instalacja i konfiguracja) systemu informatycznego, o łącznej wartości min. 250 000 złotych brutto, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest wskazać do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej następujące osoby: A. Kierownik Projektu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie spełniała następujące warunki: - posiadała wykształcenie wyższe informatyczne; - posiadała kwalifikacje potwierdzonych przynajmniej jednym ze wskazanych certyfikatów: PRINCE2 Practitioner lub PRINCE2 Foundation lub IPMA min. Level C lub PMP, - posiadała doświadczenia jako Kierownik Projektu w branży IT przez okres minimum 3 lat. B. Analityk. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie spełniała następujące warunki: - posiadała doświadczenie na stanowisku analityka w podmiocie realizującym projekty polegające na wykonaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. C. Specjalista technologii. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie spełniała następujące warunki: - posiadała wykształcenie wyższe informatyczne, - posiadała potwierdzone kwalifikacje w technologii, wskazanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, - brała udział w roli realizatora (programisty/inżyniera oprogramowania) przez cały czas trwania projektu w co najmniej 1 projekcie polegającym na wdrożeniu systemu informatycznego. D. Specjalista baz danych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie spełniała następujące warunki: - posiadała wykształcenie wyższe informatyczne, - brała udział w roli projektanta baz danych projektu przez cały czas trwania projektu w co najmniej 1 projekcie polegającym na wdrożeniu systemu informatycznego, - posiadała potwierdzone kwalifikacje w zakresie administracji i konfiguracji bazy danych wskazanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dip.dolnyslask.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnoślaska Instytucja Pośrednicząca
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 2-4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 11:45, miejsce: Dolnoślaska Instytucja Pośrednicząca 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 2-4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków Samorządu Województwa w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie projektu i przebudowa części budynku 1A na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Angiologicznym
- Wykonanie w 2026 roku usługi ochrony i sprzątania na rzecz Wytwórni Filmów Fabularnych we Wrocławiu
- Usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia pn. "Narzędzia Artificial Intelligence (AI) w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego"
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu i przebudowy lokali mieszkalnych położonych w budynkach przy ul. Rynek 18 i ul. Przejście Garncarskie 4-6, 12 we Wrocławiu
- Odnowienie subskrypcji oprogramowania Microsoft 365 for Education dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.272.51.2025.ŁC Opieka serwisowa i wsparcie techniczne dla oprogramowania GIS Podlasia
- Wdrożenie systemu OTAGO w obsłudze dochodów niepodatkowych
- "Wsparcie dla systemu zgłoszeń serwisowych i audytu kontrolera domeny oraz narzędzi wspomagających pracę administratorów w środowisku Active Directory i Microsoft Exchange"
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania do zbierania danych oraz wizualizacji pracy systemu - aplikacja SCADA"
- Świadczenie usług szkoleniowych dla kadry świadczącej usługi społeczne w środowisku lokalnym na rzecz seniorów
- Bezpieczeństwo sieci internetowej i profesjonalne zarządzanie informacją w Urzędzie Miejskim w Świeciu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.