eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń PodlaskiPełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie inwestycji pn.Rewitalizacja - Przebudowa ul. Jana Pawła II, ul. Międzyrzeckiej i Pl. Wolności w Radzyniu Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Radzyń Podlaski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie inwestycji pn.: Rewitalizacja - Przebudowa ul. Jana Pawła II, ul. Międzyrzeckiej i Pl. Wolności w Radzyniu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 233410 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3528070, faks 083 3528085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie inwestycji pn.: Rewitalizacja - Przebudowa ul. Jana Pawła II, ul. Międzyrzeckiej i Pl. Wolności w Radzyniu Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem nadzoru inwestorskiego, w pełnym zakresie, nad robotami budowlanymi i pracami konserwatorsko - restauracyjnymi w zakresie rewitalizacji obszaru śródmiejskiego miasta Radzyń Podlaski - przebudowy ul. Jana Pawła II, ul. Międzyrzeckiej i Pl. Wolności. Przedsięwzięcie inwestycyjne objęte przedmiotem zamówienia jest realizowane z dofinansowaniem ze środków z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie 3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi i pracami konserwatorsko-restauracyjnymi, w zakresie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: 1) przebudowę jezdni i chodników ul. Jana Pawła II i ul. Międzyrzeckiej, przebudowę Pl. Wolności, 2) budowę zatoki parkingowej przy ul. Jana Pawła II, 3) budowę oświetlenia ul. Jana Pawła II i ul. Międzyrzeckiej, 4) przebudowę i budowę linii energetycznych nn 0,4 kV, 5) budowę kanalizacji deszczowej w ul. Jana Pawła II, 6) przebudowa sieci wodociągowej, 7) przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej w Pl. Wolności, 8) budowę kanału teletechnicznego dla sieci teletechnicznych i elektrycznych, 9) prace restauratorskie i konserwatorskie w zakresie remontu muru parkowego, 10) prace restauratorskie i konserwatorskie rokokowych bram parkowych (3 szt), 11) małą architekturę, 12) zieleń, 13) oznakowanie drogowe poziome i pionowe, 14) monitoring. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 5 sierpnia 2011r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, ażeby wykonawca w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania nadzorów inwestorskich, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - spełniającej wymogi do wykonywania nadzoru inwestorskiego przy zabytkach nieruchomych, określonymi przepisami § 8 ust. 1 z uwzględnieniem § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579), - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można otrzymać nieodpłatnie w Urzędzie Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, pok. 21, w godz. 7:30 - 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie inwestycyjne objęte przedmiotem zamówienia jest realizowane z dofinansowaniem ze środków z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie 3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.