eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia¦wiadczenie us³ugi In¿yniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Bogatyni" II RAZ



Og³oszenie z dnia 2025-05-29

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi In¿yniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Bogatyni" II RAZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bogatynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821517

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Daszyñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bogatynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bogatynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.bogatynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi In¿yniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Bogatyni" II RAZ

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-89721bc2-77d1-4605-9ce5-c7c0f9e839cc

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00253207

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00114074/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.16 ¦wiadczenie us³ugi In¿yniera Kontraktu polegaj±cej na pe³nieniu nadzoru nad realizacj± robót budowlanych oraz na zarz±dzaniu inwestycj± pn.: "Termomodernizacja budynku SP nr 3 w Bogatyni"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89721bc2-77d1-4605-9ce5-c7c0f9e839cc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej szczegó³owo zosta³y opisane w pkt 8 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, adres: ul. I. Daszyñskiego 1, 59-920 Bogatynia, tel. 75 77 25 100, e-mail: umig@bogatynia.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bogatynia jest Pan Marcin Kuli¶, tel. 75 77 25 395, email: iod@bogatynia.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez
ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.28.2025.MA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi In¿yniera Kontraktu polegaj±cej na pe³nieniu nadzoru nad realizacj± robót budowlanych oraz na zarz±dzaniu inwestycj± p.n. „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Bogatyni”.


Roboty budowlane, nad którymi bêdzie pe³niony nadzór bêd± polega³y na wykonaniu pe³nego zakresu robót zgodnie z dokumentacj± projektowo-kosztorysow±: pn. Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w Bogatyni wykonan± przez „Solarsystem s.c. Biuro Projektowe”, ul. S³owackiego 42, 32-400 My¶lenice a w tym:
a) projekt budowlany
b) projekt wykonawczy z podzia³em na bran¿e
c) projekt techniczny z podzia³em na bran¿e
d) przedmiar robót z podzia³em na bran¿e
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z podzia³em na bran¿e
f) inwentaryzacja architektoniczno-budowlana
g) audyt energetyczny
Dokumentacje projektowe, na podstawie których bêd± prowadzone roboty budowlane objête us³ug± s± dostêpne jako za³±cznik do SWZ postêpowania przetargowego na realizacjê robót budowlanych zadania pod adresem: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/124-zamowienia-publiczne-2024/artykuly/806-termomodernizacja-budynku-szkoly-podstawowej-nr-3-im-k-makuszynskiego-w-bogatyni-ii-raz?lang=PL

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po ocenie spe³nienia warunków oraz formalnej poprawno¶ci ofert, Zamawiaj±cy dokona oceny ofert - wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu ustalone kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe personelu Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w pkt 19 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Na potwierdzenie spe³niania tego warunku Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e
4.1.) W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê (zakoñczon±, zrealizowan± w ramach jednej umowy) obejmuj±c± swoim zakresem koordynowanie, nadzorowanie i rozliczanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji, w zakresie której by³y realizowane roboty z bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, instalacyjnej, o warto¶ci nadzorowanych robót nie mniejszej ni¿ 14.000.000,00 PLN brutto
UWAGA 1 !!!!
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony niezale¿nie od zastosowanego w ramach realizacji ww. us³ugi nazewnictwa, o ile zakres wykonanej us³ugi odpowiada³ bêdzie zakresowi okre¶lonemu w warunku udzia³u w postêpowaniu.

UWAGA 2 !!!!!
Zamawiaj±cy nie uzna za spe³niony warunku, je¿eli Wykonawca na potwierdzenie posiadanego do¶wiadczenia wyka¿e pe³nienie us³ugi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w zakresie okre¶lonym przepisami ustawy Prawo budowlane – w zwi±zku z tym, i¿ zakres ¶wiadczonych us³ug w przedmiotowym postêpowaniu znacz±co wykracza poza zakres obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego okre¶lony w ww. przepisach.

4.2.) Skieruj± do realizacji zamówienia nastêpuj±ce osoby:
A) Kierownik Zespo³u – osoba posiadaj±ca wykszta³cenie wy¿sze, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (dopuszczalna jest ka¿da specjalizacja), co najmniej 5-cio letnie do¶wiadczenie w nadzorowaniu prac budowlanych,
w tym w okresie ostatnich 3 lat musi wykazaæ siê pe³nieniem jednej z ni¿ej wymienionych funkcji: nadzorowanie, kierowanie koordynowanie, zarz±dzanie robotami budowlanymi podczas realizacji co najmniej jednej inwestycji o warto¶ci min. 14.000.000,00 z³ brutto (zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci ³±czenia warto¶ci kilku inwestycji w celu uzyskania wymaganej kwoty 14.000.000,00 z³ brutto).

B) Inspektor Nadzoru bran¿y sanitarnej posiadaj±cy:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania i nadzorowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, albo w innym pañstwie upowa¿niaj±ce do kierowania robotami w bran¿y budowlanej,
- wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony aktualnym za¶wiadczeniem wydanym przez Okrêgow± Izbê In¿ynierów Budownictwa,
- do¶wiadczenie zawodowe min. 5 letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w tym w okresie ostatnich 3 lat musi wykazaæ siê pe³nieniem jednej z ni¿ej wymienionych funkcji: nadzorowanie, kierowanie koordynowanie, zarz±dzanie robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci podczas realizacji co najmniej dwóch inwestycji budownictwa u¿yteczno¶ci publicznej

C) Inspektor Nadzoru bran¿y konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±cy:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, albo w innym pañstwie upowa¿niaj±ce do kierowania robotami w bran¿y budowlanej,
- wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony aktualnym za¶wiadczeniem wydanym przez Okrêgow± Izbê In¿ynierów Budownictwa,
- do¶wiadczenie zawodowe min. 5 letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w tym w okresie ostatnich 3 lat musi wykazaæ siê pe³nieniem jednej z ni¿ej wymienionych funkcji: nadzorowanie, kierowanie koordynowanie, zarz±dzanie robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci podczas realizacji co najmniej dwóch inwestycji budownictwa u¿yteczno¶ci publicznej

D) Inspektor Nadzoru bran¿y elektrycznej posiadaj±cy:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania i nadzorowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, albo w innym pañstwie upowa¿niaj±ce do kierowania robotami w bran¿y budowlanej,
- wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony aktualnym za¶wiadczeniem wydanym przez Okrêgow± Izbê In¿ynierów Budownictwa,
- do¶wiadczenie zawodowe min. 5 letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w tym w okresie ostatnich 3 lat musi wykazaæ siê pe³nieniem jednej z ni¿ej wymienionych funkcji: nadzorowanie, kierowanie koordynowanie, zarz±dzanie robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci podczas realizacji co najmniej dwóch inwestycji budownictwa u¿yteczno¶ci publicznej


Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie kilku funkcji przez jedn± osobê w przypadku posiadania przez ni± kilku rodzajów wymaganych uprawnieñ budowlanych oraz kwalifikacji i do¶wiadczenia.


Uwaga:
Ww. osoby powinny posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy Prawo budowlane, rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych.
Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Wskazane w ppkt 4.2) osoby musz± posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku, gdy wskazana osoba nie posiada bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza(y) jêzyka polskiego, zapewniaj±cego sta³e, bieg³e i fachowe t³umaczenie w kontaktach miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych o których mowa w pkt 14 ppkt 2 SWZ.

W odniesieniu do warunku dotycz±cego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W takim wypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Warunek ten dotyczy tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4);
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 7);
5) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 5),
2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5a do niniejszej specyfikacji - zawieraj±cego informacje wymagane w tym za³±czniku, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (za³±cznik nr 5);

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wstêpnie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 2a do SWZ),
b) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
c) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spó³ek cywilnych,
d) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres realizacji zadania (za³±cznik nr 3 do SWZ) – je¿eli dotyczy Wykonawcy.
e) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. ust. 4 – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spó³ki cywilnej (za³±cznik nr 8 do SWZ).
f) Dowód/dokument wniesienia wadium (o ile Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium) w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, chyba ¿e z tre¶ci wadium wynika, ¿e podpis taki nie jest wymagany w celu jego realizacji.
g) Nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe - nie dotyczy
h) plik „Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacj± o ich do¶wiadczeniu zawodowym” – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do niniejszej SWZ.

UWAGA!!
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± ww. pliku, Zamawiaj±cy przyzna ofercie 0 pkt w kryterium oceny ofert dot. do¶wiadczenia zawodowego personelu Wykonawcy. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do uzupe³nienia ww. dokumentu jako podmiotowego ¶rodka dowodowego, co nie bêdzie mia³o wp³ywu na ocenê oferty Wykonawcy w tym kryterium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ do³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w punkcie 14 ppkt 2 lit. a) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców w swoim imieniu. Oprócz o¶wiadczenia o którym mowa wy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 (za³±cznik nr 8 do SWZ).
3. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian na podstawie art. 455, ust. 1, pkt 1:
1.1. Zmiana ceny - warunki zmian zosta³y okre¶lone w Czê¶ci III SWZ – Projekt umowy.
1.2. Zmian terminu realizacji umowy - w wyniku zmiany terminu realizacji robót budowlanych objêtych nadzorem.

2. W przypadkach okre¶lonych powy¿ej wymagane jest sporz±dzenie aneksu do umowy z uwzglêdnieniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy, ka¿dorazowo przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmiany do umowy. W przypadku dokonania zmiany umowy, osoba realizuj±ca umowê z ramienia Zamawiaj±cego, po podpisaniu aneksu, informuje osobê przygotowuj±c± zamówienie podstawowe o dokonanej zmianie celem sprawdzenia czy powy¿sza zmiana powoduje konieczno¶æ zamieszczenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o zmianie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-09 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-08

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.