To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Oświęcim: Utrzymanie szaletów miejskich
Numer ogłoszenia: 233402 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211690 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie szaletów miejskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymania szaletów miejskich w Rynku Głównym i przy ul. Śniadeckiego w Oświęcimiu w II półroczu 2012 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) bieżące utrzymywanie czystości całości obiektów zgodnie z wymogami sanitarnymi,mycie urządzeń sanitarnych, glazury, płytek, okien, luster itp. 2) zapewnienie warunków higieniczno-sanitarnych dotyczących tego typu obiektów (dezynfekcja, deratyzacja), 3) bieżące zabezpieczenie środków czystości, ręczników, papieru toaletowego, mydła w płynie, worków do koszy na śmieci, kostek zapachowo-dezynfekujących do muszl i i pisuarów, środków zapachowych, odświeżaczy powietrza, 4) udział w kontrolach przeprowadzanych przez: Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną, Straż Pożarną, Tauron S.A., itp., realizacja zaleceń, przestrzeganie przepisów BHP i p-poż, realizacja zaleceń pokontrolnych na koszt Wykonawcy oraz ponoszenie kosztów związanych z kontrolami, 5) zabezpieczenie bieżącej działalności obiektów, takich jak uzupełnianie drobnych części wyposażenia uszkodzonych w wyniku eksploatacji, lub dewastacji, 6) bieżące utrzymanie w sprawności instalacji znajdujących się w obiekcie, takich jak instalacja: elektryczna, oświetleniowa, wodociągowa i kanalizacyjna, 7) wykonanie w terminie od 1.09.2012 do 30.09.2012r. pomiaru rezystancji elektrycznej skuteczności uziemienia i zerowania ochronnego, wykonanie zaleceń oraz dostarczenie protokołu Zamawiającemu, 8) wykonywanie drobnych remontów bieżących oraz napraw, 9) zabezpieczenie obiektów przed włamaniem, kradzieżą i ogniem, 10) ponoszenie opłat z tytułu odbioru odpadów, 11) ponoszenie opłat z tytułu zużytej energii elektrycznej, dostawy wody i odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości stałych oraz dostawy ciepła, 12) utrzymywanie czystości na dachach obiektów, wokół obiektów oraz odśnieżanie i posypywanie piaskiem w okresie zimowym dojść do obiektów, 13) odśnieżanie dachów obiektów, likwidacja sopli, 14) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach(wewn. i zewn. ) obiektów, czas usunięcia do 48 godzin. 15) wyposażenie obiektów w : apteczki pierwszej pomocy wraz z instrukcją 2 szt, gaśnice 2szt, pojemniki na mydło w płynie 4 szt, szafki na środki czystości 2 szt, pojemniki na odpady 2 szt, pojemniki na papier jednorazowy 4 szt. 16) zapewnienie obsługi personalnej, nadzór obsługi w godzinach ustalonych przez Zamawiającego, zabezpieczenie personelowi odzieży ochronnej, 17) prawidłowe oznakowanie szaletów - męski, damski, 18) oraz wykonanie innych prac i robót niezbędnych do należytego wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vision Group Sp. z o o., ul. Świeradowska 51-57, 50-559 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70370,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23846,40
Oferta z najniższą ceną: 23846,40 / Oferta z najwyższą ceną: 58800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa używanego elektrycznego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- Zakup, dostawa i konfiguracja macierzy dyskowej do serwera PACS
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części "A" ZSP w Czarnocinie - rewitalizacja wspólnej przestrzeni w Czarnocinie dla międzypokoleniowej integracji i promowania aktywności społecznych
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





