eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączŚwiadczenie usług telefonii stacjonarnej dla prokuratur okręgu nowosądeckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-05

Nowy Sącz: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla prokuratur okręgu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 233303 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141000, faks 18 4141006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowy-sacz.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla prokuratur okręgu nowosądeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej na rzecz prokuratur okręgu nowosądeckiego obejmujących: -połączenia lokalne -połączenia międzystrefowe -połączenia do sieci komórkowych -połączenia międzynarodowe -zapewnienie transmisji dla faksu -połączenia informacyjne - biuro numerów Usługi powinny być świadczone zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. Ust. z 2004 Nr 171 poz. 1800, z późn. zm. ) 1.2.Zamówienie zostało podzielone na części: -Część I: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu; ul. Jagiellońska 56 a, 33-300 Nowy Sącz -Część II: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Gorlicach; ul. Biecka 5, 38-300 Gorlice -Część III: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Zakopanem; ul. ul. Gimnazjalna 13 b, 34-500 Zakopane -Część IV: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Muszynie; ul. Piłsudskiego 25; 33-370 Muszyna 1.3. Stan istniejący: Zamawiający ma zawarte umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych z TP S.A. w ramach, których w danych lokalizacjach posiada: a)Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu -7 dostępów do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 70 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego: 184141000, 184141009, 184141018, 184141028, 184141038, 184141048, 184141058 (numeracja DDI od 184141000 do 184141069) -3 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D). Numery używane przez Zamawiającego: 184400714, 184490570, 184777651 -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 184423722 b)Prokuratura Rejonowa w Gorlicach -2 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego 183535554, 183535654 (numeracja DDI od 183551160 do 183551179) -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 183522899 c)Prokuratura Rejonowa w Zakopanem -2 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego 182024710, 182024730 (numeracja DDI od 182024720 do 182024739) -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 182068214 d)Prokuratura Rejonowa w Muszynie -1 dostęp do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 13 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numer używany przez Zamawiającego 184710610 (numeracja DDI od 184710610 do 18410623) -3 łącza analogowe, numery używany przez Zamawiającego: 184714595, 184714893, 184714950 W podanych lokalizacjach w oparciu o łącza analogowe realizowany jest dostęp do Internetu. 1.3 Struktura połączeń: a)Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu -Połączenia lokalne - średnio 2350 połączenia m-c; 4000 min m-c -Połączenia międzystrefowe - średnio 700 połączeń; 1600 min m-c -Połączenia do sieci komórkowych- średnio 1100 połączeń; 1850 min m-c b)Prokuratura Rejonowa w Gorlicach -Połączenia lokalne - średnio 650 połączeń m-c; 1200 min m-c -Połączenia międzystrefowe - średnio 120 połączeń; 370 min m-c -Połączenia do sieci komórkowych - średnio 70 połączeń; 130 min m-c c)Prokuratura Rejonowa w Zakopanem -Połączenia lokalne - średnio 600 połączeń m-c; 1100 min m-c -Połączenia międzystrefowe - średnio 100 połączeń; 220 min m-c -Połączenia do sieci komórkowych- średnio 250 połączeń; 350 min m-c d)Prokuratura Rejonowa w Muszynie -Połączenia lokalne - średnio 450 połączeń m-c; 570 min m-c -Połączenia międzystrefowe - średnio 60 połączeń; 100 min m-c -Połączenia do sieci komórkowych- średnio 100 połączeń; 150 min m-c (wykaz minut połączeń komórkowych określono wg. średniej miesięcznej liczby wykonanych połączeń i Wykonawca w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 winien określić średnie ceny usług rozmów komórkowych) 1.4.Założenia dla nowych umów: -świadczenie usług w zakresie określonym w pkt 1.1., -podtrzymanie obecnie użytkowanych łączy telekomunikacyjnych w zakresie określonym w pkt. 1.2 (a-c). -w lokalizacji określonej w pkt 1.2 (d) utrzymanie 1 łącza ISDN (2B+D) o numerze 184710610 i 1 łącza analogowego o numerze 184714950. Zamiana łącza analogowego 184714595 na łącze cyfrowe ISDN (2B+D). Rezygnacja z łącza analogowego o numerze 184714893. W oparciu o dwie linie ISDN uruchomienie usługi DDI z minimum 20 numerami z zachowaniem dotychczasowej numeracji wraz z usługą prezentacji numeru CLIP. -opłaty abonamentowe dla dostępów cyfrowych ISDN i łączy analogowych nie podlega zwiększeniu przez cały czas trwania umowy -sekundowe rozliczanie czasu rozmów, bez opłaty początkowej -bezpłatna blokada możliwości połączeń na numery 0-40x, 0-30x i 0-70x -utrzymanie usługi DDI (Direct Dial-In) -utrzymanie dotychczasowej numeracji abonenta -zachowanie prezentacji z połączeń przychodzących (wymagany CLIP), -realizacja połączeń w technologii komutowanej (Usługa nie może być realizowana w technologii VIP lub drogą radiową), -załatwienie formalności związanych z utrzymaniem aktualnie funkcjonujących usług, bez przerw w ich dostawie. -bezpłatna pomoc techniczna dotycząca świadczonych usług telekomunikacyjnych. Awarie i nieprawidłowości w pracy łączy będą usuwane w terminie do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego lub ich wykrycia przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny dokument dokumenty potwierdzające uprawnienia wykonawcy do świadczenia powszechnych usług telekomunikacyjnych wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia ( co najmniej 2 usługi) z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załącznik nr 1 - formularz wyceny, załącznik nr 2 - formularz ofertowy, załącznik nr 3 - Oświadczenie na treść art. 22 ust. 1 oraz art. 44

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: - w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, - zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby, - w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy-sacz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa ul. Jagiellońska 56 a 33-300 Nowy Sącz pok. 300.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa ul. Jagiellońska 56 a 33-300 Nowy Sącz pok. 300.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu; ul. Jagiellońska 56 a, 33-300 Nowy Sącz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie: -7 dostępów do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 70 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego: 184141000, 184141009, 184141018, 184141028, 184141038, 184141048, 184141058 (numeracja DDI od 184141000 do 184141069) -3 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D). Numery używane przez Zamawiającego: 184400714, 184490570, 184777651 -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 184423722.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Gorlicach; ul. Biecka 5, 38-300 Gorlice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie: - 2 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego 183535554, 183535654 (numeracja DDI od 183551160 do 183551179) -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 183522899.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Zakopanem; ul. Gimnazjalna 13 b, 34-500 Zakopane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie: - 2 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego 182024710, 182024730 (numeracja DDI od 182024720 do 182024739) -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 182068214.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Muszynie; ul. Piłsudskiego 25; 33-370 Muszyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie: utrzymanie 1 łącza ISDN (2B+D) o numerze 184710610 i 1 łącza analogowego o numerze 184714950. Zamiana łącza analogowego 184714595 na łącze cyfrowe ISDN (2B+D). Rezygnacja z łącza analogowego o numerze 184714893. W oparciu o dwie linie ISDN uruchomienie usługi DDI z minimum 20 numerami z zachowaniem dotychczasowej numeracji wraz z usługą prezentacji numeru CLIP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.