Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Nowy Sącz: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla prokuratur okręgu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 233303 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141000, faks 18 4141006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowy-sacz.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla prokuratur okręgu nowosądeckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej na rzecz prokuratur okręgu nowosądeckiego obejmujących: -połączenia lokalne -połączenia międzystrefowe -połączenia do sieci komórkowych -połączenia międzynarodowe -zapewnienie transmisji dla faksu -połączenia informacyjne - biuro numerów Usługi powinny być świadczone zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. Ust. z 2004 Nr 171 poz. 1800, z późn. zm. ) 1.2.Zamówienie zostało podzielone na części: -Część I: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu; ul. Jagiellońska 56 a, 33-300 Nowy Sącz -Część II: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Gorlicach; ul. Biecka 5, 38-300 Gorlice -Część III: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Zakopanem; ul. ul. Gimnazjalna 13 b, 34-500 Zakopane -Część IV: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Muszynie; ul. Piłsudskiego 25; 33-370 Muszyna 1.3. Stan istniejący: Zamawiający ma zawarte umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych z TP S.A. w ramach, których w danych lokalizacjach posiada: a)Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu -7 dostępów do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 70 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego: 184141000, 184141009, 184141018, 184141028, 184141038, 184141048, 184141058 (numeracja DDI od 184141000 do 184141069) -3 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D). Numery używane przez Zamawiającego: 184400714, 184490570, 184777651 -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 184423722 b)Prokuratura Rejonowa w Gorlicach -2 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego 183535554, 183535654 (numeracja DDI od 183551160 do 183551179) -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 183522899 c)Prokuratura Rejonowa w Zakopanem -2 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego 182024710, 182024730 (numeracja DDI od 182024720 do 182024739) -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 182068214 d)Prokuratura Rejonowa w Muszynie -1 dostęp do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 13 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numer używany przez Zamawiającego 184710610 (numeracja DDI od 184710610 do 18410623) -3 łącza analogowe, numery używany przez Zamawiającego: 184714595, 184714893, 184714950 W podanych lokalizacjach w oparciu o łącza analogowe realizowany jest dostęp do Internetu. 1.3 Struktura połączeń: a)Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu -Połączenia lokalne - średnio 2350 połączenia m-c; 4000 min m-c -Połączenia międzystrefowe - średnio 700 połączeń; 1600 min m-c -Połączenia do sieci komórkowych- średnio 1100 połączeń; 1850 min m-c b)Prokuratura Rejonowa w Gorlicach -Połączenia lokalne - średnio 650 połączeń m-c; 1200 min m-c -Połączenia międzystrefowe - średnio 120 połączeń; 370 min m-c -Połączenia do sieci komórkowych - średnio 70 połączeń; 130 min m-c c)Prokuratura Rejonowa w Zakopanem -Połączenia lokalne - średnio 600 połączeń m-c; 1100 min m-c -Połączenia międzystrefowe - średnio 100 połączeń; 220 min m-c -Połączenia do sieci komórkowych- średnio 250 połączeń; 350 min m-c d)Prokuratura Rejonowa w Muszynie -Połączenia lokalne - średnio 450 połączeń m-c; 570 min m-c -Połączenia międzystrefowe - średnio 60 połączeń; 100 min m-c -Połączenia do sieci komórkowych- średnio 100 połączeń; 150 min m-c (wykaz minut połączeń komórkowych określono wg. średniej miesięcznej liczby wykonanych połączeń i Wykonawca w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 winien określić średnie ceny usług rozmów komórkowych) 1.4.Założenia dla nowych umów: -świadczenie usług w zakresie określonym w pkt 1.1., -podtrzymanie obecnie użytkowanych łączy telekomunikacyjnych w zakresie określonym w pkt. 1.2 (a-c). -w lokalizacji określonej w pkt 1.2 (d) utrzymanie 1 łącza ISDN (2B+D) o numerze 184710610 i 1 łącza analogowego o numerze 184714950. Zamiana łącza analogowego 184714595 na łącze cyfrowe ISDN (2B+D). Rezygnacja z łącza analogowego o numerze 184714893. W oparciu o dwie linie ISDN uruchomienie usługi DDI z minimum 20 numerami z zachowaniem dotychczasowej numeracji wraz z usługą prezentacji numeru CLIP. -opłaty abonamentowe dla dostępów cyfrowych ISDN i łączy analogowych nie podlega zwiększeniu przez cały czas trwania umowy -sekundowe rozliczanie czasu rozmów, bez opłaty początkowej -bezpłatna blokada możliwości połączeń na numery 0-40x, 0-30x i 0-70x -utrzymanie usługi DDI (Direct Dial-In) -utrzymanie dotychczasowej numeracji abonenta -zachowanie prezentacji z połączeń przychodzących (wymagany CLIP), -realizacja połączeń w technologii komutowanej (Usługa nie może być realizowana w technologii VIP lub drogą radiową), -załatwienie formalności związanych z utrzymaniem aktualnie funkcjonujących usług, bez przerw w ich dostawie. -bezpłatna pomoc techniczna dotycząca świadczonych usług telekomunikacyjnych. Awarie i nieprawidłowości w pracy łączy będą usuwane w terminie do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego lub ich wykrycia przez Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny dokument dokumenty potwierdzające uprawnienia wykonawcy do świadczenia powszechnych usług telekomunikacyjnych wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia ( co najmniej 2 usługi) z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
załącznik nr 1 - formularz wyceny, załącznik nr 2 - formularz ofertowy, załącznik nr 3 - Oświadczenie na treść art. 22 ust. 1 oraz art. 44
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: - w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, - zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby, - w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy-sacz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa
ul. Jagiellońska 56 a
33-300 Nowy Sącz
pok. 300.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa ul. Jagiellońska 56 a 33-300 Nowy Sącz pok. 300.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu; ul. Jagiellońska 56 a, 33-300 Nowy Sącz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie: -7 dostępów do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 70 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego: 184141000, 184141009, 184141018, 184141028, 184141038, 184141048, 184141058 (numeracja DDI od 184141000 do 184141069) -3 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D). Numery używane przez Zamawiającego: 184400714, 184490570, 184777651 -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 184423722.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Gorlicach; ul. Biecka 5, 38-300 Gorlice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie: - 2 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego 183535554, 183535654 (numeracja DDI od 183551160 do 183551179) -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 183522899.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Zakopanem; ul. Gimnazjalna 13 b, 34-500 Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie: - 2 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP). Numery używane przez Zamawiającego 182024710, 182024730 (numeracja DDI od 182024720 do 182024739) -1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 182068214.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Muszynie; ul. Piłsudskiego 25; 33-370 Muszyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie: utrzymanie 1 łącza ISDN (2B+D) o numerze 184710610 i 1 łącza analogowego o numerze 184714950. Zamiana łącza analogowego 184714595 na łącze cyfrowe ISDN (2B+D). Rezygnacja z łącza analogowego o numerze 184714893. W oparciu o dwie linie ISDN uruchomienie usługi DDI z minimum 20 numerami z zachowaniem dotychczasowej numeracji wraz z usługą prezentacji numeru CLIP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do laboratorium badań nad przyswajaniem języka - Second Language Acquisition Laboratory na potrzeby Wydziału Nauk Humanistycznych ANS w Nowym Sączu - II postępowanie
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- Dostawa 25 kompletów hełmów ochronnych, kamizelek ochronnych oraz gogli
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
- Świadczenie usługi telefonii komórkowej i bezprzewodowego dostępu do Internetu wraz z opcją dostawy urządzeń.
- ZESTAWIENIE I UDOSTĘPNIENIE ŁĄCZY ŚWIATŁOWODOWYCH NA POTRZEBY MIASTA JELENIA GÓRA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





