Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Jelenia Góra: Dostawa, montaż i uruchomienie respiratorów inwazyjnych i nieinwazyjnych, pomp strzykawkowych i objętościowych, stołów operacyjnych
Numer ogłoszenia: 233077 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie respiratorów inwazyjnych i nieinwazyjnych, pomp strzykawkowych i objętościowych, stołów operacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie : - Pakiet nr 1 - respirator inwazyjny do prowadzenia oddechu zastępczego 3 szt. - Pakiet nr 2 - respirator nieinwazyjny do prowadzenia oddechu zastępczego 1 szt. - Pakiet nr 3 - respirator nieinwazyjny do prowadzenia oddechu zastępczego 1 szt. - Pakiet nr 4 - pompy strzykawkowe - 20 szt. i stacja dokująca - 4 szt. - Pakiet nr 5 - pompy objętościowe - 8 szt. - Pakiet nr 6 - stoły operacyjne- 3 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 44.61.12.00 - Respiratory 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 b)szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z załączonym formularzem cenowym załącznik nr 6 ), d)uzupełniony wykaz parametrów technicznych - załącznik nr 1 (uwaga: w zależności na który pakiet Wykonawca składa ofertę) e)dołączyć prospekty i katalogi oraz inne niezbędne informacje na temat przedmiotu zamówienia na bazie których, Zamawiający kompleksowo zapozna się z zaoferowanym sprzętem i jego przeznaczeniem oraz jego parametrami techn. w języku polskim, f)określenie terminu przeprowadzenia szkolenia personelu ( w ciągu 1 dnia ) od daty zainstalowania sprzętu w uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę terminach - uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, g)określenie terminu montażu i uruchomienia zaoferowanego sprzętu ( max 3 dni robocze od daty podpisania umowy ) - należy uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, h)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności ( min. 7 dni od daty montażu i uruchomienia na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , i)uzupełniony projekt umowy - załącznik nr 5. j) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, k) dołączyć cennik usług serwisowych l) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 ł) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wojewódzki ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024- niski parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: SEIDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO - SEKRETARIAT SZPITALA pok. 171.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RESPIRAROR INWAZYJNY DO PROWADZENIA ODDECHY ZASTĘPCZEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RESPIRAROR INWAZYJNY DO PROWADZENIA ODDECHY ZASTĘPCZEGO ( 3 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RESPIRAROR NIEINWAZYJNY DO TERAPII SZPITALNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RESPIRAROR NIEINWAZYJNY DO TERAPII SZPITALNEJ ( 1 szt. ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RESPIRAROR NIEINWAZYJNY DO TERAPII SZPITALNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RESPIRAROR NIEINWAZYJNY DO TERAPII SZPITALNEJ - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: POMPY STRZYKAWKOWE I STACJA DOKUJĄCA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POMPY STRZYKAWKOWE (20 szt.) I STACJA DOKUJĄCA ( 4 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: POMPY OBJĘTOŚCIOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POMPY OBJĘTOŚCIOWE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: STOŁY OPERACYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 STOŁY OPERACYJNE, JEDEN NA POTRZEBY CHIRURGII OGÓLNEJ I NACZYNIOWEJ, DRUGI NA POTRZEBY LARYNGOLOGII I CHIRURGII DZIECIĘCEJ I TRZECI NA POTRZEBY GINEKOLOGII I UROLOGII.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Zakup wraz z dostawą używanego pojazdu ciężarowego typu wywrotka
- Rekreacyjnie, sportowo i aktywnie na "Zabobrzańskim Dołku" dla mieszkańców Jeleniej Góry
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu dla Strefy Płatnego Parkowania w Jeleniej Górze
- Remont kącików sanitarnych w celach mieszkalnych w Areszcie Śledczym w Jeleniej Górze
- Naprawa i udrożnienie rowów melioracyjnych zniszczonych w wyniku powodzi w mieście Jelenia Góra
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa łóżek szpitalnych z wyposażeniem, wózka transportowego oraz stołu operacyjnego z akcesoriami dodatkowymi"
- Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku geriatrii w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego" w Warszawie
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Stoły operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.