eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz › Przebudowa dróg gminnych w Gminie Lubicz Część pierwszaPrzebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie Część drugaPrzebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-10

Ogłoszenie nr 23277 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.

Lubicz: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Lubicz Część pierwsza: Przebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie Część druga: Przebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubicz, krajowy numer identyfikacyjny 87111871500000, ul. Lubicz Dolny, ul. Toruńska  21, 87162   Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 48566212100, e-mail info@lubicz.pl, faks 48566782122.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lubicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.lubicz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.lubicz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego własnoręcznie lub wysłać za pomocą poczty lub kuriera
Adres:
Gmina Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Lubicz Część pierwsza: Przebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie Część druga: Przebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie
Numer referencyjny: PR.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZAKRES PRZEBUDOWY OBEJMUJE -drogi kl. D -odtworzenie trasy roboty pomiarowe -km 0,705 -prędkość projektowa drogi wynosi: 30 km/h -szerokość jezdni powierzchniowo utrwalonej emulsją kationową K-1/70 - 4,0-4,50 -profil poprzeczny remontowanej jezdni ul. Mostowej daszkowy dwustronny - 2,0% -pobocza umocnione o szerokość 2 x 0,50m i 2 x 0,75m -dostępność do drogi nie ograniczona -oprowadzenie wód z jezdni powierzchniowe na pobocza. Na odcinku drogi od km 0+000 do 0+260 o szerokości 4,0m należy wykonać: a) Mechanicznie frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości 2cm z wbudowaniem frezowiny w utwardzenie poboczy b) Mechaniczne wykonanie koryta poszerzenia jezdni o szerokość w sumie 0,80m o głębokości 30cm c) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm d) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełaczy warstwy dolnej z kruszywa 4-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni e) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozśćiełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mm i grubości 10cm po utwardzeniu f) Mechaniczne ułożenie rozściełaczem masy mineralno-bitumicznej w jednej warstwie z poszerzeniem do szerokości 4,0m i na zjazdach do posesji KONSTRUKCJA POBOCZY Pobocza dwustronne o szerokości w sumie 0,50m od km.0+000 do km 0+227 utwardzone odzyskaną z frezowania ul. Mostowej frezowiną z recyklingu : -powierzchnia 366,0mx0,50 = 183,00m2 -1% spadek poboczy. KONSTRUKCJA JEZDNI Z KRUSZYWA KAMIENIA ŁAMANEGO przekrój B -B Na odcinku jezdni drogi od km 0+360 do 0+582 o szerokości 4,5m należy wykonać: g) Mechaniczne korytowanie o głębokości do 35 cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie wbudowana przy budowie poboczy) h) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm i) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełacza warstwy dolnej z kruszywa kamienia łamanego twardego gr.20cm po utwardzeniu i frakcji 0-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni j) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozściełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mm i grubości 10cm po utwardzeniu k) Powierzchniowe utrwalenie utwardzonej podbudowy trzykrotnym spryskiem emulsją kationową K-1/70 z posypaniem grysami twardymi: pierwsza warstwa o frakcji 8-12, druga warstwa o frakcji 5-8mm, trzecia warstwa o frakcji 2-5mm KONSTRUKCJA POBOCZY Pobocza dwustronne o szerokości 2 x 0,775m od km.0+260 do km 0+582 utwardzone: -powierzchnia 2x0,75m x 215,0=322,500m2 -korytowanie mechaniczne na głębokość do 35cm -mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm -warstwa dolna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr.20cm - warstwa górna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 10cm -2% spadek jednostronny na zakrętach lub dwustronny daszkowy na odcinkach prostych. KONSTRUKCJA JEZDNI Z KRUSZYWA KAMIENIA ŁAMANEGO przekrój C-C Na odcinku jezdni drogi od km 0+582 do 0+705 o szerokości 4,0m należy wykonać: l) Mechaniczne korytowanie o głębokości do 35cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie wbudowana przy budowie poboczy) m) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr.5cm n) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełacza warstwy dolnej z kruszywa kamienia łamanego twardego gr.20cm po utwardzeniu i frakcji 0-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni o) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozściełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mmi grubości 10cm po utwardzeniu p) Powierzchniowe utrwalenie utwardzonej podbudowy trzykrotnym spryskiem emulsją kationową K-1/70 z posypaniem grysami twardymi: pierwsza warstwa o frakcji 8-12mm, druga warstwa o frakcji 5-8mm, trzecia warstwa o frakcji 2-5mm KONSTRUKCJA POBOCZY Pobocza dwustronne o szerokości 2x0,50m od km.0+582 do km 0+705 utwardzone: -powierzchnia 2x0,50m x 215,0=99,00m2 -korytowanie mechaniczne na głębokość 35cm -mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm -warstwa dolna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 20cm Warstwa górna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 10cm -2% spadek jednostronny na zakrętach lub dwustronny daszkowy na odcinkach prostych Konstrukcja przebudowy zjazdów w drogi gminne: POWIERZCHNIE ZJAZDÓW -zjazd publiczny 190.00m2 -zjazd indywidualne do posesji łącznie 333,00m2 -RAZEM POWIERZCHNIA 523,00m2 Przy budowie zjazdów należy wykonać: a) Mechaniczne korytowanie o głębokości do 35cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie wbudowana przy budowie poboczy) b) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z pisaku gr. 5cm c) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełacza warstwy górnej z kruszywa kamienia łamanego twardego gr. 15cm po utwardzeniu i frakcji 0-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni d) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozściełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mm i grubość 10cm po utwardzeniu e) Powierzchniowe utrwalenie utwardzonej podbudowy trzykrotnym spryskiem emulsją kationową K-1/70 z posypaniem grysami twardymi: pierwsza warstwa o frakcji 8-12mm, druga warstwa o frakcji 5-8mm, trzecia warstwa o frakcji 2-5mm. Niweleta dróg nawiązuje do rzędnych wysokościowych istniejącego terenu. Istniejące znaki drogowe A, B, zostaną wymienione. Urządzenia obce: W czasie prowadzenia robót ziemnych w miejscach wystąpienia uzbrojenia infrastruktury podziemnej wykazanego na planie sytuacyjno - wysokościowym wykonać przekopy poprzeczne celem ich zlokalizowania. Wskazane jest prowadzenie prac ziemnych w tych miejscach sposobem ręcznym. W pasie drogowym w którym będą prowadzone prace remontowe nie występują elementy uzbrojenia podziemnego jak skrzynki uliczne, studzienki telekomunikacyjne. Występują właz na studni kanalizacji sanitarnej szt.15 skrzynki zasuw wodociągowych szt.3 i skrzynka kanalizacji telefonicznej sz.1 których posadowienie należy dostosować do rzędnej remontowanej jezdni. Zezwolenie na prowadzenie robót remontowych należy uzyskać od administratora pasa drogowego ZDGMiK w Lubiczu. Istniejące znaki drogowe wymienić na nowe i pozostawić w obecnych miejscach. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego i zabezpieczenia robót na ta terenie budowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z Inspektorem Nadzoru oraz przez umieszczenie, w miejscach i ilościach określonych przez Inspektora Nadzoru, tablic informacyjnych, których treść musi odpowiadać wymogom Prawa Budowlanego. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. Koszt zabezpieczania terenu przez cały okres realizacji robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę przetargową. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmie wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół Terenu Budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Stosując się do tych wymagań będzie miał szczególny wzgląd na środki ostrożności i zabezpieczenia przed: a) Zanieczyszczeniem zbiorników i cieków wodnych pyłami lub substancjami toksycznymi. b) Zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami c) Możliwością powstania pożaru. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz utrzymywać sprawny wymagany sprzęt przeciwpożarowy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań. Wykonawca zapewni wyznaczenie trasy drogi w terenie jak również jej inwentaryzacje powykonawczą przez uprawnioną jednostkę wykonastwa geodezyjnego. Roboty ziemne w obrębie uzbrojenia podziemnego należy wykonywać ręcznie. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli mediów z 14 dniowym wyprzedzeniem. Wykonanie przebudowy istniejące nawierzchni jezdni drogi gminnej Nr 100727C ul. Mostowa w Grębocinie obejmuje: a. Jezdnię asfaltową od km 0+00 do km 0+260 o szerokości 4,0 m b. Jezdnię z tłucznia kamienia łamanego od km 0 + 260 do km 0+582 o szerokości 4,5 m c. Jezdnię z tłucznia kamienia łamanego od km 0 + 582 do km 0+705 o szerokości 4,0 m Jezdnia istniejąca asfaltowa o km.0+000 do km 0+260 - długość nawierzchni jezdni do remontu wynosi 260,00m - szerokość istniejącej nawierzchni asfaltowej wynosi 3,20m - grubość frezowania warstwa 2cm - powierzchnia frezowania o szerokości 3,20m 713,60m2 - powierzchnia frezowania o szerokości 5,0m w ul. Szkolnej 185,0 m2 - RAZEM POW. FREZOWANIA 898,60m2 - poszerzenie jezdni jedno lub dwustronnie o szerokości 0,80m - `wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod warstwę ścieralną 257,7 m2 - ułożenie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, warstwy ścieralnej grysowej w jednej warstwie o grubości 5cm 1156,30m2 - ułożenie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej warstwy wiążącej - zjazdy do posesji o grubości 33cm 257,70m2 - utwardzenie poboczy o szer. 0,5m na długość 366,0m - powierzchnia poboczy z frezowiny asf. gr.3cm 183,00m2 Jezdnia z tłucznia kamienia łamanego powierzchniowo utrwalona 3-krotnie emulsją kationową K-70 - jezdnia o szerokości 4,5m - długość jezdni do remontu wynosi 322,0m - powierzchnia jezdni 1449,00m2 - jezdnia o szerokości 4,0m - długość jezdni do remontu wynosi 123,0m - powierzchnia jezdni 492,0 m2 - razem powierzchnia jezdni do remontu 1941,0 m2 - zjazd na drogę ul. Jesienna i zjazdy indywidualne - powierzchnia 523,00m2 - powierzchnia utwardzenia poboczy oszer.0,75mx2 322,50m2 - powierzchnia utwardzenia poboczy o szer.0,50mx2 99,00m2

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:45112000-5, 45100000-8, 45233220-7, 45000000-7, 45233140-2, 45233000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 120


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji dróg o wartości co najmniej 150 000,00 złotych brutto każda z robót budowlanych. o dysponują osobą, która będzie wykonywała zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej bez ograniczeń (kierownik budowy), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, która będzie kierowała robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi osobę posiadającą wymienione uprawnienia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 4. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Część 1- 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) Część 2- 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert dla każdej z części, o której udzielenie zamówienia się ubiega. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BS Grębocin nr rachunku 07 94910003 0010 0000 0114 0008 , z dopiskiem na przelewie: a) w przypadku części I "Wadium w postępowaniu PR.271.1.2017 na Przebudowa dróg gminnych w Gminie Lubicz, Część pierwsza: Przebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie" b) w przypadku części II "Wadium w postępowaniu PR.271.1.2017 na Przebudowa dróg gminnych w Gminie Lubicz, Część druga: Przebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie" c) w przypadku składania na obie części "Wadium w postępowaniu PR.271.1.2017 na Przebudowa dróg gminnych w Gminie Lubicz, część I i II. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji zamówienia20
Serwis pogwarancyjny20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowanej zmianą przepisów prawa podatkowego mającą wpływ na wysokość podatku VAT. 2) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) braku rozwiązań projektowych, konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowany jest przedmiot umowy, zmian powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, b) koniecznością wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz, o czas niezbędny do wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz lub do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień związanych z uzyskanymi wynikami badań lub ekspertyz, c) wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, przy których niedopuszczalne jest prowadzenie prac zgodnie ze sztuką budowlaną, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływa na niemożliwość realizacji świadczenia, d) wystąpieniem nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: -konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych, -wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, -wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. e) potrzeby wykonania prac zamiennych lub odstąpienia od realizacji części prac, f) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: -wstrzymania robót przez Zamawiającego, -wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, g) w przypadku wystąpienia / konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową, h) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umowa, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3) Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) zmiany technologii wykonania robót, w szczególności poprzez zastosowanie innych rozwiązań b) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, c) zamiany w zakresie dostarczanych urządzeń, materiałów, w przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy urządzenia, materiału np.: w związku z wycofaniem urządzenia lub elementu urządzenia, materiału z produkcji lub wprowadzeniem nowej wersji zamawianych urządzeń lub ich elementów, materiałów; zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie, materiał musi charakteryzować się wyższymi lub lepszymi parametrami niż wymagane były w SIWZ i Zamawiający wyrazi na nie zgodę, 4) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, zawartą umową oraz zapisami wynikającymi z ustawy, b) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SIWZ, umowy oraz ustawy, c) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.), d) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy bądź zmiana adresu, e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione. w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. 3. Podstawą uzasadnionego przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania lub zgłoszenie konieczności wykonania prac dodatkowych lub innych przyczyn. (*- niepotrzebne skreślić. Zamawiający zawrze umowę na jedną lub więcej części z Wykonawcą , w zakresie w jakim jego oferta w była najkorzystniejsza) Powyższe okoliczności potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie, Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/02/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 29/03/2017 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Przebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES PRZEBUDOWY OBEJMUJE -drogi kl. D -odtworzenie trasy roboty pomiarowe -km 0,705 -prędkość projektowa drogi wynosi: 30 km/h -szerokość jezdni powierzchniowo utrwalonej emulsją kationową K-1/70 - 4,0-4,50 -profil poprzeczny remontowanej jezdni ul. Mostowej daszkowy dwustronny - 2,0% -pobocza umocnione o szerokość 2 x 0,50m i 2 x 0,75m -dostępność do drogi nie ograniczona -oprowadzenie wód z jezdni powierzchniowe na pobocza. Na odcinku drogi od km 0+000 do 0+260 o szerokości 4,0m należy wykonać: a) Mechanicznie frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości 2cm z wbudowaniem frezowiny w utwardzenie poboczy b) Mechaniczne wykonanie koryta poszerzenia jezdni o szerokość w sumie 0,80m o głębokości 30cm c) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm d) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełaczy warstwy dolnej z kruszywa 4-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni e) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozśćiełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mm i grubości 10cm po utwardzeniu f) Mechaniczne ułożenie rozściełaczem masy mineralno-bitumicznej w jednej warstwie z poszerzeniem do szerokości 4,0m i na zjazdach do posesji KONSTRUKCJA POBOCZY Pobocza dwustronne o szerokości w sumie 0,50m od km.0+000 do km 0+227 utwardzone odzyskaną z frezowania ul. Mostowej frezowiną z recyklingu : -powierzchnia 366,0mx0,50 = 183,00m2 -1% spadek poboczy. KONSTRUKCJA JEZDNI Z KRUSZYWA KAMIENIA ŁAMANEGO przekrój B -B Na odcinku jezdni drogi od km 0+360 do 0+582 o szerokości 4,5m należy wykonać: g) Mechaniczne korytowanie o głębokości do 35 cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie wbudowana przy budowie poboczy) h) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm i) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełacza warstwy dolnej z kruszywa kamienia łamanego twardego gr.20cm po utwardzeniu i frakcji 0-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni j) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozściełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mm i grubości 10cm po utwardzeniu k) Powierzchniowe utrwalenie utwardzonej podbudowy trzykrotnym spryskiem emulsją kationową K-1/70 z posypaniem grysami twardymi: pierwsza warstwa o frakcji 8-12, druga warstwa o frakcji 5-8mm, trzecia warstwa o frakcji 2-5mm KONSTRUKCJA POBOCZY Pobocza dwustronne o szerokości 2 x 0,775m od km.0+260 do km 0+582 utwardzone: -powierzchnia 2x0,75m x 215,0=322,500m2 -korytowanie mechaniczne na głębokość do 35cm -mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm -warstwa dolna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr.20cm - warstwa górna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 10cm -2% spadek jednostronny na zakrętach lub dwustronny daszkowy na odcinkach prostych. KONSTRUKCJA JEZDNI Z KRUSZYWA KAMIENIA ŁAMANEGO przekrój C-C Na odcinku jezdni drogi od km 0+582 do 0+705 o szerokości 4,0m należy wykonać: l) Mechaniczne korytowanie o głębokości do 35cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie wbudowana przy budowie poboczy) m) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr.5cm n) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełacza warstwy dolnej z kruszywa kamienia łamanego twardego gr.20cm po utwardzeniu i frakcji 0-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni o) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozściełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mmi grubości 10cm po utwardzeniu p) Powierzchniowe utrwalenie utwardzonej podbudowy trzykrotnym spryskiem emulsją kationową K-1/70 z posypaniem grysami twardymi: pierwsza warstwa o frakcji 8-12mm, druga warstwa o frakcji 5-8mm, trzecia warstwa o frakcji 2-5mm KONSTRUKCJA POBOCZY Pobocza dwustronne o szerokości 2x0,50m od km.0+582 do km 0+705 utwardzone: -powierzchnia 2x0,50m x 215,0=99,00m2 -korytowanie mechaniczne na głębokość 35cm -mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm -warstwa dolna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 20cm Warstwa górna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 10cm -2% spadek jednostronny na zakrętach lub dwustronny daszkowy na odcinkach prostych Konstrukcja przebudowy zjazdów w drogi gminne: POWIERZCHNIE ZJAZDÓW -zjazd publiczny 190.00m2 -zjazd indywidualne do posesji łącznie 333,00m2 -RAZEM POWIERZCHNIA 523,00m2 Przy budowie zjazdów należy wykonać: a) Mechaniczne korytowanie o głębokości do 35cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie wbudowana przy budowie poboczy) b) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z pisaku gr. 5cm c) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełacza warstwy górnej z kruszywa kamienia łamanego twardego gr. 15cm po utwardzeniu i frakcji 0-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni d) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozściełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mm i grubość 10cm po utwardzeniu e) Powierzchniowe utrwalenie utwardzonej podbudowy trzykrotnym spryskiem emulsją kationową K-1/70 z posypaniem grysami twardymi: pierwsza warstwa o frakcji 8-12mm, druga warstwa o frakcji 5-8mm, trzecia warstwa o frakcji 2-5mm. Niweleta dróg nawiązuje do rzędnych wysokościowych istniejącego terenu. Istniejące znaki drogowe A, B, zostaną wymienione. Urządzenia obce: W czasie prowadzenia robót ziemnych w miejscach wystąpienia uzbrojenia infrastruktury podziemnej wykazanego na planie sytuacyjno - wysokościowym wykonać przekopy poprzeczne celem ich zlokalizowania. Wskazane jest prowadzenie prac ziemnych w tych miejscach sposobem ręcznym. W pasie drogowym w którym będą prowadzone prace remontowe nie występują elementy uzbrojenia podziemnego jak skrzynki uliczne, studzienki telekomunikacyjne. Występują właz na studni kanalizacji sanitarnej szt.15 skrzynki zasuw wodociągowych szt.3 i skrzynka kanalizacji telefonicznej sz.1 których posadowienie należy dostosować do rzędnej remontowanej jezdni. Zezwolenie na prowadzenie robót remontowych należy uzyskać od administratora pasa drogowego ZDGMiK w Lubiczu. Istniejące znaki drogowe wymienić na nowe i pozostawić w obecnych miejscach. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego i zabezpieczenia robót na ta terenie budowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z Inspektorem Nadzoru oraz przez umieszczenie, w miejscach i ilościach określonych przez Inspektora Nadzoru, tablic informacyjnych, których treść musi odpowiadać wymogom Prawa Budowlanego. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. Koszt zabezpieczania terenu przez cały okres realizacji robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę przetargową. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmie wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół Terenu Budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Stosując się do tych wymagań będzie miał szczególny wzgląd na środki ostrożności i zabezpieczenia przed: a) Zanieczyszczeniem zbiorników i cieków wodnych pyłami lub substancjami toksycznymi. b) Zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami c) Możliwością powstania pożaru. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz utrzymywać sprawny wymagany sprzęt przeciwpożarowy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań. Wykonawca zapewni wyznaczenie trasy drogi w terenie jak również jej inwentaryzacje powykonawczą przez uprawnioną jednostkę wykonastwa geodezyjnego. Roboty ziemne w obrębie uzbrojenia podziemnego należy wykonywać ręcznie. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli mediów z 14 dniowym wyprzedzeniem. Wykonanie przebudowy istniejące nawierzchni jezdni drogi gminnej Nr 100727C ul. Mostowa w Grębocinie obejmuje: a. Jezdnię asfaltową od km 0+00 do km 0+260 o szerokości 4,0 m b. Jezdnię z tłucznia kamienia łamanego od km 0 + 260 do km 0+582 o szerokości 4,5 m c. Jezdnię z tłucznia kamienia łamanego od km 0 + 582 do km 0+705 o szerokości 4,0 m Jezdnia istniejąca asfaltowa o km.0+000 do km 0+260 - długość nawierzchni jezdni do remontu wynosi 260,00m - szerokość istniejącej nawierzchni asfaltowej wynosi 3,20m - grubość frezowania warstwa 2cm - powierzchnia frezowania o szerokości 3,20m 713,60m2 - powierzchnia frezowania o szerokości 5,0m w ul. Szkolnej 185,0 m2 - RAZEM POW. FREZOWANIA 898,60m2 - poszerzenie jezdni jedno lub dwustronnie o szerokości 0,80m - `wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod warstwę ścieralną 257,7 m2 - ułożenie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, warstwy ścieralnej grysowej w jednej warstwie o grubości 5cm 1156,30m2 - ułożenie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej warstwy wiążącej - zjazdy do posesji o grubości 33cm 257,70m2 - utwardzenie poboczy o szer. 0,5m na długość 366,0m - powierzchnia poboczy z frezowiny asf. gr.3cm 183,00m2 Jezdnia z tłucznia kamienia łamanego powierzchniowo utrwalona 3-krotnie emulsją kationową K-70 - jezdnia o szerokości 4,5m - długość jezdni do remontu wynosi 322,0m - powierzchnia jezdni 1449,00m2 - jezdnia o szerokości 4,0m - długość jezdni do remontu wynosi 123,0m - powierzchnia jezdni 492,0 m2 - razem powierzchnia jezdni do remontu 1941,0 m2 - zjazd na drogę ul. Jesienna i zjazdy indywidualne - powierzchnia 523,00m2 - powierzchnia utwardzenia poboczy oszer.0,75mx2 322,50m2 - powierzchnia utwardzenia poboczy o szer.0,50mx2 99,00m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45112000-5, 45100000-8, 45233220-7, 45000000-7, 45233140-2, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 120
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji zamówienia20
Serwis pogwarancyjny 20
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1) wartość punktowa dla ceny (C) będzie ustalana poprzez wyliczenie stosunku ceny najniższej do ceny badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium. 2) Liczba punktów (maksymalnie - 20 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium "termin realizacji zamówienia" zostanie obliczona w następujący sposób: Za każde 10 dni poniżej 100 dni Zamawiający przyzna 5 pkt, tj: 100 dni - 0 pkt, 90 dni - 5 pkt, 80 dni - 10 pkt, 70 dni - 15 pkt, 60 dni - 20 pkt. Zaoferowany termin realizacji nie może być dłuższy niż 120 dni i nie może być krótszy niż 60 dni. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje realizację zamówienia w terminie krótszym niż 60 dni do punktacji przyjmie się, że termin został określony na poziomie min. (60 dni) ale do umowy wpiszę się termin wynikający z formularza ofertowego. 3) Liczba punktów (maksymalnie - 20 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium "serwis pogwarancyjny" zostanie obliczona w następujący sposób: Za każde kolejne 6 miesięcy okresu pogwarancyjnego Zamawiający przyzna 5 pkt, tj: 6 miesięcy - 0 pkt, 12 miesięcy - 5 pkt, 18 miesięcy - 10 pkt, 24 miesiące - 15 pkt, 30 miesięcy 20 pkt. Zaoferowany okres serwisu pogwarancyjnego nie może być krótszy niż 6 miesięcy i nie może być dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie, zaoferuje serwis pogwarancyjny dłuższy niż 30 miesięcy do punktacji przyjmie się, że serwis pogwarancyjny został określony na poziomie min. (30 miesięcy) ale do umowy wpiszę się termin wynikający z formularza ofertowego. W przypadku wskazania w ofercie terminu realizacji dłuższego niż określone maksimum i/lub serwisu pogwarancyjnego krótszego niż wymagane min., dana oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.


Część nr: 2    Nazwa: Przebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Droga objęta przebudową, zlokalizowana jest w całości w granicach pasa drogowego - dz. Nr 379, 382/10, 383/4 i 462 będących własnością gminy Lubicz. Początek przebudowywanego odcinka drogi zaczyna się w pasie drogowym drogi gminnej nr 100706 C - ul. Spółdzielcza km 0+000 przy drodze krajowej nr 10 do km 0+226 nawierzchnia z masy mineralno - bitumicznej przewidziana do powierzchniowego utrwalenia emulsją kationową, odcinek do km 0+412 (186,0m) o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej stan zdegradowany do rozbiórki do nowej odbudowy. Dalsza przebudowa jezdni przewidziana jest na odcinku o konstrukcji nawierzchni z tłucznia kamienia łamanego do km 0+756 (długość 344,0 m) kończący zakres prac przy moście na strumieniu Struga Toruńska. Trasa przebudowy drogi w całości biegnie po istniejącym zarysie jezdni o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej (dł. 412,0 m) i z kruszywa łamanego i pospółki drogowej (dł. 344,0 m). Projektowana do przebudowy droga gminna posiada przekrój drogowy. Wzdłuż drogi brak jest ciągów chodników. Odwodnienie drogi realizowane jest powierzchniowo w przyległy teren. Nawierzchnia drogi o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na odcinku od km 0+000 do km 0+226 wymaga jedynie wzmocnienia i scalenia jezdni przez wykonanie powierzchniowego sprysku emulsją kationową z posypaniem grysem twardym. Odcinek jezdni z masy mineralno-asfaltowej na odcinku od km 0+226 do km+412 jest w złym stanie technicznym należy więc jezdnie i podbudowę rozebrać. Odcinek jezdni zostanie przebudowany po nowej trasie w granicach pasa drogowego na nowej konstrukcji podbudowy pod nawierzchnie z masy mineralno-bitumicznej. Część tej jezdni na długość ~ 15,0 m od km 0+226 znajduje się na gruntach prywatnych który zostanie przesunięty w pas drogowy działki nr 379, pozostały odcinek jezdni należy odsunąć od granic przebudowanej posesji na dz. Nr 392 w Grębocinie. Ze względu na zły stan techniczny istniejącej nawierzchni, do remontu zakwalifikowano cały odcinek, tj. od km 0+000 przez 0+226 do km 0+756. W pasie drogowym przebudowywanej nawierzchni jezdni ulicy występują urządzenia uzbrojenia podziemnego terenu: sieci telekomunikacyjna, kanalizacja sanitarna, sieć energooszczędna, cieć wodociągowa. W pasie drogowym nie zlokalizowano żadnych punktów topograficznych. Jezdnie drogi gminnej Nr 100706C (ul. Spółdzielcza) stanowiąca dojazd do posesji i zakładów pracy zaprojektowano o parametrach drogi klasy "D". Niweleta dróg nawiązuje do rzędnych wysokościowych istniejącego terenu. Przebudowa drogi przewiduje wykonanie na odcinku jezdni z masy mineralno-bitumicznej od km 0+000 do km 0+226 wzmocnienie i scalenia jezdni przez wykonanie powierzchniowego sprysku emulsją kationową z posypaniem grysem twardym. Na odcinku od km 0+226 do km 0+412 należy rozebrać jezdnię z masy mineralno-bitumicznej i podbudowę z kruszywa. Wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego wraz z nawierzchnią z masy mineralno-bitumicznej w dwóch warstwach, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego oraz zjazdów indywidualnych i publicznych w technologii jak jezdnia. Kolejność robót: a) Oczyszczanie i wykonanie sprysku z emulsji kationowej K1/70 na odcinku 226 m o szerokości średniej 5,0 m b) Rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznej na odcinku 186,0 m o szer. Do 5,0 m c) Korytowanie o głębokości do 35 cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie budowana jako warstwy konstrukcyjne przy budowie poboczy) d) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm e) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0-31,5 mm gr. 20 cm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni f) Wykonanie górnej warstwy z grysu kamiennego (twardego) o frakcji 16-22 mm i grubości 5 cm wraz ze skropieniem asfaltem g) Ułożenie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4cm h) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm PARAMETRY PRZEBUDOWY JEZDNI od km 0+000 do km 0+226 (wzmocnienie i scalenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej emulsją kationową K1/70 z posypaniem grysami twardymi fr.2-5mm),Szerokość jezdni 5,0 m, Długość odcinka jezdni 226,0 m, Powierzchnia 1130,00 m2, PARAMETRY PRZEBUDOWY JEZDNI od km 0+226 do km 0+756 Szerokość jezdni 5,0 m , Długość jezdni 530,0 m, POWIERZCHNIA 2650,00 m2, Pobocza dwustronne o szerokości 2*0,75, powierzchnia utwardzenia poboczy ((530,0 x 2) - 215,0) x 0,75+ 633,75 m2, Zestawienie powierzchni jezdni: Powierzchnia jezdni wzmocnienia spryskiem emulsją K1/70 1130,00 m2, Powierzchnia jezdni z masy mineralno-bitumicznej 2650,00 m2, RAZEM POWIERZCHNIA JEZDNI 3780,00m2, Powierzchnia utwardzenia poboczy o szer.2x0,75m 633,75 m2. Projektowane konstrukcje, DROGA, ZJAZDY: a) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4cm b) Ułożenie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm c) Wykonanie górnej warstwy z grysu kamiennego (twardego) o frakcji 16-22mm i grubości 5cm wraz ze skropieniem asfaltem d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0-31,5mm gr.20cm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni e) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm POBOCZA: - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm - warstwa dolna z kruszywa łamanego odzyskane z korytowania 0/31,5mm gr.20 cm -warstwa górna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 10cm - zjazdy POWIERZCHNIE ZJAZDÓW -w km 0+262 zjazd publiczny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0m2 -w km 0+300 zjazd publiczny (12,0+5,0)/2x 10,0=85,0 m2 -w km 0+332 zjazd indywidualny (7,0+5,0)/2x 3,0=18.0 m2 -w km 0+397 zjazd indywidualny (7,0+5,0)/2x 4,5=27,0 m2 -w km 0+401 zjazd publiczny (10,0+8,0)/2x 2,0=18.0 m2 -w km 0+412 zjazd publiczny (10,0+8,0)/2x 4,5=40,5 m2 -w km 0+416 zjazd publiczny (13.0+10,0)/2x 3,0=34,5 m2 -w km 0+420 zjazd indywidualny (8,0+5,0)/2x 4,0=26,0 m2 -w km 0+438 zjazd indywidualny (9,0+7,0)/2x 4,0=32.0 m2 -w km 0+447 zjazd indywidualny (7,0+5,0)/2x3,0=18.0 m2 -w km 0+468 zjazd publiczny (8,0+5,0)/2x 3,0=19,5 m2 -w km 0+495 zjazd indywidualny (8,0+5,0)/2x 3,0=19,5 m2 -w km 0+509 zjazd publiczny (14,0+12,0)/2x 2,0=26.0 m2 -w km 0+540 zjazd publiczny (12,0+9,0)/2x 3,0=31,5 m2 -w km 0+552 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+562 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+578 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+590 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+601 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+612 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 2,0=10,0 m2 -w km 0+613 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+626 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+639 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+650 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+661 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+689 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0=15,0 m2 -w km 0+698 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 2,0=10,0 m2 -w km 0+712 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 2,0=10,0 m2 Urządzenia obce: W czasie prowadzenia robót ziemnych w miejscach wystąpienia uzbrojenia infrastruktury podziemnej wskazanego na planie sytuacyjno-wysokościowym należy wykonać przekopy poprzeczne celem ich zlokalizowania. Wskazane jest prowadzenie praz ziemnych w tych miejscach sposobem ręcznym. W pasie drogowym, w którym będą prowadzone prace remontowe występują elementy uzbrojenia podziemnego jak skrzynki uliczne, studzienki telekomunikacyjne. Występują włazy na studniach kanalizacji sanitarnej oraz skrzynki zasuw wodociągowych których posadowienie należy dostosować do rzędnej remontowanej jezdni. Zezwolenie na prowadzenie robót remontowych należ uzyskać od administratora pasa w obecnych miejscach. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego i zabezpieczenia robót na terenie budowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót na terenie budowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z Inspektorem Nadzoru oraz przez umieszczenie, w miejscach i ilościach określonych przez Inspektora Nadzoru, tablic informacyjnych , których teść musi odpowiadać wymogom Prawa Budowlanego. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę przetargową. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmie wszelkie uzasadnione kroki dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmie wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół Terenu Budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Stosując się do tych wymagań będzie miał szczególny wzgląd na środki ostrożności i zabezpieczenia przed: a) Zanieczyszczeniem zbiorników i cieków wodnych pyłami lub substancjami toksycznymi, b) Zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami, c) Możliwością powstania pożaru. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz utrzymywać sprawny wymagany sprzęt przeciwpożarowy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań. Wykonawca zapewni wyznaczenie trasy drogi w terenie jak również jej inwentaryzację powykonawczą przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego. Roboty ziemne w obrębie uzbrojenia podziemnego należy wykonywać ręcznie. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli mediów z 14 dniowym wyprzedzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45112000-5, 45100000-8, 45233220-7, 45000000-7, 45233140-2, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 120
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji zamówienia20
Serwis pogwarancyjny20
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1) wartość punktowa dla ceny (C) będzie ustalana poprzez wyliczenie stosunku ceny najniższej do ceny badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium 2) Liczba punktów (maksymalnie - 20 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium "termin realizacji zamówienia" zostanie obliczona w następujący sposób: Za każde 10 dni poniżej 100 dni Zamawiający przyzna 5 pkt, tj: 100 dni - 0 pkt, 90 dni - 5 pkt, 80 dni - 10 pkt, 70 dni - 15 pkt, 60 dni - 20 pkt. Zaoferowany termin realizacji nie może być dłuższy niż 120 dni i nie może być krótszy niż 60 dni. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje realizację zamówienia w terminie krótszym niż 60 dni do punktacji przyjmie się, że termin został określony na poziomie min. (60 dni) ale do umowy wpiszę się termin wynikający z formularza ofertowego. 3) Liczba punktów (maksymalnie - 20 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium "serwis pogwarancyjny" zostanie obliczona w następujący sposób: Za każde kolejne 6 miesięcy okresu pogwarancyjnego Zamawiający przyzna 5 pkt, tj: 6 miesięcy - 0 pkt, 12 miesięcy - 5 pkt, 18 miesięcy - 10 pkt, 24 miesiące - 15 pkt, 30 miesięcy 20 pkt. Zaoferowany okres serwisu pogwarancyjnego nie może być krótszy niż 6 miesięcy i nie może być dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie, zaoferuje serwis pogwarancyjny dłuższy niż 30 miesięcy do punktacji przyjmie się, że serwis pogwarancyjny został określony na poziomie min. (30 miesięcy) ale do umowy wpiszę się termin wynikający z formularza ofertowego. W przypadku wskazania w ofercie terminu realizacji dłuższego niż określone maksimum i/lub serwisu pogwarancyjnego krótszego niż wymagane min., dana oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.