eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz › Przebudowa dróg gminnych w Gminie Lubicz Cześć pierwszaPrzebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie Część drugaPrzebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 65113 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Lubicz: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Lubicz Cześć pierwsza: Przebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie Część druga: Przebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23277-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubicz, krajowy numer identyfikacyjny 87111871500000, ul. Lubicz Dolny, ul. Toruńska  21, 87162   Lubicz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 48566212100, faks 48566782122, e-mail info@lubicz.pl
Adres strony internetowej (URL): https://www.lubicz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych w Gminie Lubicz Cześć pierwsza: Przebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie Część druga: Przebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1.1 Część pierwsza: Przebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie 1.2 Część druga: Przebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie Ad. 1.1. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO, Dane ogólne: Trasa przebudowanej drogi biegnie po istniejącej drodze o nawierzchni asfaltowej od km 0+000 do km 0+260 oraz od km 0+260 do km 0+705 o nawierzchni gruntowej ulepszonej z podbudową z tłucznia kamienia łamanego i pospółki drogowej. Droga nie jest ograniczona krawężnikami i brak chodników. W drodze od km 0+000 od km 0+705 zlokalizowana jest sieci kanalizacji sanitarnej. W pasie drogowym brak sieci kanalizacji deszczowej, brak wpustów ulicznych. Obecny stan nawierzchni jezdni drogi od km 0+260 do m 0+705 jest w złym stanie technicznym. Po wykonywanych remontach bieżących nawierzchnia jezdnia szybko ulega degradacji. Występują znaczne ubytki gruntu powodujące zadolenia i stoiska wody podczas opadów. Nawierzchnia jezdni wymaga naprawy przez wykonanie utrwalenia nawierzchni z tłucznia kamiennego powierzchniowym 3-krotnym spryskiem emulsjami kationowymi K1/70 z posypaniem każdej warstwy grysami twardymi o odpowiedniej frakcji. Do remontu zakwalifikowano również odcinek z nawierzchnią asfaltową od km 0+000 do km 0+260 długości 260,0m. Odcinek nawierzchni asfaltowej, odtworzony po robotach budowy kanalizacji sanitarnej wykazuje na skrajach jezdni załamywanie się, miejscowo występują rysy w nawierzchni. Ze względu na wystąpienie początku degradacji nawierzchni jezdni asfaltowej konieczne jest jej wzmocnienie przez ułożenie w jednej warstwie masy mineralno-bitumicznej o grubości 5cm. Przed ułożeniem nowej warstwy ścieralnej, istniejący asfalt należy mechanicznie zfrezować o grubości warstwy 2 cm. Urządzenia obce: W pasie drogowym przebudowanej nawierzchni jezdni ulicy występują urządzenia uzbrojenia podziemnego terenu tj.: a) Kabel telefoniczny b) Kanalizacja sanitarna c) Kabel energetyczny nn d) Wodociąg sieci i przyłącza W pasie drogowy nie zlokalizowano żadnych pkt. topograficznych. Odwoływanie jezdni przebudowanego odcinka nawierzchni jezdni zapewniają spadki niwelety podłużnej, pochylenie daszkowe porzeczne jezdni i pobocza. Przebudowa jezdni drogi gminnej Nr 100727C ul. Mostowa łącząca ul. Toruńską z ul. Lubicką droga wojewódzka nr 552 na terenie miejscowości Grębocin gmina Lubicz zaprojektowano o parametrach drogi klasy "D". ZAKRES PRZEBUDOWY OBEJMUJE -drogi kl. D -odtworzenie trasy roboty pomiarowe -km 0,705 -prędkość projektowa drogi wynosi: 30 km/h -szerokość jezdni powierzchniowo utrwalonej emulsją kationową K-1/70 - 4,0-4,50 -profil poprzeczny remontowanej jezdni ul. Mostowej daszkowy dwustronny - 2,0% -pobocza umocnione o szerokość 2 x 0,50m i 2 x 0,75m -dostępność do drogi nie ograniczona -oprowadzenie wód z jezdni powierzchniowe na pobocza. Na odcinku drogi od km 0+000 do 0+260 o szerokości 4,0m należy wykonać: a) Mechanicznie frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości 2cm z wbudowaniem frezowiny w utwardzenie poboczy b) Mechaniczne wykonanie koryta poszerzenia jezdni o szerokość w sumie 0,80m o głębokości 30cm c) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm d) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełaczy warstwy dolnej z kruszywa 4-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni e) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozśćiełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mm i grubości 10cm po utwardzeniu f) Mechaniczne ułożenie rozściełaczem masy mineralno-bitumicznej w jednej warstwie z poszerzeniem do szerokości 4,0m i na zjazdach do posesji KONSTRUKCJA POBOCZY Pobocza dwustronne o szerokości w sumie 0,50m od km.0+000 do km 0+227 utwardzone odzyskaną z frezowania ul. Mostowej frezowiną z recyklingu : -powierzchnia 366,0mx0,50 = 183,00m2 -1% spadek poboczy. KONSTRUKCJA JEZDNI Z KRUSZYWA KAMIENIA ŁAMANEGO przekrój B -B Na odcinku jezdni drogi od km 0+360 do 0+582 o szerokości 4,5m należy wykonać: g) Mechaniczne korytowanie o głębokości do 35 cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie wbudowana przy budowie poboczy) h) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z pisaku gr. 5cm i) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełacza warstwy dolnej z kruszywa kamienia łamanego twardego gr.20cm po utwardzeniu i frakcji 0-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni j) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozściełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mm i grubości 10cm po utwardzeniu k) Powierzchniowe utrwalenie utwardzonej podbudowy trzykrotnym spryskiem emulsją kationową K-1/70 z posypaniem grysami twardymi: pierwsza warstwa o frakcji 8-12, druga warstwa o frakcji 5-8mm, trzecia warstwa o frakcji 2-5mm KONSTRUKCJA POBOCZY Pobocza dwustronne o szerokości 2 x 0,775m od km.0+260 do km 0+582 utwardzone: -powierzchnia 2x0,75m x 215,0=322,500m2 -korytowanie mechaniczne na głębokość do 35cm -mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm -warstwa dolna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr.20cm - warstwa górna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 10cm -2% spadek jednostronny na zakrętach lub dwustronny daszkowy na odcinkach prostych. KONSTRUKCJA JEZDNI Z KRUSZYWA KAMIENIA ŁAMANEGO przekrój C-C Na odcinku jezdni drogi od km 0+582 do 0+705 o szerokości 4,0m należy wykonać: l) Mechaniczne korytowanie o głębokości do 35cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie wbudowana przy budowie poboczy) m) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr.5cm n) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełacza warstwy dolnej z kruszywa kamienia łamanego twardego gr.20cm po utwardzeniu i frakcji 0-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni o) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozściełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mmi grubości 10cm po utwardzeniu p) Powierzchniowe utrwalenie utwardzonej podbudowy trzykrotnym spryskiem emulsją kationową K-1/70 z posypaniem grysami twardymi: pierwsza warstwa o frakcji 8-12mm, druga warstwa o frakcji 5-8mm, trzecia warstwa o frakcji 2-5mm KONSTRUKCJA POBOCZY Pobocza dwustronne o szerokości 2x0,50m od km.0+582 do km 0+705 utwardzone: -powierzchnia 2x0,50m x 215,0=99,00m2 -korytowanie mechaniczne na głębokość 35cm -mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z piasku gr. 5cm -warstwa dolna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 20cm Warstwa górna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 10cm -2% spadek jednostronny na zakrętach lub dwustronny daszkowy na odcinkach prostych Konstrukcja przebudowy zjazdów w drogi gminne: POWIERZCHNIE ZJAZDÓW -zjazd publiczny 190.00m2 -zjazd indywidualne do posesji łącznie 333,00m2 -RAZEM POWIERZCHNIA 523,00m2 Przy budowie zjazdów należy wykonać: a) Mechaniczne korytowanie o głębokości do 35cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie wbudowana przy budowie poboczy) b) Mechaniczne ułożenie warstwy odsączającej z pisaku gr. 5cm c) Mechaniczne ułożenie za pomocą rozściełacza warstwy górnej z kruszywa kamienia łamanego twardego gr. 15cm po utwardzeniu i frakcji 0-63mm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni d) Mechaniczne zamknięcie za pomocą rozściełacza warstwy górnej grysu kamienia twardego o frakcji 4-22mm i grubość 10cm po utwardzeniu e) Powierzchniowe utrwalenie utwardzonej podbudowy trzykrotnym spryskiem emulsją kationową K-1/70 z posypaniem grysami twardymi: pierwsza warstwa o frakcji 8-12mm, druga warstwa o frakcji 5-8mm, trzecia warstwa o frakcji 2-5mm. Niweleta dróg nawiązuje do rzędnych wysokościowych istniejącego terenu. Istniejące znaki drogowe A, B, zostaną wymienione. Urządzenia obce: W czasie prowadzenia robót ziemnych w miejscach wystąpienia uzbrojenia infrastruktury podziemnej wykazanego na planie sytuacyjno - wysokościowym wykonać przekopy poprzeczne celem ich zlokalizowania. Wskazane jest prowadzenie prac ziemnych w tych miejscach sposobem ręcznym. W pasie drogowym w którym będą prowadzone prace remontowe nie występują elementy uzbrojenia podziemnego jak skrzynki uliczne, studzienki telekomunikacyjne. Występują właz na studni kanalizacji sanitarnej szt.15 skrzynki zasuw wodociągowych szt.3 i skrzynka kanalizacji telefonicznej sz.1 których posadowienie należy dostosować do rzędnej remontowanej jezdni. Zezwolenie na prowadzenie robót remontowych należy uzyskać od administratora pasa drogowego ZDGMiK w Lubiczu. Istniejące znaki drogowe wymienić na nowe i pozostawić w obecnych miejscach. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego i zabezpieczenia robót na ta terenie budowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z Inspektorem Nadzoru oraz przez umieszczenie, w miejscach i ilościach określonych przez Inspektora Nadzoru, tablic informacyjnych, których treść musi odpowiadać wymogom Prawa Budowlanego. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. Koszt zabezpieczania terenu przez cały okres realizacji robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę przetargową. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmie wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół Terenu Budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Stosując się do tych wymagań będzie miał szczególny wzgląd na środki ostrożności i zabezpieczenia przed: a) Zanieczyszczeniem zbiorników i cieków wodnych pyłami lub substancjami toksycznymi. b) Zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami c) Możliwością powstania pożaru. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz utrzymywać sprawny wymagany sprzęt przeciwpożarowy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań. Wykonawca zapewni wyznaczenie trasy drogi w terenie jak również jej inwentaryzacje powykonawczą przez uprawnioną jednostkę wykonastwa geodezyjnego. Roboty ziemne w obrębie uzbrojenia podziemnego należy wykonywać ręcznie. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli mediów z 14 dniowym wyprzedzeniem. Wykonanie przebudowy istniejące nawierzchni jezdni drogi gminnej Nr 100727C ul. Mostowa w Grębocinie obejmuje: a. Jezdnię asfaltową od km 0+00 do km 0+260 o szerokości 4,0 m b. Jezdnię z tłucznia kamienia łamanego od km 0 + 260 do km 0+582 o szerokości 4,5 m c. Jezdnię z tłucznia kamienia łamanego od km 0 + 582 do km 0+705 o szerokości 4,0 m Jezdnia istniejąca asfaltowa o km.0+000 do km 0+260 - długość nawierzchni jezdni do remontu wynosi 260,00m - szerokość istniejącej nawierzchni asfaltowej wynosi 3,20m - grubość frezowania warstwa 2cm - powierzchnia frezowania o szerokości 3,20m 713,60m2 - powierzchnia frezowania o szerokości 5,0m w ul. Szkolnej 185,0 m2 - RAZEM POW. FREZOWANIA 898,60m2 - poszerzenie jezdni jedno lub dwustronnie o szerokości 0,80m - `wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod warstwę ścieralną 257,7 m2 - ułożenie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, warstwy ścieralnej grysowej w jednej warstwie o grubości 5cm 1156,30m2 - ułożenie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej warstwy wiążącej - zjazdy do posesji o grubości 33cm 257,70m2 - utwardzenie poboczy o szer. 0,5m na długość 366,0m - powierzchnia poboczy z frezowiny asf. gr.3cm 183,00m2 Jezdnia z tłucznia kamienia łamanego powierzchniowo utrwalona 3-krotnie emulsją kationową K-70 - jezdnia o szerokości 4,5m - długość jezdni do remontu wynosi 322,0m - powierzchnia jezdni 1449,00m2 - jezdnia o szerokości 4,0m - długość jezdni do remontu wynosi 123,0m - powierzchnia jezdni 492,0 m2 - razem powierzchnia jezdni do remontu 1941,0 m2 - zjazd na drogę ul. Jesienna i zjazdy indywidualne - powierzchnia 523,00m2 - powierzchnia utwardzenia poboczy oszer.0,75mx2 322,50m2 - powierzchnia utwardzenia poboczy o szer.0,50mx2 99,00m2 Ad. 1.2 Droga objęta przebudową, zlokalizowana jest w całości w granicach pasa drogowego - dz. Nr 379, 382/10, 383/4 i 462 będących własnością gminy Lubicz. Początek przebudowywanego odcinka drogi zaczyna się w pasie drogowym drogi gminnej nr 100706 C - ul. Spółdzielcza km 0+000 przy drodze krajowej nr 10 do km 0+226 nawierzchnia z masy mineralno - bitumicznej przewidziana do powierzchniowego utrwalenia emulsją kationową, odcinek do km 0+412 (186,0m) o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej stan zdegradowany do rozbiórki do nowej odbudowy. Dalsza przebudowa jezdni przewidziana jest na odcinku o konstrukcji nawierzchni z tłucznia kamienia łamanego do km 0+756 (długość 344,0 m) kończący zakres prac przy moście na strumieniu Struga Toruńska. Trasa przebudowy drogi w całości biegnie po istniejącym zarysie jezdni o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej (dł. 412,0 m) i z kruszywa łamanego i pospółki drogowej (dł. 344,0 m). Projektowana do przebudowy droga gminna posiada przekrój drogowy. Wzdłuż drogi brak jest ciągów chodników. Odwodnienie drogi realizowane jest powierzchniowo w przyległy teren. Nawierzchnia drogi o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na odcinku od km 0+000 do km 0+226 wymaga jedynie wzmocnienia i scalenia jezdni przez wykonanie powierzchniowego sprysku emulsją kationową z posypaniem grysem twardym. Odcinek jezdni z masy mineralno-asfaltowej na odcinku od km 0+226 do km+412 jest w złym stanie technicznym należy więc jezdnie i podbudowę rozebrać. Odcinek jezdni zostanie przebudowany po nowej trasie w granicach pasa drogowego na nowej konstrukcji podbudowy pod nawierzchnie z masy mineralno-bitumicznej. Część tej jezdni na długość ~ 15,0 m od km 0+226 znajduje się na gruntach prywatnych który zostanie przesunięty w pas drogowy działki nr 379, pozostały odcinek jezdni należy odsunąć od granic przebudowanej posesji na dz. Nr 392 w Grębocinie. Ze względu na zły stan techniczny istniejącej nawierzchni, do remontu zakwalifikowano cały odcinek, tj. od km 0+000 przez 0+226 do km 0+756. W pasie drogowym przebudowywanej nawierzchni jezdni ulicy występują urządzenia uzbrojenia podziemnego terenu: sieci telekomunikacyjna, kanalizacja sanitarna, sieć energooszczędna, cieć wodociągowa. W pasie drogowym nie zlokalizowano żadnych punktów topograficznych. Jezdnie drogi gminnej Nr 100706C (ul. Spółdzielcza) stanowiąca dojazd do posesji i zakładów pracy zaprojektowano o parametrach drogi klasy "D". Niweleta dróg nawiązuje do rzędnych wysokościowych istniejącego terenu. Przebudowa drogi przewiduje wykonanie na odcinku jezdni z masy mineralno-bitumicznej od km 0+000 do km 0+226 wzmocnienie i scalenia jezdni przez wykonanie powierzchniowego sprysku emulsją kationową z posypaniem grysem twardym. Na odcinku od km 0+226 do km 0+412 należy rozebrać jezdnię z masy mineralno-bitumicznej i podbudowę z kruszywa. Wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego wraz z nawierzchnią z masy mineralno-bitumicznej w dwóch warstwach, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego oraz zjazdów indywidualnych i publicznych w technologii jak jezdnia. Kolejność robót: a) Oczyszczanie i wykonanie sprysku z emulsji kationowej K1/70 na odcinku 226 m o szerokości średniej 5,0 m b) Rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznej na odcinku 186,0 m o szer. Do 5,0 m c) Korytowanie o głębokości do 35 cm z odwiezieniem nadmiaru kruszywa na odległość do 1km (część kruszywa z korytowania zostanie budowana jako warstwy konstrukcyjne przy budowie poboczy) d) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm e) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0-31,5 mm gr. 20 cm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni f) Wykonanie górnej warstwy z grysu kamiennego (twardego) o frakcji 16-22 mm i grubości 5 cm wraz ze skropieniem asfaltem g) Ułożenie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4cm h) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm PARAMETRY PRZEBUDOWY JEZDNI od km 0+000 do km 0+226 (wzmocnienie i scalenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej emulsją kationową K1/70 z posypaniem grysami twardymi fr.2-5mm),Szerokość jezdni 5,0 m, Długość odcinka jezdni 226,0 m, Powierzchnia 1130,00 m2, PARAMETRY PRZEBUDOWY JEZDNI od km 0+226 do km 0+756 Szerokość jezdni 5,0 m , Długość jezdni 530,0 m, POWIERZCHNIA 2650,00 m2, Pobocza dwustronne o szerokości 2*0,75, powierzchnia utwardzenia poboczy ((530,0 x 2) - 215,0) x 0,75+ 633,75 m2, Zestawienie powierzchni jezdni: Powierzchnia jezdni wzmocnienia spryskiem emulsją K1/70 1130,00 m2, Powierzchnia jezdni z masy mineralno-bitumicznej 2650,00 m2, RAZEM POWIERZCHNIA JEZDNI 3780,00m2, Powierzchnia utwardzenia poboczy o szer.2x0,75m 633,75 m2. Projektowane konstrukcje, DROGA, ZJAZDY: a) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4cm b) Ułożenie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm c) Wykonanie górnej warstwy z grysu kamiennego (twardego) o frakcji 16-22mm i grubości 5cm wraz ze skropieniem asfaltem d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0-31,5mm gr.20cm z nadaniem właściwego profilu poprzecznego i podłużnego jezdni e) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm POBOCZA: - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm - warstwa dolna z kruszywa łamanego odzyskane z korytowania 0/31,5mm gr.20 cm -warstwa górna z kruszywa łamanego - kruszywo odzyskane z korytowania gr. 10cm - zjazdy POWIERZCHNIE ZJAZDÓW -w km 0+262 zjazd publiczny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0m2 -w km 0+300 zjazd publiczny (12,0+5,0)/2x 10,0= 85,0 m2 -w km 0+332 zjazd indywidualny (7,0+5,0)/2x 3,0= 18.0 m2 -w km 0+397 zjazd indywidualny (7,0+5,0)/2x 4,5= 27,0 m2 -w km 0+401 zjazd publiczny (10,0+8,0)/2x 2,0= 18.0 m2 -w km 0+412 zjazd publiczny (10,0+8,0)/2x 4,5= 40,5 m2 -w km 0+416 zjazd publiczny (13.0+10,0)/2x 3,0= 34,5 m2 -w km 0+420 zjazd indywidualny (8,0+5,0)/2x 4,0= 26,0 m2 -w km 0+438 zjazd indywidualny (9,0+7,0)/2x 4,0= 32.0 m2 -w km 0+447 zjazd indywidualny (7,0+5,0)/2x3,0= 18.0 m2 -w km 0+468 zjazd publiczny (8,0+5,0)/2x 3,0= 19,5 m2 -w km 0+495 zjazd indywidualny (8,0+5,0)/2x 3,0= 19,5 m2 -w km 0+509 zjazd publiczny (14,0+12,0)/2x 2,0= 26.0 m2 -w km 0+540 zjazd publiczny (12,0+9,0)/2x 3,0= 31,5 m2 -w km 0+552 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+562 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+578 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+590 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+601 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+612 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 2,0= 10,0 m2 -w km 0+613 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+626 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+639 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+650 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+661 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+689 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 3,0= 15,0 m2 -w km 0+698 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 2,0= 10,0 m2 -w km 0+712 zjazd indywidualny (6,0+4,0)/2x 2,0= 10,0 m2 Urządzenia obce: W czasie prowadzenia robót ziemnych w miejscach wystąpienia uzbrojenia infrastruktury podziemnej wskazanego na planie sytuacyjno-wysokościowym należy wykonać przekopy poprzeczne celem ich zlokalizowania. Wskazane jest prowadzenie praz ziemnych w tych miejscach sposobem ręcznym. W pasie drogowym, w którym będą prowadzone prace remontowe występują elementy uzbrojenia podziemnego jak skrzynki uliczne, studzienki telekomunikacyjne. Występują włazy na studniach kanalizacji sanitarnej oraz skrzynki zasuw wodociągowych których posadowienie należy dostosować do rzędnej remontowanej jezdni. Zezwolenie na prowadzenie robót remontowych należ uzyskać od administratora pasa w obecnych miejscach. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego i zabezpieczenia robót na terenie budowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót na terenie budowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z Inspektorem Nadzoru oraz przez umieszczenie, w miejscach i ilościach określonych przez Inspektora Nadzoru, tablic informacyjnych , których teść musi odpowiadać wymogom Prawa Budowlanego. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę przetargową. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmie wszelkie uzasadnione kroki dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmie wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół Terenu Budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Stosując się do tych wymagań będzie miał szczególny wzgląd na środki ostrożności i zabezpieczenia przed: a) Zanieczyszczeniem zbiorników i cieków wodnych pyłami lub substancjami toksycznymi, b) Zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami, c) Możliwością powstania pożaru. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz utrzymywać sprawny wymagany sprzęt przeciwpożarowy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań. Wykonawca zapewni wyznaczenie trasy drogi w terenie jak również jej inwentaryzację powykonawczą przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego. Roboty ziemne w obrębie uzbrojenia podziemnego należy wykonywać ręcznie. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli mediów z 14 dniowym wyprzedzeniem. 2. Zamówienie (część I, II ) są współfinansowane w ramach operacji "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", poddziałanie "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialna i w oszczędzanie energii" Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: Projektów budowlano - wykonawczych, stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pomocniczo Zamawiający udostępnia również przedmiar. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.lubicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne). 4. Po podpisaniu umowy, najpóźniej do dnia przekazania placu budowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: kosztorysu ofertowego opracowanego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót oraz przedłożenia kopii ubezpieczenia OC wraz z potwierdzeniem jej opłacenia Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku poz. 1666): roboty budowlane związane z robotami drogowymi, tj. korytowanie, podbudowa, frezowanie, profilowanie jezdni, budowa poboczy, przebudowa zjazdów, asfaltowanie: Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i wglądu do dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny. b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia: a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczonego za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1570), 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi, decyzjami, pozwoleniami, warunkami, opiniami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy, 3) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinkach wykonywanych prac z zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z 2003 r.) oraz odpowiedniego oznakowania terenu na czas prowadzenia robót wg projektu i zgodnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 4) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 4 egz. (do zdania Zamawiającemu), jak również zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 5) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej, 8) utrzymanie placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd), 9) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót; 10) udzielenia gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, na 60 miesięcy 11) udzielenie serwisu pogwarancyjnego zgodnie z treścią oferty (okres serwisu stanowi kryterium oceny ofert) 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w: 1) Projekt budowlany wykonawczy, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Wymienione m.in. w dokumentacji projektowej i kosztorysowej wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 8. Mogące występować m.in. w dokumentacjach projektowych, lub dokumentacji kosztorysowej wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi, itd. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45100000-8, 45233220-7, 45000000-7, 45233140-2, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa drogi - ul. Mostowa z fragmentem ul. Jesiennej w Grębocinie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT246569.82
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Drogowo-Budowlany sp. z o. o. spółka komandytowa,  dbrogowo@wp.pl,  Rogowo 23,  87-162,  Rogowo,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 346318,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 346318,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 346318,80
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa drogi - ul. Spółdzielcza w Grębocinie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT387159.84
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Drogowo-Budowlany sp. z o. o. spółka komandytowa,  dbrogowo@wp.pl,  Rogowo 23,  87-162,  Rogowo,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 448273,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 448273,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 448273,50
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.