Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Poznań: Dostawa sprzętu i urządzeń gastronomicznych dla Działu Żywienia Szpitala ZOZ Poznań - Nowe - Miasto
Numer ogłoszenia: 232707 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax. 061 8779517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i urządzeń gastronomicznych dla Działu Żywienia Szpitala ZOZ Poznań - Nowe - Miasto.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja, uruchomienie sprzętu i urządzeń gastronomicznych dla Działu Żywienia ZOZ Poznań Nowe Miasto oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Urządzenia grzewcze Zadanie nr 2 - Drobny sprzęt kuchenny Zadanie nr 3 - Meble ze stali nierdzewnej Zadanie nr 4 - Urządzenie do centralnej dystrybucji posiłków Zadanie nr 5 - Sprzęt do utrzymania czystości Przedmiot zamówienia wraz z ilością został określony w formularzach cenowych, które znajdują się w załącznikach nr 2a - 2e do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.52.00 - Urządzenia grzewcze 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 42.99.50.00 - Różne maszyny czyszczące 44.16.51.00 - Węże .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - poprzez udokumentowanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. udokumentują co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danego zadania, na który Wykonawca składa ofertę i co najmniej o wartości podanej poniżej dla danego zadania, dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie; o rodzaju i wartości brutto co najmniej: Dla zadania I rodzaj dostaw - Urządzenia grzewcze, wartość brutto co najmniej: 40 000 zł. Dla zadania II rodzaj dostaw - Drobny sprzęt kuchenny, wartość brutto co najmniej: 30 000 zł. Dla zadania III rodzaj dostaw - Meble ze stali nierdzewnej, wartość brutto co najmniej: 30 000 zł. Dla zadania IV rodzaj dostaw - Urządzenia do centralnej dystrybucji posiłków, wartość brutto co najmniej: 20 000 zł. Dla zadania V rodzaj dostaw - Sprzęt do utrzymania czystości, wartość brutto co najmniej: 3 000 zł. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co udokumentują poprzez złożenia oświadczenia, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp . 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 2.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1. wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wykaz zrealizowanych zamówień należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie V ppkt 1.2. SIWZ, 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 4.1. Opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. Brak wypełnienia kolumny Parametry oferowane przez Wykonawcę będzie traktowany jako brak danego parametru w oferowanym przedmiocie zamówienia. W przypadku nie spełnienia parametrów technicznych przez oferowany przedmiot zamówienia oferta zostanie odrzucona. Na potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy opis oferowanego przedmiotu zamówienia w formie np. katalogów /folderów / instrukcji obsługi producenta. Jednocześnie należy w Załączniku nr 6 do niniejszego SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone. Dokumenty muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. 5. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 5.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 5.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2a - 2e do SIWZ. 5.3. Wypełniony i podpisany Formularz gwarancji i serwisu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ 5.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 5.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 5.6. Deklaracja Zgodności dla sprzętu i urządzeń gastronomicznych stanowiących przedmiot zamówienia i Atest Sanitarny, dopuszczający wyrób do kontaktu z żywnością oraz spełnienie rygorów HACCP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty należy złożyć oddzielnie dla każdego zadania. UWAGA! Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach należy wyraźnie - odręcznie zaznaczyć, którego zadania oraz pozycji w danym zadaniu dokument ten dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, dział zamówień publicznych i zaopatrzenia pokój nr 210..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:30, miejsce: ZOZ Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro - sekretariat pokój nr 219.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia grzewcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia grzewcze, w tym: 1. Patelnia elektryczna uchylna, 2. Piec konwekcyjno-parowy, 3. Jezdny wózek bemarowy, 4. Wózek na talerze dwu-tubowy. Ilości zostały określone w załączniku nr 2a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.52.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt kuchenny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt kuchenny, w tym: 1. Naświetlacz do jaj UV, 2. Pojemniki i skrzynki magazynowe do żywności, 3. Drobny sprzęt gastronomiczny, 4, Pojemniki gastronomiczne w przykrywami, 5. Termosy. Ilości zostały określone w załączniku nr 2b do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble ze stali nierdzewnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble ze stali niedzewnej, w tym: 1. Stół roboczy jezdny, 2. Regał jezdny do składania tac termoizolacyjnych, 3. Basen jezdny do transportu produktów, 4. Wózek magazynowy platformowy 5. Wózek do transportu tac termoizolacyjnych 20 - tacowy, 6. Wózek do transportu tac termoizolacyjnych 30 - tacowy. Ilości zostały określone w załączniku nr 2c do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie do centralnej dystrybucji posiłków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do centralnej dystrybucji posiłków, tj. taśmociąg. Ilość została określona w załączniku nr 2d do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt do utrzymania czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do utrzymania czystości, w tym 1. Wąż ciśnieniowy, 2. Kercher do mycia wózków. Ilości zostały określone w załączniku nr 2e do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.50.00-7, 44.16.51.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia kursów podnoszących kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic i kurs groomerski od podstaw - liczba części 2
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu szkoły ZSS nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Piezochirurgia, Wyroby medyczne dla pracowni żywienia, neurochirurgia
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa analizatora do badania krzepnięcia krwi na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- ZP/028/25Przebudowa wraz z modernizacją strefy szatni na poziomie -1 w budynku E Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II" 6 części
- Budowa gminnego żłobka w m. Wiśniew
- Wymiana kotłów c.o. w budynkach zarządzanych przez Nadleśnictwo Suchedniów
- Modernizacja kuchni w Szkole Podstawowej Nr 9 przy ul. Drzewieckiego 11 w Mielcu
- Pierwsze wyposażenie Publicznego Przedszkola Bajka w Międzyborzu - Etap II
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - etap II - ZP-16/25
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.