eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRoboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Łódź: Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna
Numer ogłoszenia: 232497 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna , ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, fax. 042 25 88 105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pomieszczeń w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna: budynku głównym oznaczonym symbolem 2A i 2B oraz budynku parterowym oznaczonym symbolem 3, zlokalizowanych na działce nr 15/4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone:w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655): - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie odbywał się według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie odbywał się według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ), - aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), - kosztorys ofertowy zgodny z zakresem robót określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, - projekt umowy zaakceptowany poprzez podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego 93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 10 Samodzielny Referat Ogólny (pokój 101, piętro I).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 93-578 Łódź ul. Wróblewskiego 10, kancelaria Urzędu (pokój 42, parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.