To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Suwałki: Remont ciągów komunikacyjnych, sali konferencyjnej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45.
Zadanie I: Remont ciągów komunikacyjnych i sali konferencyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45.
Zadanie II: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
Numer ogłoszenia: 232306 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186226 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągów komunikacyjnych, sali konferencyjnej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Zadanie I: Remont ciągów komunikacyjnych i sali konferencyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Zadanie II: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I: Remont ciągów komunikacyjnych i sali konferencyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Remont korytarzy, wiatrołapów i klatek schodowych, obejmuje: - naprawę tynków ściennych i sufitowych, - wykonanie okładzin ściennych (lamperii), - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą akrylową, - renowację stolarki drzwiowej wewnętrznej, - montaż tablic informacyjnych, - renowację balustrady klatki schodowej K3, - wymianę lamp na klatkach schodowych, - wymianę wyłączników i kontaktów, - wymianę kratek wentylacyjnych przy istniejących sufitach podwieszonych, - wymianę drzwi wewnętrznych do serwerowni na antywłamaniowe z systemem kontroli dostępu. 2. Remont sali konferencyjnej z zapleczem, obejmuje: - naprawę tynków ściennych i sufitowych, - zabudowanie otworu drzwiowego w sali konferencyjnej, - wykonanie okładzin ściennych w sali konferencyjnej, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą akrylową sali i zaplecza, - wymianę oświetlenia w sali konferencyjnej, - wymianę wykładziny w sali konferencyjnej, - montaż systemu wizualnego wraz z zintegrowaniem z istniejącym systemem audio, - zainstalowanie urządzeń zakupionych przez Zamawiającego ( projektor i ekran elektryczny do projektora ), - remont sufitu z odgrzybieniem przy wywietrzniku w pomieszczeniu zaplecza. Zadanie II: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Remont instalacji centralnego ogrzewania obejmuje: - wymianę zaworów grzejnikowych termostatycznych, - wymianę części rurociągów instalacji ( gałązki i podejścia), - montaż zaworów regulacyjnych ze spustem wody i zaworów odcinających kulowych na odgałęzieniach głównych, - montaż części zaworów odcinających pod pionowych, - montaż na pionach automatycznych zaworów odpowietrzających z zaworami stopowymi, - wymianę izolacji cieplnej na wymienionych odcinkach, - płukanie instalacji centralnego ogrzewania, - czyszczenie, odtłuszczenie i malowanie wymienionych części gałązek i rurociągów, - próbę ciśnieniową szczelności instalacji wewnętrznej c. o., - próbę instalacji c. o. na gorąco z dokonaniem regulacji, - montaż głowic termostatycznych, - montaż zabezpieczeń przed zdjęciem głowic, - montaż blokady nastaw na głowicy wandaloodpornej, - montaż grzejnika w pomieszczeniu kuchni przy pokojach gościnnych z gałązkami i zaworami regulacyjno-odcinającymi. Szczegółowy zakres robót dla Zadania I i dla Zadania II określony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych przez Zakład Handlowo-Usługowy Paweł Kotwica ul. Tytoniowa 9, 16-300 Augustów, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont ciągów komunikacyjnych i sali konferencyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I DROGOWY S.C. TOMASZ I KAMIL STANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I DROGOWY S.C. TOMASZ I KAMIL STANKIEWICZ
- Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s.c. Wiesława Stankiewicz, Tomasz Stankiewicz, ul. Jasna 3, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302145,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 316940,98
Oferta z najniższą ceną: 316940,98 / Oferta z najwyższą ceną: 415421,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-BUDOWLANE "ARKADA" MAREK CHOTKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-BUDOWLANE "ARKADA" MAREK CHOTKIEWICZ
- Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane ARKADA, ul. A.W.Kowalskiego 24/16, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80459,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97833,33
Oferta z najniższą ceną: 97833,33 / Oferta z najwyższą ceną: 97833,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Remont drogi powiatowej nr 1104B Granica województwa - Supienie - Wólka - Filipów w km 2+550 - 4+600
- Przebudowa drogi wewnętrznej Zielone Drugie - Wychodne
- Remont elewacji budynku zabytkowej Kordegardy w Dowspudzie
- Organizacja wycieczki zagranicznej do Turcji finansowanej z ZFŚS dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki
- Dostawa prefabrykatów brukarskich
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy Przedszkolu Publicznym w Górkach Małych, ul. Zalesie
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół o obiekt przedszkola z niezbędną infrastrukturą techniczną (II)
- Utworzenie placówki "Klub Seniora+" w miejscowości Świniarach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.