Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00270050/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOCZEK ŁUKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pl. T. Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Stoczek Łukowski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-450
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 797 00 47
1.5.8.) Numer faksu: 25 797 00 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoczeklukowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://stoczeklukowski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-029d16d4-3665-4c32-909b-1f998332d4ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047628/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Dostawa kruszywa i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek Łukowski
1.1.4 Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Stoczek Łukowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2433329,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
modernizację dróg gminnych wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej w tym remont podbudowy, oczyszczeniu podbudowy, skropieniu podbudowy lepiszczem asfaltowym oraz obsługą geodezyjną zadania, na drogach:1.1. nr 102547L w miejscowości Nowe Kobiałki na dz. nr ew. 224 na długości 999,9m i na powierzchni 4199,58m2
1.2. nr 102545L w miejscowości Nowy Jamielnik na dz. nr ew. 311, 313, 266/1 na powierzchni 4208,575m2
1.3. nr 102555L w miejscowości Rosy na dz. nr ew. 452 na długości 500m i na powierzchni 2400m2
1.4. nr 102793L Guzówka – Nowe Kobiałki na dz. nr ew. 147 na długości 1038m i na powierzchni 5725,1 m2
1.5. drogi wewnętrznej w miejscowości Nowe Kobiałki - działka nr ew. 582, 590 na długości 828m i na powierzchni 2649,6m2
1.6. drogi wewnętrznej w Nowej Guzówce - działka nr ew. 334, 306/1, 307/1 na długości 647m i na powierzchni 2338,5m2
1.7. drogi wewnętrznej w Nowej Prawdzie (wieża ciśnień) - działka nr ew. 393, 103/1 na długości 192m i na powierzchni 672m2
1.8. drogi wewnętrznej w Nowej Prawdzie (Frączyk, Osiak) - działka nr ew. 469 na długości 892m i na powierzchni 3446m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 2255329,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 2. „dostawa tłucznia” tj.:wykonanie remontu nawierzchni tłuczniowej na drogach gminnych (wycena w zł za m3) z dostawą, formowaniem (warstwa grubości 5 cm) i zagęszczeniem do 460 m3 tłucznia frakcji 0-31,5, oraz obsługą geodezyjną zadania na warunkach określonych w projekcie umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 178000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1435250,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1864864,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1435250,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251746882
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 61A
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1435250,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121647,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209346,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121647,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W ANIELOWIE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262227536
7.3.3) Ulica: Anielów 26
7.3.4) Miejscowość: Anielów
7.3.5) Kod pocztowy: 08-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W ANIELOWIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W ANIELOWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121647,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





