eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Sukcesywna dostawa leku imigluceraza dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Prudnik: Sukcesywna dostawa leku imigluceraza dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 231874 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192124 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leku imigluceraza dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa leku imigluceraza dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr I oraz w istotnych warunkach umowy i niniejszej instrukcji. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr I do SIWZ oraz w istotnych warunkach umowy i niniejszej instrukcji dla Wykonawcy. 2. Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych, wariantowych i równoważnych. 3. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. Za działania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za działania własne. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. 6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty posiadały dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego, zgodnie ze złożonym wcześniej pisemnym lub telefonicznym zamówieniem, na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego. 9. Termin ważności preferowany najdłuższy i nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia towaru na cito, który Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu 24 godzin od daty złożenia każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający dopuszcza inny zapis dawek leków np.: 0,1g zamiast 100mg; 0,02g/10ml zamiast 200mg/10ml. 13. Jeżeli Wykonawca nie posiada opakowań zgodnych z ilościami podanymi w SIWZ winien przeliczyć ilość opakowań w taki sposób, aby zgadzała się z ilością zamawianą. Np. jeśli Wykonawca posiada opakowania po 12 sztuk, a Zamawiający oczekuje 24 szt. To należy policzyć 2 opakowania po 12 sztuk, co jest równe 1 opakowaniu po 24 szt. 14. Jeśli Wykonawca nie posiada opakowań wskazanych przez Zamawiającego należy ilość opakowań przeliczyć do dwóch miejsc po przecinku. 15. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. 16. Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację cen w okresie obowiązywania umowy ze względu na zmiany cen producentów oraz w wyniku zmiany kursu walut. 17. Wykonawca proponując dany produkt w ofercie, podając jego nazwę handlową i producenta zobowiązany będzie do jego dostarczania przez cały okres obowiązywania umowy. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 19. Umowa wygaśnie również po upływie okresu na jaki została zawarta umowa niezależnie od wartości zrealizowanych dostaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanofi - Aventis Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 446880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 482630,40

  • Oferta z najniższą ceną: 482630,40 / Oferta z najwyższą ceną: 482630,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.