eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinKonserwacja sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach-serwerów; -stacji roboczych; -drukarek; -urządzeń aktywnych sieci LAN i WAN; -jednostek grupowych; -terminali; oraz -testowanie spełniania przez okab

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Koszalin: Konserwacja sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach: -serwerów; -stacji roboczych; -drukarek; -urządzeń aktywnych sieci LAN i WAN; -jednostek grupowych; -terminali; oraz -testowanie spełniania przez okablowanie strukturalne wymogów kategorii 5; -naprawa uszkodzonych urządzeń objętych konserwacją.
Numer ogłoszenia: 231651 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, fax 094 3425262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach: -serwerów; -stacji roboczych; -drukarek; -urządzeń aktywnych sieci LAN i WAN; -jednostek grupowych; -terminali; oraz -testowanie spełniania przez okablowanie strukturalne wymogów kategorii 5; -naprawa uszkodzonych urządzeń objętych konserwacją..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest usługa w zakresie konserwacji sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach: -serwerów; -stacji roboczych; -drukarek; -urządzeń aktywnych sieci LAN i WAN; -jednostek grupowych; -terminali; oraz -testowanie spełniania przez okablowanie strukturalne wymogów kategorii 5; -naprawa uszkodzonych urządzeń objętych konserwacją. Zakres czynności, które należy wykonać w ramach konserwacji oraz zestawienie lokalizacji, typów i maksymalnych ilości urządzeń zawarte są w specyfikacji. Ilość konserwacji ( po jednej w każdym półroczu) : -w 2008r. w I półroczu, -w 2009r. w I półroczu, -w 2010r. w I półroczu, Naprawy: -po wytypowaniu w wyniku przeglądu; -w przypadku awarii. Tryby naprawy: - pilny: serwery , jednostki grupowe i urządzenia aktywne sieci LAN/ WAN : naprawa będzie wykonywana w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili zgłoszenia. Przy naprawach dłuższych niż 8 godzin Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o parametrach niegorszych od uszkodzonego. -zwykły: pozostałe urządzenia: naprawa będzie wykonywana w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia. Przy naprawach dłuższych niż 48 godzin Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o parametrach niegorszych od uszkodzonego. Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku niemożliwości usunięcia awarii we wskazanych terminach na czas naprawy dostarczyć sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych oraz nie wyższym stopniu zużycia fizycznego niż sprzęt uszkodzony. Wykonawca gwarantuje wszystkie materiały i części zamienne o jakości i parametrach nie gorszych niż oryginalne. W przypadku znacznych kosztów naprawy ( koszt naprawy powyżej 250,00 zł netto) Wykonawca powinien uzyskać zgodę Zamawiającego na kontynuowanie naprawy. Rozliczenie użytych materiałów , podzespołów, części zamiennych nastąpi po dołączeniu faktury zakupu lub wyceny indywidualnej ( części uszkodzone pozostają własnością Zamawiającego i pozostają u Zamawiającego). Dojazd do miejsca wykonania usługi odbywa się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca na wykonane naprawy i wymienione w ramach napraw podzespoły udziela gwarancji -12 miesięcy od daty wykonania usługi . Płatność : w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji i we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do Specyfikacji. Wartość zamówienia nie przekracza kwotę 137 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ,tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; -spełniają warunki podmiotowe określone w Specyfikacji, tj.; 1) wykonali (wykonują) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi porównywalne z zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca dysponuje co najmniej jedna osobą , która będzie wykonywała przedmiotową usługę, posiadającą certyfikat CNE ( Certified Netware Engineer). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w Specyfikacji ,według zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych należycie lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi porównywalne z zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 5) certyfikat CNE osoby (osób), która będzie wykonywała przedmiotową usługę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. cena roboczogodziny naprawy - 20
  • 3. stawka jednostkowa przetestowania 1 linii okablowania - 5
  • 4. wysokość marży na części zamienne - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 75-950 Koszalin, ul. Fałata 30, pok. 318..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pok. 318..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.