eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LibiążWywóz nieczystości stałych w 2008r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Libiąż: Wywóz nieczystości stałych w 2008r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA
Numer ogłoszenia: 231203 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Administracyjny, ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, fax 032 6277338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzalibiaz.zamowienia@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych w 2008r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wywozie nieczystości stałych w 2008r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA. 1.Realizacja usługi w okresie od stycznia do końca grudnia 2008 roku obejmuje wywóz wraz z przyjęciem na wysypisko: 1)około 1 945 m3 odpadów stałych z pojemników PA 1,1 m3, komunalnych i komunalno-podobnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, 2)odpadów z 4 pojemników typu Igloo (stanowiących własność Zamawiającego) o pojemności 1,5 m3, przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów. Przewiduję się, że w ciągu roku nastąpi ok. 48 wywozów ww. pojemników (tj. 4 pojemniki - wywóz raz w miesiącu x 12 miesięcy = 48 razy). 2.W ramach wywozu nieczystości stałych Wykonawca zobowiązany jest do: dostosowania częstotliwości wywozu nieczystości do ilości nagromadzonych odpadów stałych, bez konieczności zgłoszenia przez Zamawiającego w obiektach z pkt. 6 pozycja od 1 do 2 (tj.: Targowisko Miejskie przy ul. Rouvroy 10 i budynek komunalny przy ul. 9 Maja - Przychodnia w Libiążu), w pozostałych obiektach z pkt. 6 pozycja od 3 do 7 oraz wywozy okazjonalne pkt 8, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, do 24h od zgłoszenia, usuwania ze stanowisk składowania wszelkich zgromadzonych odpadów i przedmiotów (także mebli, sprzętu domowego itp.), pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych, dbanie o utrzymanie czystości i porządku na wszystkich stanowiskach składania, polegające na opróżnieniu pojemnika i załadunku oraz usunięciu wszystkich znajdujących się w jego pobliżu odpadów i przedmiotów. 3.W ramach wywozu odpadów selektywnych z budynków wymienionych w pkt. 7, Wykonawca zobowiązany jest do: opróżniania pojemników po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, do 24h od zgłoszenia, dbania o utrzymanie czystości i porządku na wszystkich stanowiskach składania, polegające na opróżnieniu pojemnika i załadunku oraz usunięciu wszystkich znajdujących się w jego pobliżu odpadów selektywnych, pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku odpadów. 4.Eksploatacje i konserwacje pojemników na nieczystości stałe będących własnością Wykonawcy obejmą w szczególności: wyposażenie w niezbędną ilość pojemników na nieczystości stałe, stanowisk do składania nieczystości oraz ich dowóz i ustawienie w miejscach do tego przeznaczonych, dokonanie niezbędnych uzupełnień ilości pojemników w miarę pojawiających się potrzeb, według bieżących ustaleń, dbanie o stan techniczny pojemników, dokonanie remontów oraz napraw konserwacyjnych łącznie z malowaniem, bez konieczności zgłaszania przez Zamawiającego, utrzymanie na stanowiskach pojemników tylko sprawnych, oznakowanych, zdolnych do pełnienia funkcji. 5.Wykonawca musi posiadać własne wysypisko lub zawartą umowę z właścicielem wysypiska na składowanie odpadów stałych. 6.Ustala się wykaz obiektów objętych wywozem nieczystości stałych: 1)Targowisko Miejskie w Libiążu ul. Rouvroy 10. 2)Budynek komunalny - Przychodnia ul. 9 Maja 2. 3)Cmentarz komunalny w Libiążu. 4)Budynek komunalny w Libiążu ul. Makowa 2. 5)Budynek komunalny - Dom Gromadzki w Gromcu ul. Broniewskiego 2. 6)Budynek komunalny w Żarkach ul. Olszynki (Sołtysówka). 7)Budynek komunalny (OSP) w Żarkach ul. Kościuszki. 8)Dom Nauczyciela w Gromcu ul. Nadwiślańska 74. 7.Budynki objęte wywozem pojemników typu Igloo: Targowisko Miejskie w Libiążu ul. Rouvroy 10 - 2 pojemniki, Budynek komunalny - Dom Gromadzki w Gromcu ul. Broniewskiego 2 - 2 pojemniki. 8.Dodatkowo ustala się wywozy okazjonalne (odpusty parafialne): maj 2008r. - Parafia w Żarkach Św. Stanisława Biskupa Męczennika, sierpień 2008r. - Parafia Przemienienia Pańskiego w Libiążu, październik 2008r. - Parafia w Gromcu, grudzień 2008r. - Parafia Św. Barbary w Libiążu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami w rozdziale V siwz, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaga złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do siwz). 3.Zezwolenie z Urzędu Miejskiego w Libiążu, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996r. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/libiaz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2 - pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2 - pokój nr 2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.