eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPełnienie funkcji inwestora zastępczego Inwestycji Budowa Laboratorium i modernizacja obiektu Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Białystok: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego Inwestycji Budowa Laboratorium i modernizacja obiektu Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 230905 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku , ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-264 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7425378, fax. 085 7425378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.bialystok.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego Inwestycji Budowa Laboratorium i modernizacja obiektu Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia- poniżej progu 133.000 euro. 1.1. Staranne pełnienie obowiązków wynikających z ustaw: - Prawo budowlane. (Dz. U. nr 163 poz.1364 z dnia 26 sierpnia 2005r) wraz z aktami wykonawczymi, - Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2007r nr 223 poz.1655), - Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964r Nr 16, poz. 93 ze zmianami), - O finansach publicznych (Dz. U. z 2005r Nr 249, poz. 2104 ze zmianami). 1.2. Sprawdzenie w imieniu zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie spełnienia wymagań określonych we właściwych przepisach prawa. 1.3. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych zadania inwestycyjnego: Budowa Laboratorium i modernizacja obiektu Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku. 1.4. Przejęcie od Zamawiającego kopii aktów prawnych związanych z realizacją obiektu, a w szczególności: dokumentów potwierdzających tytuł prawny do działki, na której będzie realizowana budowa obiektu, pozwolenia na budowę wraz z wszystkimi załącznikami, kompletnej dokumentacji projektowej, zarówno na potrzeby własne jak i wykonawcy robót budowlanych. 1.5. Opracowywanie preliminarza kosztów inwestycji w oparciu o kosztorysy ofertowe wykonawcy robót budowlanych. 1.6. Zawiadamianie organu nadzoru budowlanego: a) o zamiarze rozpoczęcia robót wraz z przekazaniem niezbędnych dokumentów w tym zakresie, b) o zakresie zmian powstałych w trakcie realizacji inwestycji. 1.7. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w obowiązujących przepisach oraz organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych w celu wprowadzania zmian projektowych w ramach pełnionego przez projektanta nadzoru autorskiego. 1.8. Prowadzenie narad roboczych przy udziale Zamawiającego, sporządzanie protokołów, opracowywanie i analizowanie harmonogramów oraz współpraca z koordynatorem BHP na budowie. 1.9. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli realizacji zgodności wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej - sztuką budowlaną. 1.10. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, zastosowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych oraz niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, sprawdzanie i gromadzenie atestów, świadectw jakości i innych certyfikatów. 1.11.Kompleksowe prowadzenie spraw finansowo-księgowych, w szczególności: a) prowadzenie rachunkowości inwestycyjnej zadania, b) prowadzenie wymaganej sprawozdawczości finansowej, c) sporządzanie dowodów przekazania środków trwałych na majątek użytkownika (zgodnie z aktualnymi przepisami), d) końcowe rozliczenie inwestycji. 1.12. Sprawdzanie składanych przez wykonawcę robót budowlanych faktur pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym w oparciu o kosztorysy ofertowe przyjęte w przetargu lub umowy zawarte przez Zamawiającego. 1.13. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie realizowanej inwestycji z równoczesnym obowiązkiem uzgadniania z Zamawiającym poniesionych nakładów - uzgodnienia co najmniej raz na miesiąc. 1.14. Opracowywanie dla Zamawiającego dokumentów koniecznych do planowania i finansowania inwestycji w oparciu o Preliminarz Kosztów. 1.15. Utrzymanie dyscypliny finansowej w zakresie zatwierdzonego planu rzeczowo finansowego w każdym roku i całym okresie realizacji inwestycji. 1.16. Wnioskowanie o dochodzenie należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych wynikających z umowy z wykonawcą oraz odsetek za opóźnienie ustalonych terminów usunięcia usterek i wad w okresie gwarancji lub rękojmi. 1.17. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej, pod rygorem zwrotu nieprawidłowo zatwierdzonych przez Wykonawcę wydatków, w zakresie nadzorowanym przez wykonawcę, sprawdzanie jakości i ilości robót, dokonywanie odbiorów wszystkich robót budowlanych i specjalistycznych, w tym robót ulegających zakryciu lub zanikowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji i urządzeń technicznych, przewodów kominowych itp. wraz ze spowodowaniem bieżącego nanoszenia przez wykonawcę zmian w dokumentacji powstałej w trakcie wykonawstwa. 1.18. Powoływanie komisji odbiorowych w zakresie odbioru wszystkich robót wchodzących w zakres zadania inwestycyjnego. 1.19. Kontrolowanie terminowości wykonania robót, w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu wykonawcy, w celu dotrzymania terminów określonych w Harmonogramie Realizacji Inwestycji oraz bieżąca aktualizacja, bez zmiany terminu końcowego, Harmonogramu. 1.20. Planowanie i koordynowanie robót, dla zapewnienia ciągłości technologicznej w trakcie realizacji inwestycji. 1.21. Opracowywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe - nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. 1.22. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych pod względem merytorycznym, formalno rachunkowym dla robót dodatkowych oraz nieprzewidzianych. 1.23. Na bieżąco kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy, Ksiąg Obmiarów i przekazanie ich po odbiorze końcowym Zamawiającemu. 1.24. Spowodowanie naniesienia zmian w projektach wykonawczych powstałych w trakcie wykonawstwa i przekazanie Zamawiającemu pełnego kompletu projektów w ramach dokumentacji powykonawczej. 1.25. Nadzorowanie poprawności sporządzania przez wykonawcę dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym obowiązującym zakresie Zamawiającemu. 1.26. Zawiadamianie wykonawcy o stwierdzonych wadach w wykonanych robotach w okresie gwarancji i rękojmi, wynikających z umowy z wykonawcą z obowiązkiem ich usunięcia, a w przypadku nie usunięcia wad przez wykonawcę spowodowanie zastępczego usunięcia w ww. okresach na koszt wykonawców. 1.27. Opracowywanie opinii, dotyczących wad wykonania przedmiotu umowy uznanych za nie nadające się do usunięcia, a nie przeszkadzających w użytkowaniu oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych z określeniem utraty wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty. 1.28. Potwierdzanie, przez inspektorów nadzoru, gotowości wykonawcy robót budowlanych do odbioru robót oraz odbioru końcowego, z pisemnym zawiadomieniem Zamawiającego. 1.29. Zgłoszenie obiektu do użytkowania zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane, z obowiązkiem uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie. 1.30. Dokonywanie czynności odbioru końcowego lub jej części oraz odbioru ostatecznego, w szczególności: a) sprawdzenie kalkulacji, kosztów powykonawczych, obmiarów robót i faktur wykonawców, b) stwierdzenie gotowości do odbioru, c) zorganizowanie odbioru i przekazanie zadania lub jego etapów, d) przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, e) dokonanie ostatecznego odbioru po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą, f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej inwestycji. 1.31. Zabezpieczenie pełnej obsługi geodezyjnej i pomiarowej zadania oraz wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 1.32. Dochodzenie oraz egzekwowanie od wykonawców należnych kar umownych za nienależyte wykonanie lub nie wykonanie umowy. 1.33. Wykonywanie całości czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi. 1.34. Zapewnienie na potrzeby własne zaplecza socjalno - biurowego i stałej obecności w czasie prowadzenia prac na budowie przynajmniej jednego swojego przedstawiciela tj. kierownika kontraktu lub upoważnionego przez kierownika inspektora nadzoru. 1.35. Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych wynikających z umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz sporządzanie stosownych protokołów; dbałość o interesy Zamawiającego, a w szczególności zapewnienie przewidywanej w dokumentacji jakości i funkcjonalności obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.36. Wykonawca jest zobowiązany do zagwarantowania Zamawiającemu możliwości kontroli postępu prac na budowie ww. obiektu. 1.37.Wykonywanie wszystkich innych czynności niż wymienione w niniejszej umowie, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia, zakończenia inwestycji oraz przekazania do użytkowania wykonanych obiektów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.20.00.00 - 74.20.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 5.000,00zł /pięć tysięcy złotych/, które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przed terminem składania ofert a dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3.Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, 4.Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru we wszystkich branżach objętych projektem inwestycyjnym /branża budowlana, branża instalacyjna (inst. co z kotłownią, instalacja wod.- kan., sieci zewnętrzne wod.-kan., wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, instalacje gazowe), branża elektryczna (inst. elektryczne, sieć teleinformatyczna, sygnalizacja pożaru i oddymiania), branża technologiczna (wyposażenie technologiczne), branża drogowa (drogi i ukształtowanie terenu) oraz osobami w zakresie służb finansowo - księgowych, 5.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na kwotę określoną w składanej ofercie, 6.Wniosą wymagane wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy do oferty załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Dowód wniesienia wadium, 5.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na kwotę określoną w składanej ofercie, 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie /min 1 osoba w zakresie każdej z branż budowlanych oraz min 1 osoba w zakresie służby finansowo - księgowej/, 7.Wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 9.Oświadczenie, że wykonawca przyjmuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wios.bialystok.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku. 15-264 Białystok,ul. Ciołkowskiego 2/3 pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.