eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RewalWykonanie placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła w Rewalu i Niechorzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Rewal: Wykonanie placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła w Rewalu i Niechorzu.
Numer ogłoszenia: 230507 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Mickiewicza 19, 72-344 Rewal, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 38 62 624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewal.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła w Rewalu i Niechorzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia podzielony został na dwie części: I część zamówienia: Wykonanie placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła w Rewalu. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw dla dzieci młodszych w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. Projektowany plac zabaw o wym. 15x16m, usytuowano na terenie szkolnym w sąsiedztwie z kortami do tenisa ziemnego i boiskiem do koszykówki. Zaprojektowano nawierzchnie bezpieczne syntetyczne o łącznej powierzchni 148,50m2, na którym zamontowane zostaną urządzenia zabawowo-rekreacyjne. Pozostała nawierzchnia placu zabaw zostanie obsiana trawą. Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 148,50.m2 2. Wykonanie nawierzchni syntetycznych z płyt EPDM: 30mm - 36m2, 40mm - 24m2, 50mm - 30m2, 80mm - 41m2, 90mm - 17,5m2 3. Demontaż istniejących urządzeń placu zabaw, przestawienie elementów, montaż na nowym miejscu. 4. Dostawę i montaż nowych urządzeń placu zabaw: - wielokąt sprawnościowy - 1szt. - karuzela - 1 szt. - ścianka wspinaczkowa - 1szt. - zestaw do podciągania -szt. - regulamin, tablica informacyjna - 1szt. Należy zainstalować tablicę z regulaminem i napisem o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. 5. Zagospodarowanie terenu zielenią - wysianie trawy 91,50m2 II część zamówienia Wykonanie placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła Niechorzu Przedmiotem zamówienia jest urządzenie placu zabaw dla dzieci młodszych w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. Projektowany plac zabaw o wym. 15x16m, usytuowano przy szkole podstawowej w sąsiedztwie z halą sportową i budynkiem szkoły. Zaprojektowano nawierzchnie bezpieczne syntetyczne o łącznej powierzchni 168m2, na którym zamontowane zostaną urządzenia zabawowo-rekreacyjne. Pozostała nawierzchnia placu zabaw zostanie obsiana trawą. Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 168m2 2.Wykonanie nawierzchni syntetycznych z płyt EPDM : 30mm - 22m2, 40mm - 92m2, 80mm - 54m2 3.Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw: a) zestaw zabawowy dla dzieci w wieku 7-15 lat - 1szt. b) Zestaw wspinaczkowy - 1szt. c) Huśtawka wahadłowa podwójna - 1szt. d) Kosz do koszykówki - 1szt. e) Regulamin-tablica informacyjna placu zabaw - 1szt. Na placu zabaw należy zainstalować tablicę z regulaminem i napisem o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. f) Ławka z oparciem - 1szt. g) Kosz na śmieci - 1szt. 4. Zagospodarowanie terenu zielenią - wysianie trawy 72m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca musi udowodnić dysponowanie osobą z następującymi uprawnieniami: - kierownik budowy - minimum jedna osoba.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, których nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy nie udostępnienia kompletu dokumentacji technicznej, 2. przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 3. zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego 4. wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych. 5. zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 6. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy oraz zmiana podwykonawców 7. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy 8. Dodatkowe dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w zakresie zmiany terminu wykonania: a) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, których nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, b) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, c) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy oraz zmiana podwykonawców, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rewal.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji papierowej, w Urzędzie Gminy w Rewalu ul. Mickiewicza 19, pok. nr 5 za kwotę 122,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 6 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest dofinansowana w ramach Rządowego programu pn. Radosna Szkoła..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła w Rewalu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw dla dzieci młodszych w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. Projektowany plac zabaw o wym. 15x16m, usytuowano na terenie szkolnym w sąsiedztwie z kortami do tenisa ziemnego i boiskiem do koszykówki. Zaprojektowano nawierzchnie bezpieczne syntetyczne o łącznej powierzchni 148,50m2, na którym zamontowane zostaną urządzenia zabawowo-rekreacyjne. Pozostała nawierzchnia placu zabaw zostanie obsiana trawą. Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 148,50.m2 2. Wykonanie nawierzchni syntetycznych z płyt EPDM: 30mm - 36m2, 40mm - 24m2, 50mm - 30m2, 80mm - 41m2, 90mm - 17,5m2 3. Demontaż istniejących urządzeń placu zabaw, przestawienie elementów, montaż na nowym miejscu. 4. Dostawę i montaż nowych urządzeń placu zabaw: - wielokąt sprawnościowy - 1szt. - karuzela - 1 szt. - ścianka wspinaczkowa - 1szt. - zestaw do podciągania -szt. - regulamin, tablica informacyjna - 1szt. Należy zainstalować tablicę z regulaminem i napisem o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. 5. Zagospodarowanie terenu zielenią - wysianie trawy 91,50m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła Niechorzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest urządzenie placu zabaw dla dzieci młodszych w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. Projektowany plac zabaw o wym. 15x16m, usytuowano przy szkole podstawowej w sąsiedztwie z halą sportową i budynkiem szkoły. Zaprojektowano nawierzchnie bezpieczne syntetyczne o łącznej powierzchni 168m2, na którym zamontowane zostaną urządzenia zabawowo-rekreacyjne. Pozostała nawierzchnia placu zabaw zostanie obsiana trawą. Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 168m2 2.Wykonanie nawierzchni syntetycznych z płyt EPDM : 30mm - 22m2, 40mm - 92m2, 80mm - 54m2 3.Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw: a) zestaw zabawowy dla dzieci w wieku 7-15 lat - 1szt. b) Zestaw wspinaczkowy - 1szt. c) Huśtawka wahadłowa podwójna - 1szt. d) Kosz do koszykówki - 1szt. e) Regulamin-tablica informacyjna placu zabaw - 1szt. Na placu zabaw należy zainstalować tablicę z regulaminem i napisem o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. f) Ławka z oparciem - 1szt. g) Kosz na śmieci - 1szt. 4. Zagospodarowanie terenu zielenią - wysianie trawy 72m2 Wiążący zakres zadania został określony w dokumentacji budowlanej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.