Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Ostrów Wielkopolski: Dostawę węgla - typu ( 31,2 ) orzech klasy I , o kaloryczności 26.000 kJ/kg i granulacji 25-80 mm oraz miału typu IA, o kaloryczności 21 MJ/kg i granulacji 0-20 mm wraz z transportem ( załadunek i rozładunek )
na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
Numer ogłoszenia: 230393 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5921122 w. 244, faks 062 5921216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę węgla - typu ( 31,2 ) orzech klasy I , o kaloryczności 26.000 kJ/kg i granulacji 25-80 mm oraz miału typu IA, o kaloryczności 21 MJ/kg i granulacji 0-20 mm wraz z transportem ( załadunek i rozładunek ) na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. dostawa węgla - typu ( 31,2 ) - orzech - klasy I , o kaloryczności 26.000 kJ/kg i granulacji 25-80 mm wraz z transportem ( załadunek i rozładunek ) na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego przez okres od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. w ilości nie większej niż 250 ton 2. dostawa miału typu IA, o kaloryczności 21 MJ/kg i granulacji 0-20 mm wraz z transportem (załadunek i rozładunek) na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego przez okres od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. w ilości nie większej niż 50 ton Odbiorcami węgla i miału będą klienci MOPS Ostrów Wielkopolski, którym zostanie przyznana pomoc rzeczowa w formie dostawy węgla wraz z transportem i rozładunkiem. Dostawa następować będzie sukcesywnie pod adresy odbiorców wskazanych w wykazie. Zamawiający informacyjnie podaje, że odbiorcom przyznana jest jednorazowo pomoc w ilości od 0,5 do 1,5 tony węgla lub miału..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) 09.11.12.00 - Paliwa na bazie węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Adres: ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Adres: ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





