Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Szczecin: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska
Numer ogłoszenia: 230121 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska w tym: Część I - Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Lewobrzeżnej części Szczecina. Część II - Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Prawobrzeżnej części Szczecina. II. Kod CPV: 55321000-9, 55321000-6, 5530000-3, 55521200-0. III. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla Części I i II zamówienia: 1) Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego dania gorącego (np. zupa z wkładką, bądź drugie danie, z tym, że Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 razy w tygodniu posiłek był w formie drugiego dania). 2) Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną około 1000 kcal. 3) Łączna, przewidywana ilość posiłków dziennie - do 115 szt. (w tym do 80 szt. na Część I i do 35 szt. na Część II zamówienia). 4) Posiłki wydawane będą od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 12:00, w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostawy posiłków w soboty i niedziele ze zmianą godziny na późniejszą. 5) Posiłki muszą być wydawane na miejscu (w lokalu) lub na wynos (wówczas posiłek musi być zapakowany w opakowanie termoizolacyjne, oraz posiadać plastikowe sztućce i serwetkę). 6) Zamawiający przewiduje dostarczanie posiłków do maksymalnie 2 miejsc dziennie na terenie Lewobrzeża, oraz do maksymalnie 1 miejsca dziennie na terenie Prawobrzeża. 7) Wykonawca będzie świadczyć usługi zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktyki posiłków dla pracowników. 8) Posiłki będą wydawane wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Harmonogram w trakcie realizacji może być aktualizowany. 9) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji osób. 10) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania planowanej ilości posiłków do godz. 15:30 dnia poprzedzającego zamówienie. 11) Faktyczna ilość posiłków zostanie potwierdzona do godz. 08:30 w dniu wydania posiłków, a także zostanie określona ilość posiłków do spożycia w punkcie gastronomicznym, oraz ilość posiłków do dostarczenia we wskazane miejsca przez Zamawiającego (Prawobrzeże lub Lewobrzeże w zależności od Części zamówienia). 12) Różnice w ilości posiłków między dniem poprzedzającym zamówienie, a dniem w którym posiłki będą wydawane nie przekroczą 20%. 13) Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w oddzielnych opakowaniach termicznych (wraz z kompletem jednorazowych sztućców, serwetką) oddzielnie zapakowanych, umożliwiających bezpośrednią konsumpcję. 14) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 15) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie, a mianowicie: dostarczone posiłki będą wykonane ze świeżych produktów, oraz przyrządzone w dniu dostawy. 2. Dodatkowe warunki dla Części I zamówienia: Lewobrzeże - Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, w dzielnicy Turzyn lub Łękno lub Niebuszewo lub Śródmieście, lub Centrum, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 35 osób. Łączna ilość posiłków - do 80 szt. dziennie. 3. Dodatkowe warunki dla Części II zamówienia: Prawobrzeże - Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, na Osiedlu Słoneczne lub w Szczecin - Zdroje, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 20 osób. Łączna ilość posiłków - do 35 szt. dziennie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-9, 55.32.10.00-6, 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące, że Wykonawca: a) dysponuje punktem gastronomicznym zlokalizowanym w dzielnicy Turzyn lub Łękno lub Niebuszewo lub Śródmieście, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 35 osób - dotyczy Części I zamówienia. b) dysponuje punktem gastronomicznym zlokalizowanym na Osiedlu Słoneczne lub w Szczecin - Zdroje blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 20 osób - dotyczy Części II zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy: 1) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy, 2) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 3) wystąpi konieczność zmiany ilości posiłków, 4) wystąpi konieczność zmiany terminów i godzin dostaw posiłków, 5) wystąpi konieczność zmiany lokalizacji punktu gastronomicznego o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy (wskazanego w ofercie cenowej przez Wykonawcę), z zastrzeżeniem, iż nowo wskazany punkt gastronomiczny musi spełniać warunki określone w § 3 ust. 2 umowy tj. Część I -Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, w dzielnicy Turzyn lub Łękno lub Niebuszewo lub Śródmieście, lub Centrum, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 35 osób, Część II - Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, na Osiedlu Słoneczne lub w Szczecin - Zdroje, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 20 osób.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S.Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Pokój nr 318 - III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S.Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Sekretariat - III piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Lewobrzeżnej części Szczecina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego dania gorącego (np. zupa z wkładką, bądź drugie danie, z tym, że Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 razy w tygodniu posiłek był w formie drugiego dania). 2) Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną około 1000 kcal. 3) Łączna, przewidywana ilość posiłków dziennie - do 115 szt. (w tym do 80 szt. na Część I i do 35 szt. na Część II zamówienia). 4) Posiłki wydawane będą od poniedziałku do piątku w godz. 1000 - 1200, w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostawy posiłków w soboty i niedziele ze zmianą godziny na późniejszą. 5) Posiłki muszą być wydawane na miejscu (w lokalu) lub na wynos (wówczas posiłek musi być zapakowany w opakowanie termoizolacyjne, oraz posiadać plastikowe sztućce i serwetkę). 6) Zamawiający przewiduje dostarczanie posiłków do maksymalnie 2 miejsc dziennie na terenie Lewobrzeża, oraz do maksymalnie 1 miejsca dziennie na terenie Prawobrzeża. 7) Wykonawca będzie świadczyć usługi zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktyki posiłków dla pracowników. 8) Posiłki będą wydawane wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Harmonogram w trakcie realizacji może być aktualizowany. 9) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji osób. 10) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania planowanej ilości posiłków do godz. 1530 dnia poprzedzającego zamówienie. 11) Faktyczna ilość posiłków zostanie potwierdzona do godz. 0830 w dniu wydania posiłków, a także zostanie określona ilość posiłków do spożycia w punkcie gastronomicznym, oraz ilość posiłków do dostarczenia we wskazane miejsca przez Zamawiającego (Prawobrzeże lub Lewobrzeże w zależności od Części zamówienia). 12) Różnice w ilości posiłków między dniem poprzedzającym zamówienie, a dniem w którym posiłki będą wydawane nie przekroczą 20%. 13) Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w oddzielnych opakowaniach termicznych (wraz z kompletem jednorazowych sztućców, serwetką) oddzielnie zapakowanych, umożliwiających bezpośrednią konsumpcję. 14) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 15) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie, a mianowicie: dostarczone posiłki będą wykonane ze świeżych produktów, oraz przyrządzone w dniu dostawy. 2. Dodatkowe warunki dla Części I zamówienia: Lewobrzeże - Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, w dzielnicy Turzyn lub Łękno lub Niebuszewo lub Śródmieście, lub Centrum, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 35 osób. Łączna ilość posiłków - do 80 szt. dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-9, 55.32.10.00-6, 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Prawobrzeżnej części Szczecina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego dania gorącego (np. zupa z wkładką, bądź drugie danie, z tym, że Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 razy w tygodniu posiłek był w formie drugiego dania). 2) Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną około 1000 kcal. 3) Łączna, przewidywana ilość posiłków dziennie - do 115 szt. (w tym do 80 szt. na Część I i do 35 szt. na Część II zamówienia). 4) Posiłki wydawane będą od poniedziałku do piątku w godz. 1000 - 1200, w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostawy posiłków w soboty i niedziele ze zmianą godziny na późniejszą. 5) Posiłki muszą być wydawane na miejscu (w lokalu) lub na wynos (wówczas posiłek musi być zapakowany w opakowanie termoizolacyjne, oraz posiadać plastikowe sztućce i serwetkę). 6) Zamawiający przewiduje dostarczanie posiłków do maksymalnie 2 miejsc dziennie na terenie Lewobrzeża, oraz do maksymalnie 1 miejsca dziennie na terenie Prawobrzeża. 7) Wykonawca będzie świadczyć usługi zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktyki posiłków dla pracowników. 8) Posiłki będą wydawane wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Harmonogram w trakcie realizacji może być aktualizowany. 9) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji osób. 10) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania planowanej ilości posiłków do godz. 1530 dnia poprzedzającego zamówienie. 11) Faktyczna ilość posiłków zostanie potwierdzona do godz. 0830 w dniu wydania posiłków, a także zostanie określona ilość posiłków do spożycia w punkcie gastronomicznym, oraz ilość posiłków do dostarczenia we wskazane miejsca przez Zamawiającego (Prawobrzeże lub Lewobrzeże w zależności od Części zamówienia). 12) Różnice w ilości posiłków między dniem poprzedzającym zamówienie, a dniem w którym posiłki będą wydawane nie przekroczą 20%. 13) Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w oddzielnych opakowaniach termicznych (wraz z kompletem jednorazowych sztućców, serwetką) oddzielnie zapakowanych, umożliwiających bezpośrednią konsumpcję. 14) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 15) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie, a mianowicie: dostarczone posiłki będą wykonane ze świeżych produktów, oraz przyrządzone w dniu dostawy. 2. Dodatkowe warunki dla Części II zamówienia: Prawobrzeże - Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, na Osiedlu Słoneczne lub w Szczecin - Zdroje, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 20 osób. Łączna ilość posiłków - do 35 szt. dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-9, 55.32.10.00-6, 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 2"
- TP- 23/25 Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów i drukarek.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby realizacji usług w ramach Projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Szczecinie - utworzenie Centrum i rozwój usług społecznych dla mieszkańców Gminy M. Szczecin
- Świadczenie sukcesywnych dostaw wraz z wyładunkiem fabrycznie nowych akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie
- Dostawa dydaktycznego stanowiska do badania turbiny wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- Dostawa stanowiska dydaktycznego: modułu analizy pracy elektrowni wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki (...)"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej dla Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z ZSP w Mszanie Dolnej, ZSTI w Mszanie Dolnej oraz ZS nr 1 w Limanowej".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze modelowego systemu pracy z rodziną, wraz z spotkaniami informacyjnymi w 6 makroregionach
- CP-24-349-2/2025; usługa cateringowa podczas konferencji pn. "III Forum Młodych Naukowców"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.