eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Szczecin: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska
Numer ogłoszenia: 244879 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230121 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska w tym: Część I - Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Lewobrzeżnej części Szczecina. Część II - Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Prawobrzeżnej części Szczecina. II. Kod CPV: 55321000-9, 55321000-6, 5530000-3, 55521200-0. III. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla Części I i II zamówienia: 1) Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego dania gorącego (np. zupa z wkładką, bądź drugie danie, z tym, że Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 razy w tygodniu posiłek był w formie drugiego dania). 2) Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną około 1000 kcal. 3) Łączna, przewidywana ilość posiłków dziennie - do 115 szt. (w tym do 80 szt. na Część I i do 35 szt. na Część II zamówienia). 4) Posiłki wydawane będą od poniedziałku do piątku w godz. 1000 - 1200, w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostawy posiłków w soboty i niedziele ze zmianą godziny na późniejszą. 5) Posiłki muszą być wydawane na miejscu (w lokalu) lub na wynos (wówczas posiłek musi być zapakowany w opakowanie termoizolacyjne, oraz posiadać plastikowe sztućce i serwetkę). 6) Zamawiający przewiduje dostarczanie posiłków do maksymalnie 2 miejsc dziennie na terenie Lewobrzeża, oraz do maksymalnie 1 miejsca dziennie na terenie Prawobrzeża. 7) Wykonawca będzie świadczyć usługi zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktyki posiłków dla pracowników. 8) Posiłki będą wydawane wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Harmonogram w trakcie realizacji może być aktualizowany. 9) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji osób. 10) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania planowanej ilości posiłków do godz. 1530 dnia poprzedzającego zamówienie. 11) Faktyczna ilość posiłków zostanie potwierdzona do godz. 0830 w dniu wydania posiłków, a także zostanie określona ilość posiłków do spożycia w punkcie gastronomicznym, oraz ilość posiłków do dostarczenia we wskazane miejsca przez Zamawiającego (Prawobrzeże lub Lewobrzeże w zależności od Części zamówienia). 12) Różnice w ilości posiłków między dniem poprzedzającym zamówienie, a dniem w którym posiłki będą wydawane nie przekroczą 20%. 13) Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w oddzielnych opakowaniach termicznych (wraz z kompletem jednorazowych sztućców, serwetką) oddzielnie zapakowanych, umożliwiających bezpośrednią konsumpcję. 14) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 15) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie, a mianowicie: dostarczone posiłki będą wykonane ze świeżych produktów, oraz przyrządzone w dniu dostawy. 2. Dodatkowe warunki dla Części I zamówienia: Lewobrzeże - Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, w dzielnicy Turzyn lub Łękno lub Niebuszewo lub Śródmieście, lub Centrum, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 35 osób. Łączna ilość posiłków - do 80 szt. dziennie. 3. Dodatkowe warunki dla Części II zamówienia: Prawobrzeże - Zamawiający wymaga, aby punkt gastronomiczny zlokalizowany był na terenie miasta Szczecin, na Osiedlu Słoneczne lub w Szczecin - Zdroje, blisko linii komunikacyjnych tj. nie dalej niż 500 m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej, sala do spożywania posiłków musi umożliwić spożycie posiłku dla minimum 20 osób. Łączna ilość posiłków - do 35 szt. dziennie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-9, 55.32.10.00-6, 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Lewobrzeżnej części Szczecina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIDI Usługi - Handel - Gastronomia Zdzisław Micznik, ul. Kaliny 23/28, 71-118 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58009,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56032,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49357,60 / Oferta z najwyższą ceną: 82400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zespołu ds. Ochrony Środowiska na Prawobrzeżnej części Szczecina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michał Biały, ul. Szosa Stargardzka 7, 70-893 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25379,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25126,85

  • Oferta z najniższą ceną: 24514,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25126,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.