eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Zakup mikrobusa 9-cio osobowego z najazdami dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Administracji Oświaty w Kluczborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Kluczbork: Zakup mikrobusa 9-cio osobowego z najazdami dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Administracji Oświaty w Kluczborku
Numer ogłoszenia: 229903 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Oświaty w Kluczborku , ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4181191, faks 077 4182381.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusa 9-cio osobowego z najazdami dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Administracji Oświaty w Kluczborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych. Parametry techniczne: a) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2013, z gwarancją: - 24 miesiące gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów, - 36 miesięcy gwarancji jakości na powłoki lakiernicze, - 10 lat gwarancji jakości na perforację elementów nadwozia, b) Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności od 1900 do 2500 cm3 i mocy co najmniej 100 KM, c) Skrzynia biegów manualna 6-cio biegowa, d) Zbiornik paliwa o pojemności 90 litrów (? 10 %), e) długość pojazdu min.: 5,1 m, f) Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, g) Napinacze pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażerów, h) Podłokietnik centralny z przodu, i) Fotel kierowcy z zagłówkiem, j) System ABS, k) Klimatyzacja przedniej część przestrzeni pasażerskiej oraz dodatkowa klimatyzacja z nawiewem na tylną część pojazdu oraz dodatkowa nagrzewnica na tę część, l) Ogrzewanie z rozprowadzeniem w przestrzeni pasażerskiej, m) Szyby boczne kabiny kierowcy elektrycznie otwierane, n) Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane, o) Centralny zamek z selektywnym otwieraniem przednich i tylnych części nadwozia, p) Immobiliser. q) Regulacja kolumny kierownicy. r) Prawe drzwi kabiny pasażerskiej przesuwane. s) Funkcja zdalnego otwierania drzwi - pilot. t) Radioodtwarzacz CD z głośnikami - całość zamontowana fabrycznie (2 głośniki z przodu i 2 w przestrzeni pasażerskiej). u) Autoalarm fabryczny. v) Wykładzina antypoślizgowa na podłodze pojazdu. w) Tapicerka wg. uznania dostawcy. x) Tylne drzwi otwierane na boki, przeszklone, z wycieraczkami. y) Fotele w przedziale pasażerskim indywidualne z pasami biodrowymi przystosowane do szybkiego demontażu, trzy niezależne fotele w II i III rzędzie. z) Zamontowanie szyn podłogowych do mocowanie 2 wózków inwalidzkich. aa) Pasy do mocowania osób niepełnosprawnych. ab) Pasy do mocowania wózków inwalidzkich. ac) Najazdy aluminiowe dla wózków inwalidzkich ad) Oznakowanie pojazdu zgodnie z przepisami ruchu drogowego. ae) Zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnej górnej części pojazdu. af) Hak holowniczy, demontowany. ag) Komputer pokładowy. ah) Kolor pojazdu - czerwony lub srebrny metalizowany..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć: a) terminu wykonania dostawy w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzialnych w dniu udzielenia zamówienia oraz w przypadku zmiany terminu wykonania dostawy, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach, c) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania, d) sposobu fakturowania dostawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ao.kluczbork.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Oświaty w Kluczborku ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Administracja Oświaty w Kluczborku ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.