eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBudowa kolektora deszczowego w ul. Banacha do ul. Jana Kazimierza.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Słupsk: Budowa kolektora deszczowego w ul. Banacha do ul. Jana Kazimierza.
Numer ogłoszenia: 22976 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolektora deszczowego w ul. Banacha do ul. Jana Kazimierza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kolektora deszczowego w ul. Banacha w Słupsku na odcinku od ogródków działkowych do ul. Jana Kazimierza w Słupsku. Kolektor deszczowy z rur kielichowych dwuściennych PP o długości łącznej 274m, w tym Dn 800 o długości 165,5m; Dn 600 o długości 108,5m oraz kanalizacja deszczowa z rur PCV Dn160 - 200 o długości łącznej 41,5m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert wniosą wadium w wysokości 5.000PLN przed upływem terminu składania ofert określonym w zaproszeniu i SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI OGÓLNE 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt 1.1.4 musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. DOŚWIADCZENIE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane dotyczące budowy kolektora deszczowego, każda z robót o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót, a także dołączyć dokumenty, w których potwierdzono należyte wykonanie robót. 2.2. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że przynajmniej jeden z nich wykonał co najmniej 3 roboty budowlane dotyczące budowy kolektora deszczowego, każda z robót o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 PLN. 2.3. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej następującym potencjałem technicznym: 2.3.1.koparka 1-naczyniowa o poj. łyżki 0,25m3 - 1 szt.; 2.3.2.koparka 1-naczyniowa o poj. łyżki 1,20m3 - 1 szt.; 2.3.3.samochód samowyładowczy do 5t - 1 szt.; 2.3.4.koparko-ładowarka - 1 szt.; 2.3.5.ubijak spalinowy 200kg - 1 szt.; 2.3.6.zagęszczarka wibracyjna - 1 szt.; W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada wykaz maszyn i urządzeń. 2.4. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2.3 spełniają łącznie. 2.5. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy lub robót branży sanitarnej - 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne oraz ważne uprawnienia w zakresie instalacji i sieci sanitarnych. Doświadczenie -minimum 3 lata pracy jako kierownik budowy lub robót branży sanitarnej. Osoba wykazana we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane w wymaganej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada wykaz osób wraz z wymaganymi dokumentami. 2.6. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2.5 spełniają łącznie. 2.7. POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINASOWY. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 PLN. 2.8. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2.7. spełniają łącznie. 3. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: 3.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów założonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 3.2.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą /spełnia/ albo /nie spełnia/. 3.3.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.4.Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają ww. warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 10 lub równa 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 3.5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają ww. warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają największą ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu. 3.6. Szczegółowe zasady punktacji: 3.6.1. Za doświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1 tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane dotyczące budowy kolektora deszczowego, każda z robót o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 PLN Zamawiający przyzna punkty za każdą (ponad wymóg minimalny) zrealizowaną z należytą starannością ww. robotę 20 punktów, lecz nie więcej niż 80 punktów łącznie. 3.6.2. Za potencjał kadrowy, o którym mowa w pkt 2.5. za każdy rok pracy (pomad wymóg minimalny) jako kierownik budowy lub robót branży sanitarnej - 4 punkty, lecz nie więcej niż 20 punktów łącznie. 3.6.3.Maksymalnie za doświadczenie i potencjał kadrowy można uzyskać 100 punktów. 3.7. W przypadku uzyskania tej samej ilości punktów przez kilku Wykonawców o kolejności decydować będzie długość stażu kierownika budowy wskazanego we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu zawierający następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje Wykonawca. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 7.Polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1,2,3,7 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 10.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 11.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 12.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 13.Wszyscy pozostali Wykonawcy, dokumenty, o których mowa powyżej przedkładają zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 14.Wykonawca zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zastrzec informacje, które nie mogą być udostępniane ze względu na tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżone informacje należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w oddzielnej wewnętrznej kopercie z napisem - Tajemnica przedsiębiorstwa. W przypadku nie zabezpieczenia przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu informacji zastrzeżonych zgodnie z ww. zastrzeżeniami Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego w tym zakresie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 15:15, miejsce: Siedziba Zamawiajacego: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73, sekretariat - pokój nr 101..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zgodnie z art.27 ust.5 ustawy Pzp informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składnia wniosków określonego w pkt IV.3.4. niniejszego ogłoszenia. Wniosek uważa się za złożony w terminie jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i Zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Wyżej wymienione informacje należy przekazywać w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 7.15 do 15.15 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami w tym zakresie: Anna Walentukiewicz i Dorota Muńska tel. 059 848 37 32. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem z zastrzeżeniem, że protest i wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można złożyć jedynie na piśmie. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Zamawiający nie dopuszcza komunikowania się z Wykonawcami drogą elektroniczną. 5. Zadanie finansowane jest ze środków własnych Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.