Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej odchodzącej od ul. Cichej w miejscowości Narew, gmina Narew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Narew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 101
1.5.2.) Miejscowość: Narew
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-210
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: narew@narew.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.portals.narew.gmina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej odchodzącej od ul. Cichej w miejscowości Narew, gmina Narew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50a2f85e-07d3-4b4e-a695-7e4ef56d8a21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa drogi gminnej odchodzącej od ul. Cichej w miejscowości Narew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50a2f85e-07d3-4b4e-a695-7e4ef56d8a213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami został szczegółowo opisany w rozdziale 7 SWZ.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych elektronicznie zostały opisane w instrukcjach użytkownika systemu https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
Ofertę oraz oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Narew z siedzibą w Narwi przy ul. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, tel: 85 6816016; e-mail: narew@narew.gmina.pl.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3) Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, z którym można skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej narew@narew.gmina.pl.
4) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
5) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej odchodzącej od ul. Cichej w miejscowości Narew, gmina Narew” oraz w celu archiwizacji.
6) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
7) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
8) Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo:
a) dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej odchodzącej od ul. Cichej w miejscowości Narew, gmina Narew”.
2. Przebudową zostanie objęty odcinek drogi wewnętrznej zlokalizowanej w miejscowości Narew na działkach ewidencyjnych numer 1303 i 136/2, obręb 0024 Narew. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji uwzględnia m.in. wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej o grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, ustawienie obrzeży betonowych i utwardzenie poboczy kruszywem naturalnym o grubości 10 cm. Docelowa szerokość jezdni z kostki betonowej będzie wynosić 5 m, a szerokość poboczy z każdej ze stron – 0,5 m.
3. Opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane został szczegółowo określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ, na którą składają się:
1) dokumentacja projektowa obejmująca projekt wykonawczy oraz przedmiar robót;
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbi¬oru robót (zwane dalej „STWiORB”) obejmujące szczegółowe specyfikacje techniczne (zwane dalej „SST”).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
C – cena brutto oferty (waga kryterium 60%),
G – długość okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane, prace montażowo-instalacyjne, a także zamontowane materiały i urządzenia (waga kryterium 40%).
3. Oferty będą oceniane punktowo. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru: C + G, gdzie:
C – liczba punktów w kryterium „cena”,
G – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji i rękojmi”.
4. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert). Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać wynosi 100.
5. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru: C = Cmin/Cb x 100 pkt x 60%
gdzie,
C - liczba punktów za kryterium cena,
Cmin - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny – odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6. Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” odnosi się do zaoferowanej przez wykonawcę długość okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane, prace montażowo-instalacyjne, a także zamontowane materiały i urządzenia (liczone w okresach miesięcznych). W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji, tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji, tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24 a 60 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G = Gb/Gmax x 100 pkt x 40%, gdzie:
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium “okres gwarancji i rękojmi”,
Gmax.- najdłuższy okres gwarancji występujący w ofertach niepodlegających odrzuceniu,
Gb - okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 24 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny okres gwarancji (24 miesiące). Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Okres gwarancji i rękojmi”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 24 do 60 miesięcy).
7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: C + G, gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.
8. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
a) dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi równoważne do wyżej wskazanych,
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia, które obejmowało wykonanie robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi publicznej lub innej zbliżonej zakresem do przedmiotowego postępowania o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda.
3. Dodatkowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdział 10 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
1) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 10 ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ – wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ);
2) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 10 ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ – wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5b do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ (Wykonawca może sporządzić ofertę według innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 lub 5 ustawy Pzp (zgodnie z treścią zawartą w załączniku nr 2 do SWZ), stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca/Wykonawcy/podmiot udostępniający zasoby na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnienia warunki udziału w postępowaniu, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny środek dowodowy w przypadku, gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
5) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. Niniejszy zapis dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);
7) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 43 8086 0004 0000 1052 2000 0080 (Bank Spółdzielczy w Narwi) z adnotacją: „Wadium – GK.271.8.2025”.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. W przypadku składania wadium w postaci innej niż w pieniądzu przez podmioty wspólne, Zamawiający wymaga, aby w treści dokumentu znalazło się minimum sformułowanie, że „zabezpieczenie dotyczy oferty podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z rozdziałem 15 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie określonym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-04 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI NAREW
- Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej w Ogrodnikach, gmina Narew
- Przebudowa i remont drogi gminnej odchodzącej od ul. Mickiewicza w miejscowości Narew, gmina Narew
- Przebudowa drogi gminnej odchodzącej od ul. Cichej w miejscowości Narew, gmina Narew
więcej: przetargi NAREW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.