Ogłoszenie z dnia 2015-02-02
Inowrocław: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 22960 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266427 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 358 13 00, faks 52 358 13 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 pakietów: Pakiet nr 1 - Warzywa Pakiet nr 2 - Mleko i jego przetwory Pakiet nr 3 - Koncentraty spożywcze i dodatki do żywności Pakiet nr 4 - Owoce i warzywa przetworzone Pakiet nr 5 - Przetwory owocowo-warzywne Pakiet nr 6- Ryby Pakiet nr 7 - Pieczywo Pakiet nr 8 - Ciasto Pakiet nr 9 - Lody Pakiet nr 10 - Tłuszcze Pakiet nr 11 - Jaja Pakiet nr 12 - Przyprawy Pakiet nr 13 - Mrożonki Pakiet nr 14 - Mąka i przetwory mączne Pakiet nr 15 - Kiszonki 3.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowią odpowiednio załączniki 7-21 3.1. Ilości podane w załączniku do umowy stanowią szacunkowe zużycie i mogą ulec zmniejszeniu o ok. 10 % w stosunku do ilości określonej w załączniku do umowy nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Dostawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. 3.2. Ilości podane w załączniku do umowy stanowią szacunkowe zużycie i mogą ulec zwiększeniu o ok. 10 % w stosunku do ilości określonej w załączniku do umowy stanowiąc zobowiązania finansowe Zamawiającego wobec Dostawcy. 4.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Ponadto każda dostawa musi zawierać świadectwo jakości na dostarczony asortyment w danej dostawie, 4.2.Przedmiot zamówienia musi spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 4.3.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. 4.4.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r z uwzględnieniem późniejszych poprawek wnoszonych przez ustawodawcę - ustawa o Bezpieczeństwie żywności i żywienia(tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm.), 4.5.Przedmiot zamówienia powinien spełniać normy jakościowe systemu HACCP. 5.Warunki dodatkowe: a. dostawy przedmiotu zamówienia w każdy dzień roboczy, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 1 dnia, b. dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego zamawiającego w godz. 7.00 - 13.00, UWAGA Dostawa Pakietu nr 2 Mleka i jego przetworów oraz Pakietu nr 7 Pieczywa w godz. 6.00 - 6.20. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do magazynu żywnościowego Zamawiającego transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 03.14.25.00 - Jaja 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.81.10.00 - Pieczywo 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.93.00.00 - Wina 15.81.22.00 - Ciasta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Mleko i jego przetwory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUIAVIA OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W INOWROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
CUIAVIA OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W INOWROCŁAWIU
- Cuiavia Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Nowa 32, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35914,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34717,22
Oferta z najniższą ceną: 34717,22 / Oferta z najwyższą ceną: 34717,22
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Kiszonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Lebiedziński Gospodarstwo Rolne, Dziennice 22, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1830,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1976,40
Oferta z najniższą ceną: 1976,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2289,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Wycena nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych - II
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej bloku operacyjnego w ramach pozyskania środków inwestycyjnych ze środków finansowania zewnętrznego pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług pocztowych.
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOŻUCHOWIE
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.