To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Koszalin: DOSTAWA I WYMIANA DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH NA DŹWIGI OSOBOWE PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SP ZOZ W KOSZALINIE.
Numer ogłoszenia: 229467 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214949 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Zwycięstwa 204A, 75-640 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0943456825, faks 094 3456102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I WYMIANA DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH NA DŹWIGI OSOBOWE PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SP ZOZ W KOSZALINIE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych na dźwigi osobowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentację rysunkową, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje:a.demontaż dwóch dźwigów osobowych wraz z podzespołami podlegającymi wymianie, ich wywiezienie i utylizacja;b)renowację wejść do dźwigów osobowych;c)wymianę oświetlenia w dwóch szybach dźwigów osobowych; d)montaż dwóch dźwigów osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; e)wykonanie wszystkich niezbędnych robót instalacyjnych i budowlanych związanych z wymianą dwóch dźwigów osobowych; f)wykonanie prób powykonawczych (po montażu), regulacja, pomiary rozruchu; g) opracowanie dokumentacji powykonawczej, przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów osobowych do właściwego urzędu dozoru technicznego (WDT Gdynia) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 grudnia 2000 r. - o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. Nr 122, poz. 1321 z późń. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890 z późń. zm.). Dokumentacja powykonawcza dostarczona zostanie w 4 egzemplarzach drukowanych oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nagranej na płycie CD. 2)Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a)Pierwszy etap obejmuje:Wymianę oświetlenia w szybach;Renowację 10 wejść do dźwigów osobowych - 70% prac;Roboty demontażowe istniejącego dźwigu osobowego o udźwigu 1000 kg wraz z podzespołami. Demontaż należy przeprowadzić w taki sposób, aby utrzymać w ruchu istniejący dźwig osobowy o udźwigu 630kg. Dostawa dźwigu osobowego o udźwigu 630kg.Dostawa dźwigu osobowego o udźwigu 1900kg. Pierwszy etap rozpocznie się w pierwszym dniu obowiązywania umowy i zakończy się nie później niż do dnia 5 grudnia 2013r. b) Drugi etap obejmuje:Roboty demontażowe istniejącego dźwigu osobowego o udźwigu 500kg.Montaż dźwigu osobowego o udźwigu 630kg Montaż dźwigu osobowego o udźwigu 1900kg. Do czasu zakończenia montażu, uruchomienia i dopuszczenia do eksploatacji dźwigu osobowego o udźwigu 1900kg, należy utrzymać w ruchu istniejący dźwig osobowy o udźwigu 630kg. Renowację 10 wejść do dźwigów osobowych - 30% prac. Drugi etap rozpocznie się w pierwszym dniu po zakończeniu pierwszego etapu i zakończy się nie później niż do dnia 31 marca 2014r.3)Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: a)Załącznik nr 1 - Przedmiar robót. b)Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. c)Załącznik nr 3 - Dokumentacja rysunkowa. 4)Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o zestawienie robót określonych w załącznikach do niniejszej SIWZ. 5)Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 6)Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. Osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego w zakresie wizji lokalnej: Pan Łukasz Gołka - numer telefonu 606-252-390. 7)Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: a) 42416100-6 Windy b)45313100-5 Instalowanie wind. c)45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych d) 45442100-8 Roboty malarskie.e) 45111000-8 Roboty rozbiórkowe i demontażowe f)45431000-7 Kładzenie płytek 8)Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 204a. 9) Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania. W przypadku braku oświadczenia Wykonawcy w powyższej kwestii Zamawiający uzna, że Wykonawca realizował będzie zamówienie bez udziału podwykonawców. 10) Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 9 SIWZ. 11) Na przedmiot zamówienia zostanie udzielona przez Wykonawcę gwarancja na minimum 36 miesięcy. 12) rękojmia za wady zostanie udzielona przez Wykonawcę na minimum 36 miesięcy. 13)Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski.14)Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie powystawowe i nie używane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA I WYMIANA DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH NA DŹWIGI OSOBOWE PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SP ZOZ W KOSZALINIE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELEKTRO-DŹWIG" mgr inż. KRZYSZTOF MŁODZIŃSKI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
"ELEKTRO-DŹWIG" mgr inż. KRZYSZTOF MŁODZIŃSKI w spadku
- ELEKTRO-DŹWIG mgr inż. Krzysztof Młodziński, ul. Chodkiewicza 16b/12, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286178,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 398151,00
Oferta z najniższą ceną: 398151,00 / Oferta z najwyższą ceną: 560880,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa terenowego wózka widłowego z napędem na 4 koła wraz z osprzętem do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





