eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDOSTAWA I WYMIANA DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH NA DŹWIGI OSOBOWE PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SP ZOZ W KOSZALINIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Koszalin: DOSTAWA I WYMIANA DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH NA DŹWIGI OSOBOWE PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SP ZOZ W KOSZALINIE.
Numer ogłoszenia: 214949 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 204A, 75-640 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0943456825, faks 094 3456102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I WYMIANA DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH NA DŹWIGI OSOBOWE PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SP ZOZ W KOSZALINIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych na dźwigi osobowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentację rysunkową, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje:a)demontaż dwóch dźwigów osobowych wraz z podzespołami podlegającymi wymianie, ich wywiezienie i utylizacja;b)renowację wejść do dźwigów osobowych; c)wymianę oświetlenia w dwóch szybach dźwigów osobowych; d)montaż dwóch dźwigów osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; e)wykonanie wszystkich niezbędnych robót instalacyjnych i budowlanych związanych z wymianą dwóch dźwigów osobowych; f) wykonanie prób powykonawczych (po montażu), regulacja, pomiary rozruchu; g)opracowanie dokumentacji powykonawczej, przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów osobowych do właściwego urzędu dozoru technicznego (WDT Gdynia) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 grudnia 2000 r. - o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. Nr 122, poz. 1321 z późń. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890 z późń. zm.). Dokumentacja powykonawcza dostarczona zostanie w 4 egzemplarzach drukowanych oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nagranej na płycie CD. 2)Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a)Pierwszy etap obejmuje: Wymianę oświetlenia w szybach; Renowację 10 wejść do dźwigów osobowych - 70% prac; Roboty demontażowe istniejącego dźwigu osobowego o udźwigu 1000 kg wraz z podzespołami. Demontaż należy przeprowadzić w taki sposób, aby utrzymać w ruchu istniejący dźwig osobowy o udźwigu 630kg. Dostawa dźwigu osobowego o udźwigu 630kg. Dostawa dźwigu osobowego o udźwigu 1900kg. Pierwszy etap rozpocznie się w pierwszym dniu obowiązywania umowy i zakończy się nie później niż do dnia 5 grudnia 2013r. b) Drugi etap obejmuje:Roboty demontażowe istniejącego dźwigu osobowego o udźwigu 500kg. Montaż dźwigu osobowego o udźwigu 630kg. Montaż dźwigu osobowego o udźwigu 1900kg. Do czasu zakończenia montażu, uruchomienia i dopuszczenia do eksploatacji dźwigu osobowego o udźwigu 1900kg, należy utrzymać w ruchu istniejący dźwig osobowy o udźwigu 630kg. Renowację 10 wejść do dźwigów osobowych - 30% prac. Drugi etap rozpocznie się w pierwszym dniu po zakończeniu pierwszego etapu i zakończy sie nie później niż do dnia 31 marca 2014r. 3) Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: a) Załącznik nr 1 - Przedmiar robót. b)Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. c) Załącznik nr 3 - Dokumentacja rysunkowa. 4)Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o zestawienie robót określonych w załącznikach do niniejszej SIWZ. 5) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 6) Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. Osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego w zakresie wizji lokalnej: Pan Łukasz Gołka - numer telefonu 606-252-390. 7) Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 204a. 8) Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania. W przypadku braku oświadczenia Wykonawcy w powyższej kwestii Zamawiający uzna, że Wykonawca realizował będzie zamówienie bez udziału podwykonawców. 9)Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 9 SIWZ. 10) Na przedmiot zamówienia zostanie udzielona przez Wykonawcę gwarancja na minimum 36 miesięcy. 11) Rękojmia za wady zostanie udzielona przez Wykonawcę na minimum 36 miesięcy. 12) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski.14) Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie powystawowe i nie używane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie - 10 000,00 zł.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4)Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO S.A. O/Koszalin 55 1240 3653 1111 0000 4189 7380 z adnotacją -WADIUM - Dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych na dźwigi osobowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie - Znak sprawy: ZP-7/2013/WSPL. 5)Wadium wniesione w formie, jak określa ust. 3 lit. b)-e) winny posiadać określony w treści poręczenia (gwarancji) termin ich ważności, nie krótszy niż termin związania z ofertą. 6) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie (opisanej -WADIUM - Dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych na dźwigi osobowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie - Znak sprawy: ZP-7/13/WSPL) w Sekretariacie na IV piętrze za pokwitowaniem stron, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 08.00 - 14.30. Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7)Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ poręczyciela. 8)Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy; c)Wykonawcy, który wycofał ofertę na jego wniosek. 9)Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznaczy termin wniesienia wadium. 10)Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c)Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie nie złoży dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 11)Zamawiający dopuszcza złożenie wadium tylko przez lidera Konsorcjum w imieniu wszystkich uczestników konsorcjum

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Koszalinie, ul.Zwycięstwa 204A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Koszalinie, ul.Zwycięstwa 204A, Sekretariat, IV piętro, pok.419.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.