eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Ostrów Wielkopolski: Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 22895 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218913 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7378400, faks 62 7378433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Serwer Typ obudowy serwera: Tower Ilość zainstalowanych procesorów: 1 szt. Maksymalna ilość procesorów: 2 szt. Typ zainstalowanego procesora: Intel Xeon /Quad-Core/ Kod procesora: E5620 Częstotliwość procesora: 2,4 GHz Częstotliwość szyny: FSB 1066 MHz Częstotliwość szyny: QPI/DMI 5,86 GT/s Pojemność pamięci cache [L3]: 12 MB Technologia Hyperthreading: Nie Ilość zainstalowanych dysków: 3 szt. Maksymalna ilość dysków: 6 szt. Pojemność zainstalowanego dysku: 300 GB Typ zainstalowanego dysku: SAS Zainstalowane sterowniki dysków: 6 x SATA/SAS Sterownik macierzy: PERC 6/i SAS RAID 0/1/5/6/10/50/60 256MB z BBU Pojemność zainstalowanej pamięci: 8192 MB Maksymalna pojemność pamięci: 131072 MB Rodzaj zainstalowanej pamięci: DDR3 Typ pamięci: Registered Częstotliwość szyny pamięci: 1333 MHz Ilość banków pamięci: 8 szt. Ilość wolnych banków pamięci: 6 szt. Elementy Hot-Swap: o Dyski twarde o Zasilacze Ilość slotów PCI-E 8x v.2.0: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x v.2.0: 3 szt. Typ karty graficznej: Matrox G200eW [8MB] Karta sieciowa: 2 x 10/100/1000 Mbit/s Ilość wolnych kieszeni 3,5 (wewnętrznych): 3 szt. Ilość półek na dyski Hot Swap: 6 szt. Napędy wbudowane (zainstalowane): DVD?RW Interfejsy: 8 x USB 2.0 Ilość zasilaczy: 2 szt. Moc zasilacza (zasilaczy): 580 Wat Dodatkowe informacje o gwarancji: 36 miesięcy on-site next business day Szerokość: 217,9 mm Wysokość: 444,9 mm Głębokość: 616,8 mm Dodatkowe informacje: o Karta iDRAC6 Embedded BMC (zgodna z IPMI 2.0) - do diagnostyki serwera o Dyski skonfigurowane w RAID 5 Microsoft Windows Server 2012 Standard - 1 szt Zamawiający wymaga aby licencje przeznaczone były dla instytucji rządowych oraz dostarczone były w ramach posiadanej umowy grupowej z Microsoft (MOLP). ; 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim 2.Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, ze dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3.Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku), w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia materiału eksploatacyjnego, itp. 4.Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./ ). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wylewania się tuszu do wnętrza drukarki. W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania w ciągu 3 dni po 1 sztuce (zestawie) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty. Testowanie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych będzie przeprowadzone przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzenia materiałów eksploatacyjnych osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty. Przedmiotem testów będzie materiał eksploatacyjny, identyczny z zaoferowanym w przetargu, a materiał eksploatacyjny będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy. Materiał eksploatacyjny przekazany do testów musi być sprawny. Niesprawności podczas testów dyskwalifikują materiał eksploatacyjny. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. Wykonawca w przypadku dostarczenia produktów pochodzących od producenta sprzętu drukującego gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych wykonawca zagwarantuje prawidłowe działanie drukarki. W przypadku uszkodzeń/usterek spowodowanych użytkowaniem równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę, wykonawca usunie uszkodzenia na własny koszt w terminie 48 godzin. Dopuszczalne jest także dostarczenie sprawnego sprzętu drukującego o zbliżonych parametrach do czasu usunięcia uszkodzenia. W sytuacji nieusunięcia uszkodzeń przez wykonawcę, zamawiający zleci ich usunięcie obciążając wykonawcę kosztami usunięcia uszkodzeń. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszt związany z naprawą ponosi wykonawca. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego (magazyn - II piętro) w godz. 8:30-15:00 poniedziałek-piątek. szczegółowy opis: OfficeJet PRO 8600 plus CN046AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN047AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN048AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN045AE - 20.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: serwer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polsoft Enginieering sp. z o.o., Ks. Bpa H. Bednorza 19, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12546,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9471,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13099,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: skaner

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • datacom, Taborowa 10, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9384,90

  • Oferta z najniższą ceną: 9384,90 / Oferta z najwyższą ceną: 13038,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: materiały eksploatacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZHU XERO-SERVICE Mirosław Leśnierowski, Żwirki 29D, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4091,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3926,05

  • Oferta z najniższą ceną: 3926,05 / Oferta z najwyższą ceną: 5677,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.