eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiDostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Ostrów Wielkopolski: Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 218913 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim , al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7378400, faks 62 7378433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer Typ obudowy serwera: Tower Ilość zainstalowanych procesorów: 1 szt. Maksymalna ilość procesorów: 2 szt. Typ zainstalowanego procesora: Intel Xeon /Quad-Core/ Kod procesora: E5620 Częstotliwość procesora: 2,4 GHz Częstotliwość szyny: FSB 1066 MHz Częstotliwość szyny: QPI/DMI 5,86 GT/s Pojemność pamięci cache [L3]: 12 MB Technologia Hyperthreading: Nie Ilość zainstalowanych dysków: 3 szt. Maksymalna ilość dysków: 6 szt. Pojemność zainstalowanego dysku: 300 GB Typ zainstalowanego dysku: SAS Zainstalowane sterowniki dysków: 6 x SATA/SAS Sterownik macierzy: PERC 6/i SAS RAID 0/1/5/6/10/50/60 256MB z BBU Pojemność zainstalowanej pamięci: 8192 MB Maksymalna pojemność pamięci: 131072 MB Rodzaj zainstalowanej pamięci: DDR3 Typ pamięci: Registered Częstotliwość szyny pamięci: 1333 MHz Ilość banków pamięci: 8 szt. Ilość wolnych banków pamięci: 6 szt. Elementy Hot-Swap: o Dyski twarde o Zasilacze Ilość slotów PCI-E 8x v.2.0: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x v.2.0: 3 szt. Typ karty graficznej: Matrox G200eW [8MB] Karta sieciowa: 2 x 10/100/1000 Mbit/s Ilość wolnych kieszeni 3,5 (wewnętrznych): 3 szt. Ilość półek na dyski Hot Swap: 6 szt. Napędy wbudowane (zainstalowane): DVD?RW Interfejsy: 8 x USB 2.0 Ilość zasilaczy: 2 szt. Moc zasilacza (zasilaczy): 580 Wat Dodatkowe informacje o gwarancji: 36 miesięcy on-site next business day Szerokość: 217,9 mm Wysokość: 444,9 mm Głębokość: 616,8 mm Dodatkowe informacje: o Karta iDRAC6 Embedded BMC (zgodna z IPMI 2.0) - do diagnostyki serwera o Dyski skonfigurowane w RAID 5 Microsoft Windows Server 2012 Standard - 1 szt Zamawiający wymaga aby licencje przeznaczone były dla instytucji rządowych oraz dostarczone były w ramach posiadanej umowy grupowej z Microsoft (MOLP). ; 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim 2.Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, ze dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3.Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku), w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia materiału eksploatacyjnego, itp. 4.Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./ ). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wylewania się tuszu do wnętrza drukarki. W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania w ciągu 3 dni po 1 sztuce (zestawie) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty. Testowanie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych będzie przeprowadzone przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzenia materiałów eksploatacyjnych osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty. Przedmiotem testów będzie materiał eksploatacyjny, identyczny z zaoferowanym w przetargu, a materiał eksploatacyjny będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy. Materiał eksploatacyjny przekazany do testów musi być sprawny. Niesprawności podczas testów dyskwalifikują materiał eksploatacyjny. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. Wykonawca w przypadku dostarczenia produktów pochodzących od producenta sprzętu drukującego gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych wykonawca zagwarantuje prawidłowe działanie drukarki. W przypadku uszkodzeń/usterek spowodowanych użytkowaniem równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę, wykonawca usunie uszkodzenia na własny koszt w terminie 48 godzin. Dopuszczalne jest także dostarczenie sprawnego sprzętu drukującego o zbliżonych parametrach do czasu usunięcia uszkodzenia. W sytuacji nieusunięcia uszkodzeń przez wykonawcę, zamawiający zleci ich usunięcie obciążając wykonawcę kosztami usunięcia uszkodzeń. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszt związany z naprawą ponosi wykonawca. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego (magazyn - II piętro) w godz. 8:30-15:00 poniedziałek-piątek. szczegółowy opis: OfficeJet PRO 8600 plus CN046AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN047AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN048AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN045AE - 20.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.61.10-0, 30.12.51.10-5, 30.23.72.80-5, 48.82.20.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, formularz cenowy dla części 3

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego biuro podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer Typ obudowy serwera: Tower Ilość zainstalowanych procesorów: 1 szt. Maksymalna ilość procesorów: 2 szt. Typ zainstalowanego procesora: Intel Xeon /Quad-Core/ Kod procesora: E5620 Częstotliwość procesora: 2,4 GHz Częstotliwość szyny: FSB 1066 MHz Częstotliwość szyny: QPI/DMI 5,86 GT/s Pojemność pamięci cache [L3]: 12 MB Technologia Hyperthreading: Nie Ilość zainstalowanych dysków: 3 szt. Maksymalna ilość dysków: 6 szt. Pojemność zainstalowanego dysku: 300 GB Typ zainstalowanego dysku: SAS Zainstalowane sterowniki dysków: 6 x SATA/SAS Sterownik macierzy: PERC 6/i SAS RAID 0/1/5/6/10/50/60 256MB z BBU Pojemność zainstalowanej pamięci: 8192 MB Maksymalna pojemność pamięci: 131072 MB Rodzaj zainstalowanej pamięci: DDR3 Typ pamięci: Registered Częstotliwość szyny pamięci: 1333 MHz Ilość banków pamięci: 8 szt. Ilość wolnych banków pamięci: 6 szt. Elementy Hot-Swap: o Dyski twarde o Zasilacze Ilość slotów PCI-E 8x v.2.0: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x v.2.0: 3 szt. Typ karty graficznej: Matrox G200eW [8MB] Karta sieciowa: 2 x 10/100/1000 Mbit/s Ilość wolnych kieszeni 3,5 (wewnętrznych): 3 szt. Ilość półek na dyski Hot Swap: 6 szt. Napędy wbudowane (zainstalowane): DVD?RW Interfejsy: 8 x USB 2.0 Ilość zasilaczy: 2 szt. Moc zasilacza (zasilaczy): 580 Wat Dodatkowe informacje o gwarancji: 36 miesięcy on-site next business day Szerokość: 217,9 mm Wysokość: 444,9 mm Głębokość: 616,8 mm Dodatkowe informacje: o Karta iDRAC6 Embedded BMC (zgodna z IPMI 2.0) - do diagnostyki serwera o Dyski skonfigurowane w RAID 5 Microsoft Windows Server 2012 Standard - 1 szt Zamawiający wymaga aby licencje przeznaczone były dla instytucji rządowych oraz dostarczone były w ramach posiadanej umowy grupowej z Microsoft (MOLP). Serwer Typ obudowy serwera: Tower Ilość zainstalowanych procesorów: 1 szt. Maksymalna ilość procesorów: 2 szt. Typ zainstalowanego procesora: Intel Xeon /Quad-Core/ Kod procesora: E5620 Częstotliwość procesora: 2,4 GHz Częstotliwość szyny: FSB 1066 MHz Częstotliwość szyny: QPI/DMI 5,86 GT/s Pojemność pamięci cache [L3]: 12 MB Technologia Hyperthreading: Nie Ilość zainstalowanych dysków: 3 szt. Maksymalna ilość dysków: 6 szt. Pojemność zainstalowanego dysku: 300 GB Typ zainstalowanego dysku: SAS Zainstalowane sterowniki dysków: 6 x SATA/SAS Sterownik macierzy: PERC 6/i SAS RAID 0/1/5/6/10/50/60 256MB z BBU Pojemność zainstalowanej pamięci: 8192 MB Maksymalna pojemność pamięci: 131072 MB Rodzaj zainstalowanej pamięci: DDR3 Typ pamięci: Registered Częstotliwość szyny pamięci: 1333 MHz Ilość banków pamięci: 8 szt. Ilość wolnych banków pamięci: 6 szt. Elementy Hot-Swap: o Dyski twarde o Zasilacze Ilość slotów PCI-E 8x v.2.0: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x: 1 szt. Ilość slotów PCI-E 4x v.2.0: 3 szt. Typ karty graficznej: Matrox G200eW [8MB] Karta sieciowa: 2 x 10/100/1000 Mbit/s Ilość wolnych kieszeni 3,5 (wewnętrznych): 3 szt. Ilość półek na dyski Hot Swap: 6 szt. Napędy wbudowane (zainstalowane): DVD?RW Interfejsy: 8 x USB 2.0 Ilość zasilaczy: 2 szt. Moc zasilacza (zasilaczy): 580 Wat Dodatkowe informacje o gwarancji: 36 miesięcy on-site next business day Szerokość: 217,9 mm Wysokość: 444,9 mm Głębokość: 616,8 mm Dodatkowe informacje: o Karta iDRAC6 Embedded BMC (zgodna z IPMI 2.0) - do diagnostyki serwera o Dyski skonfigurowane w RAID 5 Microsoft Windows Server 2012 Standard - 1 szt Zamawiający wymaga aby licencje przeznaczone były dla instytucji rządowych oraz dostarczone były w ramach posiadanej umowy grupowej z Microsoft (MOLP)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.82.20.00-6, 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: skaner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner AVISION AV3200U+ - 2 sztuki Dodatkowe informacje: Termin dostawy 14 dni od daty podpisania umowy. Oferent zobowiązany jest załączyć dokładny opis techniczny proponowanego sprzętu wraz z nazwą producenta i modelu. Powyższy model skanera jest rekomendowany przez Państwową Wytwórnię Papierów Wartościowych zamawiający nie wyraża zgody na dostawę urządzenia o równoważnych parametrach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały eksploatacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim 2.Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, ze dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3.Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku), w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia materiału eksploatacyjnego, itp. 4.Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./ ). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wylewania się tuszu do wnętrza drukarki. W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania w ciągu 3 dni po 1 sztuce (zestawie) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty. Testowanie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych będzie przeprowadzone przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzenia materiałów eksploatacyjnych osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty. Przedmiotem testów będzie materiał eksploatacyjny, identyczny z zaoferowanym w przetargu, a materiał eksploatacyjny będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy. Materiał eksploatacyjny przekazany do testów musi być sprawny. Niesprawności podczas testów dyskwalifikują materiał eksploatacyjny. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. Wykonawca w przypadku dostarczenia produktów pochodzących od producenta sprzętu drukującego gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych wykonawca zagwarantuje prawidłowe działanie drukarki. W przypadku uszkodzeń/usterek spowodowanych użytkowaniem równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę, wykonawca usunie uszkodzenia na własny koszt w terminie 48 godzin. Dopuszczalne jest także dostarczenie sprawnego sprzętu drukującego o zbliżonych parametrach do czasu usunięcia uszkodzenia. W sytuacji nieusunięcia uszkodzeń przez wykonawcę, zamawiający zleci ich usunięcie obciążając wykonawcę kosztami usunięcia uszkodzeń. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszt związany z naprawą ponosi wykonawca. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego (magazyn - II piętro) w godz. 8:30-15:00 poniedziałek-piątek. szczegółowy opis: OfficeJet PRO 8600 plus CN046AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN047AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN048AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN045AE - 20 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim 2.Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, ze dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3.Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku), w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia materiału eksploatacyjnego, itp. 4.Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./ ). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wylewania się tuszu do wnętrza drukarki. W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania w ciągu 3 dni po 1 sztuce (zestawie) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty. Testowanie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych będzie przeprowadzone przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm./) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzenia materiałów eksploatacyjnych osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty. Przedmiotem testów będzie materiał eksploatacyjny, identyczny z zaoferowanym w przetargu, a materiał eksploatacyjny będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy. Materiał eksploatacyjny przekazany do testów musi być sprawny. Niesprawności podczas testów dyskwalifikują materiał eksploatacyjny. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. Wykonawca w przypadku dostarczenia produktów pochodzących od producenta sprzętu drukującego gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych wykonawca zagwarantuje prawidłowe działanie drukarki. W przypadku uszkodzeń/usterek spowodowanych użytkowaniem równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę, wykonawca usunie uszkodzenia na własny koszt w terminie 48 godzin. Dopuszczalne jest także dostarczenie sprawnego sprzętu drukującego o zbliżonych parametrach do czasu usunięcia uszkodzenia. W sytuacji nieusunięcia uszkodzeń przez wykonawcę, zamawiający zleci ich usunięcie obciążając wykonawcę kosztami usunięcia uszkodzeń. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszt związany z naprawą ponosi wykonawca. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego (magazyn - II piętro) w godz. 8:30-15:00 poniedziałek-piątek. szczegółowy opis: OfficeJet PRO 8600 plus CN046AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN047AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN048AE - 15 OfficeJet PRO 8600 plus CN045AE - 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.