Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Żory: zakup samochodu dostawczego o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony , na potrzeby Zakładów Techniki Komunalnej Sp. z o.o w Żorach
Numer ogłoszenia: 228725 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Okrężna 5, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 0-32 4356880, faks 0-32 4356920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztkzory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup samochodu dostawczego o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony , na potrzeby Zakładów Techniki Komunalnej Sp. z o.o w Żorach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup samochodu dostawczego o masie całkowitej nieprzekraczającej 3, 5 tony, na potrzeby Zakładów Techniki Komunalnej Sp. z o.o. w Żorach Główny przedmiot zamówienia: nowy (rok produkcji - 2009) samochód dostawczy do 3, 5 tony, dostarczony loco ZTK Sp. z o.o. ul. Okrężna 5 Dane techniczne: 1.Pojemność skokowa: min. 2200 cm3 2.Moc maksymalna: min. 120 KM 3.Norma Emisji Spalin: Euro 4 4.Ogumienie: R15 5.Dopuszczalna masa całkowita: max. 3500 kg 6.Napęd przedni 7.Liczba biegów: 6 + wsteczny 8.Zawieszenie tylne z podwójnymi resorami 9.Centralny zamek z pilotem 10.4-czujnikowy ABS + EBD 11.Układ kierowniczy ze wspomaganiem 12.Wywrotka (skrzynia wraz z burtami: wys. 35 ÷ 40 cm) długości min. 2.90 m 13.Ilość miejsc w kabinie: min. 7 14.Rodzaj silnika: turbo diesel 15.Belka sygnalizacyjna: kolor pomarańczowy, zamontowana na dachu kabiny, z napisem SŁUŻBA DROGOWA 16.Hak holowniczy wraz z wiązką elektryczną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5A. Szczegółowe warunki Zamawiającego: 1)Produkt musi posiadać homologację na rynek polski 2)Na samochód musi być udzielona gwarancja na okres minimum 24 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego. 3)Przedmiot zamówienia musi mieć zapewnioną obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną. Obsługa serwisowa gwarancyjna i pogwarancyjna musi odbywać się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby zamawiającego,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.A) Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 5 należy złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, b) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty, d) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty, e) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, f) oświadczenie o dostarczeniu homologacji przy odbiorze samochodu - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty, g) oświadczenie o udzielonym okresie gwarancyjnym na przedmiot zamówienia - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty, h) oświadczenie o obsłudze serwisowej - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do oferty, 6.B) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca winien przedłożyć w postępowaniu, zawiera również druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 6.C) Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: a) zawierać pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i ewentualnie w czynnościach zawarcia umowy. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego (zapis dotyczy również podmiotów występujących wspólnie w formie spółki cywilnej). b) zawierać dokumenty wymienione w punkcie 6 A ppkt a, c, d, e, od każdego podmiotu, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 6A ppkt b, f, g, h, które to winien złożyć, co najmniej jeden z podmiotów, c) Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie, d) musi być podpisana tak, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, e) oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów winna wskazywać adres Wykonawcy lub Wykonawców, na który Zamawiający będzie kierował korespondencję w sprawie zamówienia publicznego, f) podmioty gospodarcze występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. g) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, to przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztkzory.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Okrężna 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakłady Techniki Komunalnej Żory Sp. z o.o. 44-240 Żory ,ul Okrężna 5 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2026 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania edukacyjnego do dwóch żorskich szkół: CKZiU w Żorach oraz ZS nr 3 w Żorach, w ramach projektu pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!"
- Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2026 r.
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Zakup i dostawa wyposażenia w celu uzupełnienia zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLiOC w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
- Zakup nowego samochodu na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Sianowie" - II postępowanie.
- Dostawa nowego samochodu dostawczego z homologacją ciężarową (kategoria N1)
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa fabrycznie nowego nieoznakowanego pojazdu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wydziału Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





