Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000136952
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 15A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-069
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 3442038
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 3442602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiih.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wiih-wroclaw
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność kontrolna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b543ca88-d534-4953-bbcc-f7f0e2945565
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00138707/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b543ca88-d534-4953-bbcc-f7f0e29455653.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie na platformie e
zamówienia zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie
https://ezamowienia.gov.pl/pl/, adres postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b543ca88-d534-4953-bbcc-f7f0e2945565
Identyfikator postępowania:ocds-148610-b543ca88-d534-4953-bbcc-f7f0e2945565
Pozostała korespondencja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
będzie prowadzona w formie elektronicznej za pomocą poczty
elektronicznej platformy zakupowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie, udostępnia poniżej informacje na temat
specyfikacji połączenia, formatu przesłanych danych oraz
szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane
zostały w Regulaminie platformy e-zamowienia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę oraz
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa
się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (za
pomocą e-dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na
Platformie e-zamowienia. Wykonawca posiadający konto na
Platformie e-zamowienia ma dostęp do formularzy: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza
komunikacji.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku oraz komunikacji wynosi 250MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się
datę ich przekazania na Platformę e-zamowienia.
Zamawiający przekazuje identyfikator do postępowania:ocds-148610-b543ca88-d534-4953-bbcc-f7f0e2945565
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście
wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na
Platformie e-zamowienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca posiada prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych zgodnie
z art. 16 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.)- dalej RODO.
Jednakże zmiana danych osobowych nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Żądanie ograniczenia przetwarzania danych osobowych złożone przez Wykonawcę zgodnie z art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BA.272.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 217472,03 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pojazdu samochodowego typu: Kombi na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
4.2.5.) Wartość części: 125610 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans CENY, GWARANCJI, NAPĘDU oraz WYPOSAŻENIA zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 78
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja wszystkie zespoły i podzespoły samochodu bez wyłączeń, obejmująca prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne, mechanikę
4.3.6.) Waga: 9
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Napęd
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pojazdu samochodowego typu: kombiVan na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
4.2.5.) Wartość części: 141880,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans CENY, GWARANCJI, NAPĘDU oraz WYPOSAŻENIA zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 78
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja wszystkie zespoły i podzespoły samochodu bez wyłączeń, obejmująca prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne, mechanikę
4.3.6.) Waga: 9
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Napęd
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, tj. specyfikacji technicznej oferowanego pojazdu, zgodnie z załącznikiem do Formularza ofertowego.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich uzupełnienia lub poprawienia./SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3)Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie po spełnieniu przesłanek określonychw art. 455 Pzp. Dopuszczalne zmiany dotyczą:
1) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym Wykonawcą,
2) zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy,
3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
3.1. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
3.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych
na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki
na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
3.4. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z
dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427)
4) zmiana z pkt. 3 może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności
mające wpływ na koszty wykonania zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę nalży złożyć za pośrednictwem komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę e-zamowienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-19
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Centrum Opieki Caritas Archidiecezji Wrocławskiej Warsztat Terapii Zajęciowej w Małkowicach
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztat Terapii Zajęciowej im. Jana Pawła II Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Dobroszycach
- Dostawa fabrycznie nowego 9 - cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Caritas Archidiecezji Wrocławskiej Dobroszyce
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA W CENTRUM BIBLIOTECZNO - KULTURALNYM FAMA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. TADEUSZA RÓŻEWICZA WE WROCŁAWIU
- Udostępnienie torów na krytym basenie wraz z infrastrukturą niezbędną do przeprowadzenia zajęć sportowych i lekcji wychowania fizycznego dla uczniów ZSEO we Wrocławiu w 2026 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu zaopatrzeniowego typu SLKw" w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zadanie 1: Zakup i dostawa dwóch samochodów pięcioosobowych (radiowozów); Zadanie 2: Dostawa elektrycznego samochodu osobowego na potrzeby Gminy Miejskiej Legionowo - Urzędu Miasta Legionowo
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
- Zakup samochodu osobowego typu kombivan.
- Dostawa samochodu dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





