eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzDostawa urządzeń i materiałów do monitoringu oraz ich montaż i uruchomienie monitoringu i sterowania na1.ujęciu wody pitnej (8 studni głębinowych) - Romanówka 2.rurociągu dosyłowym na odcinkuRomanówka - Sandomierz 3.siedmiu odejściach od rurociągu dosyłow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Sandomierz: Dostawa urządzeń i materiałów do monitoringu oraz ich montaż i uruchomienie monitoringu i sterowania na: 1.ujęciu wody pitnej (8 studni głębinowych) - Romanówka 2.rurociągu dosyłowym na odcinku: Romanówka - Sandomierz 3.siedmiu odejściach od rurociągu dosyłowego 4.dwóch zbiornikach na wodę w Sandomierzu 5.hydroforni w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 227508 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. , ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8322844, fax. 015 8322876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@pgkim.nazwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i materiałów do monitoringu oraz ich montaż i uruchomienie monitoringu i sterowania na: 1.ujęciu wody pitnej (8 studni głębinowych) - Romanówka 2.rurociągu dosyłowym na odcinku: Romanówka - Sandomierz 3.siedmiu odejściach od rurociągu dosyłowego 4.dwóch zbiornikach na wodę w Sandomierzu 5.hydroforni w Sandomierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu i sterowania w trybie automatycznym z możliwością przejścia w tryb ręczny na ujęciach wody dla miasta Sandomierza (Romanówka gm. Dwikozy - 8 studni głębinowych), rurociągu dosyłowym, siedmiu odejściach z rurociągu głównego oraz 2 zbiornikach na wodę po 3000 m3 i hydroforni w oparciu o dwukierunkową transmisję danych w trybie on-line z wykorzystaniem technologii GPRS z możliwością podłączenia następnych obiektów. Zakres przedmiotu zamówienia -doradztwo, prace koncepcyjne i projektowe -dostawa i instalacja na: ujęciu wody (8 studni głębinowych), rurociągu dosyłowym Romanówka - Sandomierz, pozostałych siedmiu odejściach z rurociągu dosyłowego oraz dwóch zbiornikach na wodę i hydroforni -nowych certyfikowanych i hermetycznych szaf zasilająco sterowniczych z wewnętrznym panelem na którym powinien być umieszczony: amperomierz, przełącznik wyboru pracy (ręczny, 0, automatyczny) i przyciski -załącz- wyłącz Szafy powinny być wyposażone w moduł telemetryczny, zasilacz, wyłącznik główny, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, UPS, element grzejny z termostatem, układ łagodnego rozruchu do każdego z ośmiu silników pomp. -dostawa i montaż sond do pomiaru poziomu lustra wody w 8 studniach, oraz 2 zbiornikach na wodę -dostawa i montaż przetwornika do pomiaru ciśnienia wody na ujęciu zbiorczym -dobór i dostawa nowych wodomierzy z wyjściem impulsowym (z niezależną nakładką zliczającą impulsy w obu kierunkach przepływu) do pomiaru ilości wydobywanej wody na 8 studniach z możliwością alarmowania przepływu wstecznego -dobór i dostawa nowych wodomierzy z wyjściem impulsowym (z niezależną nakładką zliczającą impulsy w obu kierunkach przepływu) do pomiaru ilości wydobywanej wody na 7 odejściach z magistrali do gmin -dobór i dostawa przepływomierza elektromagnetycznego do ciągłego pomiaru natężenia i ilości wody napływającej do 2 zbiorników na wodę w Sandomierzu -dobór, dostawa i montaż bateryjnych, energooszczędnych modułów rejestrujących z transmisją GPRS (w wykonaniu hermetycznym) na 7 odejściach z magistrali do gmin -dobór i dostawa kabli umożliwiających transmisję danych pomiędzy szafą zasilająco -, a wodomierzem i sondą hydrostatyczną dla ośmiu studni -skonfigurowanie i oprogramowanie modułów telemetrycznych -włączenie do systemu monitoringu i sterowania sygnałów z szafy regulatora ciśnienia - pkt. 3.4 specyfikacji -uruchomienie transmisji danych pomiędzy ujęciem wody (8 studni głębinowych), rurociągiem dosyłowym, siedmioma odgałęzieniami, dwoma zbiornikami, hydrofornią, oraz dyspozytornią -dostawa, instalacja i uruchomienie oprogramowania do sterowania i wizualizacji pracy ośmiu studni głębinowych, rurociągu dosyłowego, siedmiu odgałęzień, dwóch zbiorników oraz hydroforni (zestaw hydroforowy) -testowanie pracy systemu -szkolenie operatorów -układ sterowania powinien umożliwiać automatyczną pracę ośmiu ujęć wody z możliwością przejścia w tryb ręcznego sterowania -otwartość systemu z możliwością rozszerzenia i monitorowania w przyszłości nowo podłączanych obiektów ( np. zbiorników retencyjnych, nowych studni, przepływomierzy) -miesięczna opłata za pakiet transmisyjny w zakresie 10÷30 zł netto za jeden obiekt Funkcje systemu zdalnego sterowania i monitoringu: -zbieranie informacji o stanie obiektów monitorowanych (8 studni głębinowych, chloratora, rurociągu dosyłowego 500 mm z siedmioma odgałęzieniami, 2 zbiorników na wodę, hydroforni) -włamanie -awaria urządzeń monitorowanych -brak zasilania w energię elektryczną -otwarcie włazu -zbieranie informacji o parametrach obiektów monitorowanych -rurociąg dosyłowy, siedem odgałęzień, chlorator - pkt. 3.2 specyfikacji -studnie głębinowe - pkt. 3.1 specyfikacji -zbiorniki na wodę (2 x 3000 m3 ) - pkt. 3.3 specyfikacji -hydrofornia - pkt. 3.4 specyfikacji -wizualizacja pracy obiektów - graficzne przedstawienie zebranych informacji w sposób przyjazny dla operatora - uzgodnione z Zamawiającym -przedstawianie zmian parametrów monitorowanych w postaci wykresów -komunikacja z punktami pomiarowymi i sterowanymi -system powinien wykorzystywać mieszaną transmisję danych: 1.zdarzeniową - dane wysyłane są przy zmianie stanu logicznego zmiennej wejściowej według zadanego algorytmu. 2.cykliczną czasową - czas cyklu nie powinien przekraczać 10 minut, co oznacza że w każdej pełnej 10 minucie oprogramowanie sterownika wysyła do systemu nadrzędnego informacje o swoim statusie Czas transferu danych nie powinien przekraczać 5 sekund dla jednego zdarzenia -alarmowanie (włamanie, awaria pompy, brak zasilania, asymetria, termik, przekroczenie poziomu suchobiegu, przepływu wstecznego na ośmiu studniach) -generowanie sygnałów sterujących -ciągła archiwizacja danych monitorowanych obiektów -przeszukiwanie i analiza bazy danych -generowanie raportów z bazy danych: na żądanie, dobowych, miesięcznych, rocznych -komunikacja z użytkownikiem -zabezpieczenie danych -wymiana danych z innymi aplikacjami -zbieranie informacji o ilości wydobytej wody z ośmiu studni głębinowych -zbieranie informacji o ilości dopływającej wody do dwóch zbiorników -zbieranie informacji o ilości wypływającej wody z siedmiu odgałęzień na magistrali -bilans wydobytej i rozprowadzonej z magistrali wody z możliwością ustawienia wartości granicznych strat i opcją alarmu na wypadek dużego ubytku wody -dostęp do danych w trybie on-line dla kilku użytkowników (funkcje sterowania dostępne tylko dla uprawnionych operatorów) -system w trybie automatycznym powinien umożliwiać pracę poszczególnych agregatów pompowych w wyznaczonych przedziałach czasu (tańsza taryfa) w celu napełnienia dwóch zbiorników retencyjnych do poziomu maksymalnego -algorytm automatycznego sterowania powinien realizować cykl naprzemiennego załączania pomp oraz dobór wydajności (ilości załączonych pomp) do aktualnego zapotrzebowania na wodę dwóch zbiorników 3.1Ujęcie wody - 8 studni głębinowych Do systemu sterowania i monitoringu muszą być przekazywane i przedstawione w sposób graficzny, ewentualnie dźwiękowy następujące informacje z każdej studni: -ciągły pomiar poziomu lustra wody o zdefiniowaną wartość (poziom statyczny i dynamiczny) -załączenie i wyłączenie pompy -stan alarmowy - osiągnięcie poziomu suchobiegu -zasilanie energetyczne (zadziałał termik pompy, zanik fazy, asymetria) -informacja o zasilaniu sterownika z akumulatora -wartość i wykres prądu pobieranego przez silnik pompy głębinowej -zliczanie ilości zużytej energii elektrycznej przez silnik każdej z ośmiu pomp głębinowych -praca pomp i ich tryby (automatyczny - ręczny ) -sygnalizacja otwarcia szafki zasilająco - sterowniczej, włazów lub włamania -zdalne sterowanie pracą 8 pomp z poziomu stacji dyspozytorskiej (hydrofornia) -zapis w bazie danych wszystkich zdefiniowanych w systemie zdarzeń, które wystąpiły na monitorowanych ujęciach -czas pracy każdej z 8 pomp -zliczanie ilości wydobytej wody z 8 studni -alarmowanie wstecznego przepływu wody, w przypadku awarii zaworu zwrotnego w każdej z ośmiu studni głębinowych Komendy przesyłania do sterowników z poziomu systemu sterowania i monitoringu -generowanie zdarzenia: załącz, wyłącz, tryb pracy - automatyczny lub ręczny -potwierdzenie wszystkich alarmów -potwierdzenie alarmu -generuj wydzwanianie -włączenie sygnału alarmowego -wyłączenie sygnału alarmowego 3.2 Rurociąg dosyłowy O 500 mm ( zlewnia w miejscowości Romanówka gm. Dwikozy, 7 odejść na magistrali oraz chlorator ) Do systemu sterowania i monitoringu muszą być przekazywane następujące informacje: -Stany alarmowe (zmiana ciśnienia poza zdefiniowany zakres pomiaru) -Sumowanie ilości wody na siedmiu rozejściach z magistrali dostarczanej do gmin -Ciągły pomiar ciśnienia wody na zlewni w miejscowości Romanówka-Załączanie i wyłączanie chloratora Komendy przesyłania do sterowników z poziomu systemu sterowania i monitoringu -generowanie zdarzenia: załącz, wyłącz chlorator 3.3 Zbiorniki na wodę w Sandomierzu ul. POW Do systemu sterowania i monitoringu muszą być przekazywane następujące informacje: -Ciągły pomiar poziomu lustra wody w dwóch zbiornikach na wodę -Stany alarmowe - poziom minimalnej rezerwy, przepełnienie -Zakresy pracy min, max -Sygnalizacja wejścia do zbiorników oraz uchylenia włazu -Zapis w bazie danych wszystkich zdefiniowanych w systemie zdarzeń, które wystąpiły na monitorowanych zbiornikach -Ciągły pomiar i zliczanie dostarczanej wody do zbiorników przy pomocy przepływomierza elektromagnetycznego 3.4 Hydrofornia ( zestaw hydroforowy ) ul. P.O.W. Do systemu sterowania i monitoringu muszą być przekazywane następujące informacje: -Sygnalizacja pracy i awarii poszczególnych pomp z zestawu hydroforowego (pracuje- sieć, falownik; nie pracuje; awaria) -Ciągły pomiar ciśnienia wody na wyjściu z hydroforni -Pomiar ilości wpompowanej wody w sieć miejską -Całościowy bilans wody: wydobytej, rozprowadzonej z siedmiu odgałęzień od magistrali, dopływającej do dwóch zbiorników i wpompowanej w sieć miejską Nowo montowany układ automatyki szaf sterowniczych oraz system monitoringu i sterowania musi być kompatybilny z systemem który istnieje obecnie w ZWK - Sandomierz oraz powinien współpracować z modułem telemetrycznym MT-201 Zastosowanie w/w systemu monitoringu i sterowania powinno przynieść wymierne korzyści między innymi: -oszczędności energii elektrycznej poprzez możliwość dopasowania systemu produkcji wody do obciążenia -możliwość zdiagnozowania wypływów wody z sieci -wykrycie zużytych agregatów pompowych -znajomość zachowania się systemu produkcji wody w odpowiedzi na zmienne obciążenia -bieżącej kontroli obiektów bezobsługowych- minimalizacja skutków awarii -zmniejszenie ilości awarii na sieci wodociągowej -poprawa funkcjonowania przedsiębiorstwa -korzystny wizerunek w oczach klientów jako przedsiębiorstwa nowoczesnego -spełnienie wymogów UE dotyczącego monitorowania ujęć wody pitnej Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu terminu udostępni wykonawcy następujące obiekty: -Każdą z ośmiu studni głębinowych -Zlewnię na Romanówce gm. Dwikozy -Zbiorniki retencyjne w Sandomierzu -Hydrofornię w Sandomierzu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.82.11.00 - 29.82.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi art. 22 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów. ( spełnia - nie spełnia ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art.22 ust. 1pkt. 1,2,3,4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych /załącznik nr. 2 Następujące dokumenty : 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4) Wykaz minimum trzech dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - podmioty gospodarcze własne i zależne -ogłoszenia o przetargach.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. Sandomierz ul Przemysłowa 12 p. 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat PGKiM Sp. z o.o. Sandomierz ul Przemysłowa 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.