Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostawa wraz z montażem kotłów gazowych w budynku Sądu Rejonowego w Sandomierzu ul. Kościuszki 2a, 27 – 600 Sandomierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Sandomierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 2a
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@sandomierz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.sr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem kotłów gazowych w budynku Sądu Rejonowego w Sandomierzu ul. Kościuszki 2a, 27 – 600 Sandomierz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1b032e-c691-4a2b-acb5-80f31834924e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00128049/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostawa wraz z montażem kotłów gazowych w budynku Sądu Rejonowego w Sandomierzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed1b032e-c691-4a2b-acb5-80f31834924e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://e-zamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed1b032e-c691-4a2b-acb5-80f31834924e
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia:
przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-ed1b032e-c691-4a2b-acb5-80f31834924e
Szczegółowo omówiono to w rozdziale 12 SWZ,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych - przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Szczegółowo opisano to w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed1b032e-c691-4a2b-acb5-80f31834924e
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Sąd Rejonowy w Sandomierzu, ul. Kościuszki 2a, 27 – 600 Sandomierz przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: Ogólne Rozporządzenie lub RODO), mają charakter danych osobowych.
2) Sąd Rejonowy w Sandomierzu dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizyczne, techniczne i organizacyjne ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub zamierzonym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Szczegółowo omówiono to w rozdziale 1 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Adm.261.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem kotłów gazowych w budynku Sądu Rejonowego w Sandomierzu ul. Kościuszki 2a, 27 – 600 Sandomierz
4.2.6.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44621200-1 - Kotły grzewcze
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na kotły gazowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
warunek zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że należycie wykonał minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była wymiana/dostawa kotła/kotłów gazowych wraz z montażem:
➢ w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).
Przez wymianę/dostawę Zamawiający rozumie wymianę istniejącego kotła/kotłów gazowego na nowy lub dostawę i montaż kotła/kotłów gazowego nowopowstałego (dostawa i montaż może stanowić element zamówienia na roboty budowlane). Jeżeli wykonanie dotyczyło znacznie szerszego zakresu niż określono w warunku, Wykonawca jest zobowiązany wskazać udział kwotowy wymiany/dostawy kotła/kotłów gazowych w całości zrealizowanego zadania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz robót o określonej wyżej wartości minimum dla przedmiotowego zamówienia.
Przez jedną wymianę/dostawę Zamawiający rozumie jeden kontrakt lub jedną umowę.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia dowodów potwierdzających należyte wykonanie umowy, wystawione przez podmiot na rzecz, których realizowano te roboty.
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: Kierownikiem robót sanitarnych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418, dalej zwanej: Prawo budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynację zespołu Wykonawcy, kontakty z Zamawiającym, przygotowanie raportów - osoba ta musi posiadać niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa lub ważne uprawnienia budowlane - sanitarne wydane według wcześniejszych przepisów, aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania - z minimum 3 letnim doświadczeniem jako kierownik robót sanitarnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykonawca wraz z ofertą, składa aktualne na dzień składania ofert - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) na potwierdzenie warunku zdolności technicznej
- wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ), zawierający minimum jedną dostawę kotła lub kotłów gazowych wraz z montażem zrealizowaną
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego robota budowlana została wykonana, z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana należycie spełniając wymagania określone w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 4a) SWZ.
- dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
b) na potwierdzenie warunku zdolności zawodowej
wykaz osoby/osób skierowanych do realizacji zamówienia, którego przedmiotem była wymiana/dostawa odpowiednio kotła gazowego wraz
z montażem i uruchomieniem - spełniając wymagania określone w Rozdziale 8 ust. 2 pkt. 4b SWZ.
- 2) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:
odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Ciąg dalszy w rozdziale 10 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunekokreślony w:
a) ust. 1 musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie,
b) ust. 2 pkt. 4 - w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (wg. załącznika nr 8 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp).
Wykonawca, który wykonywał robotę budowlaną wspólnie z innym Wykonawcą (np. konsorcjum), uprawniony jest wykazać jedynie swoje własne doświadczenie, tj. dotyczące tych robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, do której z ww. czynności powołano pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi identyfikować Wykonawcę, którego reprezentuje pełnomocnik lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.
3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa ta powinna wskazywać jeden podmiot, który uprawniony będzie do wystawienia faktury dla Zamawiającego.
4) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5) Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument stanowiący Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z postanowieniami art. 455 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu, w przypadkach wskazanych poniżej, a także w przypadkach wynikającychz przepisów PZP.
2. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
a) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn wskazanych w § 6 ust. 3 umowy,
b) zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub nadzwyczajnej zmiany stosunków grożącej jednej ze stron rażącą stratą,
c) zmianę zastosowanej technologii wykonania zamówienia na lepszą (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną), po pisemnym zaakceptowaniu jej przez osobę z ramienia Zamawiającego wskazaną w § 7 ust. 1 umowy pod warunkiem, iż wynagrodzenie umowne nie ulegnie zwiększeniu,
d) zmiana osób lub podmiotów wymienionych w ofercie, których doświadczenie i wiedza potwierdzały spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że doświadczenie i wiedza nowych osób lub podmiotów będą spełniać te warunki.
3. Zmiana terminów umownych nie może skutkować roszczeniem Wykonawcy o dodatkową zapłatę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-08 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Platformę E-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-08 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Inne informacje na temat zamówienia - vide: SWZ.INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostosowanie struktury informatycznej Powiatu Sandomierskiego w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup sprzętu oraz usług z zakresu IT.
- Dostawa testów i opakowań do sterylizacji
- Dostawa wraz z montażem kotłów gazowych w budynku Sądu Rejonowego w Sandomierzu ul. Kościuszki 2a, 27 - 600 Sandomierz
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Termomodernizacja Portu Kultury w Sandomierzu".
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Przebudowa pomieszczeń łazienek w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kuropatniku
- Termomodernizacja budynku OSP w Suchedniowie
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.