eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Kościelisko na potrzeby realizacji projektu Właściwy start drogą sukcesu - współfinansowanego ze środków Euro-pejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego ; Oś Priorytetowa 9Rozwój wykształcenia i kom-petencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wyso-kiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Kościelisko: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Kościelisko na potrzeby realizacji projektu Właściwy start drogą sukcesu - współfinansowanego ze środków Euro-pejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego ; Oś Priorytetowa 9: Rozwój wykształcenia i kom-petencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wyso-kiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 22730 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5124 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Kościelisko na potrzeby realizacji projektu Właściwy start drogą sukcesu - współfinansowanego ze środków Euro-pejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego ; Oś Priorytetowa 9: Rozwój wykształcenia i kom-petencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wyso-kiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych elementów wyposażenia dwóch oddziałów przedszkolnych - artykuły plastyczne i biurowych, pomoce dydaktyczne, zabawki, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, drobny sprzęt AGD oraz innych na potrzeby realizacji projektu - Właściwy start drogą sukcesu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowych elementów wyposażenia do dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podsta-wowej w Kościelisku, ul. Szeligówka 11, 34-511 Kościelisko CZĘŚĆ I - artykułów plastycznych i biurowych, pomocy dydaktycznych, zabawek, wyposażenia zapewniają-cego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi - zgodnie z załącznikiem nr 6A do SIWZ 2) Dostawę fabrycznie nowych elementów wyposażenia do dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podsta-wowej w Kościelisku, ul. Szeligówka 11, 34-511 Kościelisko CZĘŚĆ II - drobne urządzenia AGD i inne elementy wyposażenia, zgodnie z załącznikiem nr 6B do SIWZ 3) Wniesienie wyposażenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w budynku szkoły wraz z montażem poszcze-gólnych elementów zamówienia 4) wszystkie dostarczone elementy zamówienia winny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem 5) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż poda-ne w SIWZ. 6) Materiały użyte do wykonania mebli zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać Eu-ropejskim i Polskim Normom 7) Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określają-ce parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się os niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna pro-dukty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produk-tów opisanych przez Zamawiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary/liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego; 8) Wymagany okres gwarancji: Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli 24 miesięcznej gwarancji. W przy-padku, gdy producent udzielił dłuższej gwarancji, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 42.99.42.30 - Laminatory 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego ; Oś Priorytetowa 9: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II - drobne urządzenia AGD i inne elementy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2755,20

  • Oferta z najniższą ceną: 2332,53 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.