eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnia › Przetarg nieograniczony na wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. Rozwój infrastruktury edukacyjnej Gminy Rząśnia poprzez budowę szkoły podstawowej wraz z salą sportową w Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Rząśnia: Przetarg nieograniczony na wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. Rozwój infrastruktury edukacyjnej Gminy Rząśnia poprzez budowę szkoły podstawowej wraz z salą sportową w Białej
Numer ogłoszenia: 227300 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181340 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rząśnia, ul. Kościuszki 16, 98-332 Rząśnia, woj. łódzkie, tel. 044 6317122, faks 044 6317129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. Rozwój infrastruktury edukacyjnej Gminy Rząśnia poprzez budowę szkoły podstawowej wraz z salą sportową w Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. Rozwój infrastruktury edukacyjnej Gminy Rząśnia poprzez budowę budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Biała. Inwestycja stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia została dofinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa V, Działanie V.3 - Infrastruktura edukacyjna. Wartość projektu objętego dofinansowaniem wynosi 13.800.000,00zł brutto. Menadżer projektu zobowiązany jest do zarządzania, kontrolowania i nadzoru nad realizacją całości realizacji projektu w celu zapewnienia jego prawidłowej, terminowej realizacji oraz rozliczenia finansowego zgodnymi z obowiązkami Zamawiającego wynikającymi z umowy o dofinansowanie. 2)Zakres obowiązków menagera jest następujący: a)sporządzanie kompletnych wniosków o płatność i ich dostarczenie do Instytucji Zarządzającej - Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. b)kontrola wydatków kwalifikowanych, c)sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i merytorycznym oraz ich opisanie pod względem kwalifikowalności wydatku w odniesieniu do podręcznika kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 przyjętego uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego oraz Krajowymi wytycznymi dotyczącymi kwalifikowania wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w okresie programowania 2007-2013 (Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia). d)przygotowanie zbiorczych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i końcowych z realizacji projektu zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, e)nadzorowanie procesu realizacji Projektu zgodnie wnioskiem o dofinansowanie i zawartą umową o dofinansowanie, f)koordynowanie organizacji i przebiegu monitoringu projektu, g)pisemne opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu zagrożeń mogących powstać w toku realizacji projektu, h)czynny udział w kontrolach i audytach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione, i)koordynowanie działań w zakresie informacji i promocji projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów RPO Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006, Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828/2006 oraz Rozporządzeniem (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, j)organizowanie (zwoływanie, przygotowanie porządku obrad i materiałów do dyskusji) z częstotliwością wynikającą z aktualnych potrzeb jednak nie mniejszą niż 1 raz na miesiąc, zebrań zespołu koordynacyjnego złożonego z upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, Nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego oraz innych zainteresowanych podmiotów. k)przeprowadzenie procedur związanych ze zmianą harmonogramu realizacji projektu (jeśli zajdzie taka konieczność) a także w razie konieczności wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie - przeprowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem tych zmian, l)opiniowanie zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujących postępowaniach przetargowych: -postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonywanie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych, -postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę i montaż wyposażenia sportowego, -postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę i montaż wyposażenia szkolnego i meblowego, -postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę i montaż wyposażenia kuchni i stołówki. m)dyspozycyjność - obowiązek przebywania (kontroli) na terenie realizacji projektu minimum 10 razy w miesiącu, n)pisemne opiniowanie (ewentualnych) roszczeń wykonawcy robót budowlanych, dostawców wyposażenia: szkolnego, kuchni i stołówki lub sportowego i poszukiwanie rozwiązań kompromisowych dla wszystkich stron..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11610000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa V, Działanie V.3 - Infrastruktura edukacyjna. Wartość calego projektu objętego dofinansowaniem wynosi 13.800.000,00zł brutto.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy PRIMEX, Al. Jana Pawła II 132, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 110700
  • Oferta z najniższą ceną: 110700 oferta z najwyższą ceną: 161700
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.