To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-23
Wyczechy: Zarządzanie projektem pt.Marzenia się spełniają współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 227203 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203733 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Wyczechach, Wyczechy 29, 77-326 Wyczechy, woj. pomorskie, tel. 059 83 33 28, faks 059 83 333 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka administracyjna Gminy Czarne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pt.Marzenia się spełniają współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zarządzania projektem tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu, Asystenta ds. rozliczeń oraz Specjalisty ds. promocji i monitoringu w ramach projektu pt. Marzenia się spełniają realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. CZĘŚĆ I. KOORDYNATOR PROJEKTU 1 Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach 2 Koordynowanie działań projektowych; 3 Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; 4 Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej; 5 Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; 6 Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością; 7 Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi; 8 Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji; 9 Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego; 10 Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; 11 Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem; 12 Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów; 13 Nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników; 14 Nadzorowanie przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych; 15 Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej; 16 Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników; 17 Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu; 18 Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; 19 Obecność podczas kontroli projektu; 20 Współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć; 21 Nadzorowanie przebiegu zajęć; 22 Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych; 23 Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć; 24 Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji; 25 Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja; 26 Kontrola wydatkowania środków; 27 Aktywne wspieranie działań na rzecz równości płci i angażowanie w nie cały zespół projektowy. 28 Katalogowanie beneficjentów Projektu; 29 Prowadzenie i nadzór nad sprawozdawczością w systemie PEFS; CZĘŚĆ II - ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ 1 Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu; 2 Sporządzenie sprawozdań okresowych; 3 Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur; 4 Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Głównym Księgowym Szkoły Podstawowej w Wyczechach 5 Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą; 6 Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu; 7 Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi; 8 Zatwierdzanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi; 9 Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu; 10 Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 11 Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia; 12 Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania; 13 Nadzór nad płatnościami dla wykonawców; 14 Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 15 Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji; 16 Współpraca z organami kontrolującymi. CZĘŚĆ III - SPECJALISTA DS. MONITORINGU I PROMOCJI 1 Przygotowanie raportów pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji mających na celu właściwą realizację merytoryczną Projektu; 2 Przedstawianie Koordynatorowi na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach; 3 Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników; 4 Współpraca z asystentem ds. rozliczeń finansowych w zakresie przygotowania części merytorycznej sprawozdań oraz wniosków o płatność; 5 Współpraca z Koordynatorem w sprawie rekrutacji i promocji 6 Przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji Projektu; 7 Przygotowanie, rozprowadzenie i zbieranie kwestionariuszy monitorujących oraz opracowywanie i przedstawianie wyników Koordynatorowi wraz z rekomendacjami zmian; 8 Katalogowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z bieżącym monitorowaniem oraz ewaluacją Projektu; 9 Monitorowanie Beneficjentów Ostatecznych 10 Opracowanie ulotek i plakatów promocyjnych 11 Opracowanie ogłoszeń w prasie; 12 Organizacja spotkania inauguracyjnego i konferencji na zakończenie projektu; 13 Oznakowanie wszelkich materiałów drukowanych, materiałów do zajęć, zakupionego w ramach projektu sprzętu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, 14 Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej projektu, 15 Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć) Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.21.10.00 - Usługi księgowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: KOORDYNATOR PROJEKTU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rozalia Zając- Mozol, ul. Ogrodowa 30, 77-330 Czarne, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50400,00
Oferta z najniższą ceną: 50400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Edyta Miksa, ul. Świerczewskiego 2/8, 77-330 Czarne, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40512,00
Oferta z najniższą ceną: 40512,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40512,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: SPECJALISTA DS. MONITORINGU I PROMOCJI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Gibczyński, Rychnowy 12/3, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48000,00
Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
więcej: Usługi księgowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.