eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyczechy › Zarządzanie projektem pt.Marzenia się spełniają współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Wyczechy: Zarządzanie projektem pt.Marzenia się spełniają współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 203733 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Wyczechach , Wyczechy 29, 77-326 Wyczechy, woj. pomorskie, tel. 059 83 33 28, faks 059 83 333 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka administracyjna Gminy Czarne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pt.Marzenia się spełniają współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zarządzania projektem tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu, Asystenta ds. rozliczeń oraz Specjalisty ds. promocji i monitoringu w ramach projektu pt. Marzenia się spełniają realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. CZĘŚĆ I. KOORDYNATOR PROJEKTU 1 Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach 2 Koordynowanie działań projektowych; 3 Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; 4 Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej; 5 Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; 6 Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością; 7 Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi; 8 Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji; 9 Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego; 10 Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; 11 Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem; 12 Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów; 13 Nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników; 14 Nadzorowanie przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych; 15 Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej; 16 Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników; 17 Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu; 18 Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; 19 Obecność podczas kontroli projektu; 20 Współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć; 21 Nadzorowanie przebiegu zajęć; 22 Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych; 23 Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć; 24 Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji; 25 Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja; 26 Kontrola wydatkowania środków; 27 Aktywne wspieranie działań na rzecz równości płci i angażowanie w nie cały zespół projektowy. 28 Katalogowanie beneficjentów Projektu; 29 Prowadzenie i nadzór nad sprawozdawczością w systemie PEFS; CZĘŚĆ II - ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ 1 Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu; 2 Sporządzenie sprawozdań okresowych; 3 Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur; 4 Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Głównym Księgowym Szkoły Podstawowej w Wyczechach 5 Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą; 6 Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu; 7 Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi; 8 Zatwierdzanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi; 9 Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu; 10 Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 11 Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia; 12 Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania; 13 Nadzór nad płatnościami dla wykonawców; 14 Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 15 Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji; 16 Współpraca z organami kontrolującymi. CZĘŚĆ III - SPECJALISTA DS. MONITORINGU I PROMOCJI 1 Przygotowanie raportów pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji mających na celu właściwą realizację merytoryczną Projektu; 2 Przedstawianie Koordynatorowi na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach; 3 Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników; 4 Współpraca z asystentem ds. rozliczeń finansowych w zakresie przygotowania części merytorycznej sprawozdań oraz wniosków o płatność; 5 Współpraca z Koordynatorem w sprawie rekrutacji i promocji 6 Przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji Projektu; 7 Przygotowanie, rozprowadzenie i zbieranie kwestionariuszy monitorujących oraz opracowywanie i przedstawianie wyników Koordynatorowi wraz z rekomendacjami zmian; 8 Katalogowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z bieżącym monitorowaniem oraz ewaluacją Projektu; 9 Monitorowanie Beneficjentów Ostatecznych 10 Opracowanie ulotek i plakatów promocyjnych 11 Opracowanie ogłoszeń w prasie; 12 Organizacja spotkania inauguracyjnego i konferencji na zakończenie projektu; 13 Oznakowanie wszelkich materiałów drukowanych, materiałów do zajęć, zakupionego w ramach projektu sprzętu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, 14 Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej projektu, 15 Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć) Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów otrzymanych przez zamawiającego od Wykonawcy za pomocą formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia z podaniem przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (referencje lub inne dokumenty), że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. CZĘŚĆ I - Koordynator projektu- min. 3 usługi świadczone w projektach finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym min. 1 usługa polegająca na koordynowaniu projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, CZĘŚĆ II - asystent ds. rozliczeń - udział w realizacji min.1 projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ III - specjalista ds. promocji i monitoringu - udział w realizacji min.1 projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 15.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zarządzania projektem na poszczególne części przedmiotu zamówienia spełniającymi następujące wymagania: CZĘŚĆ I - Koordynator projektu - 1) min. 3 usługi świadczone w projektach finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym min. 1 usługa polegająca na koordynowaniu projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 2) wykształcenie wyższe 3) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej CZĘŚĆ II - Asystent ds. rozliczeń - 1) udział w realizacji min.1 projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego 2) wykształcenie min. średnie 3) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej CZĘŚĆ III - Specjalista ds. promocji i monitoringu - 1) udział w realizacji min.1 projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego 2) wykształcenie min. średnie Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej winni posiadać równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - doświadczenie w pracy w projektach realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dokonania zmiany umowy - jego załącznika, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. zdarzenia losowe, na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć wyłącznie załącznika nr 4 do SIWZ a więc -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.czarne.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOORDYNATOR PROJEKTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach 2 Koordynowanie działań projektowych; 3 Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; 4 Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej; 5 Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; 6 Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością; 7 Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi; 8 Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji; 9 Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego; 10 Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; 11 Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem; 12 Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów; 13 Nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników; 14 Nadzorowanie przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych; 15 Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej; 16 Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników; 17 Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu; 18 Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; 19 Obecność podczas kontroli projektu; 20 Współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć; 21 Nadzorowanie przebiegu zajęć; 22 Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych; 23 Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć; 24 Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji; 25 Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja; 26 Kontrola wydatkowania środków; 27 Aktywne wspieranie działań na rzecz równości płci i angażowanie w nie cały zespół projektowy. 28 Katalogowanie beneficjentów Projektu; 29 Prowadzenie i nadzór nad sprawozdawczością w systemie PEFS;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. doświadczenie w pracy w projektach realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu; 2 Sporządzenie sprawozdań okresowych; 3 Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur; 4 Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Głównym Księgowym Szkoły Podstawowej w Wyczechach 5 Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą; 6 Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu; 7 Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi; 8 Zatwierdzanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi; 9 Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu; 10 Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 11 Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia; 12 Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania; 13 Nadzór nad płatnościami dla wykonawców; 14 Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 15 Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji; 16 Współpraca z organami kontrolującymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. doświadczenie w pracy w projektach realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPECJALISTA DS. MONITORINGU I PROMOCJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przygotowanie raportów pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji mających na celu właściwą realizację merytoryczną Projektu; 2 Przedstawianie Koordynatorowi na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach; 3 Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników; 4 Współpraca z asystentem ds. rozliczeń finansowych w zakresie przygotowania części merytorycznej sprawozdań oraz wniosków o płatność; 5 Współpraca z Koordynatorem w sprawie rekrutacji i promocji 6 Przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji Projektu; 7 Przygotowanie, rozprowadzenie i zbieranie kwestionariuszy monitorujących oraz opracowywanie i przedstawianie wyników Koordynatorowi wraz z rekomendacjami zmian; 8 Katalogowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z bieżącym monitorowaniem oraz ewaluacją Projektu; 9 Monitorowanie Beneficjentów Ostatecznych 10 Opracowanie ulotek i plakatów promocyjnych 11 Opracowanie ogłoszeń w prasie; 12 Organizacja spotkania inauguracyjnego i konferencji na zakończenie projektu; 13 Oznakowanie wszelkich materiałów drukowanych, materiałów do zajęć, zakupionego w ramach projektu sprzętu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, 14 Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej projektu, 15 Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. doświadczenie w pracy w projektach realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.