To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Kraśnik: Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 226693 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376380 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej, instalacji c.o., wodno - kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku. 2. Inwentaryzacja została podzielona na następujące zadania: zadanie nr 1 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy Alei Niepodległości 30, zadanie nr 2 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Żwirki i Wigury 3, zadanie nr 3 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sikorskiego 15, zadanie nr 4 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sądowej 4. Nr zadania Budynek Pow. zabudowy w m2 Pow. użytkowa w m2 Liczba klatek Liczba lokali mieszkalnych Liczba lokali użytkowych Liczba kondygnacji 1 Al. Niepodległości 30 826 2365,36 4 45 4 4 2 Żwirki i Wigury 3 565 1185,95 3 27 - 3 3 Sikorskiego 15 371 784,02 2 18 - 3 4 Sądowa 4 392 1659,00 3 40 - 5 Zamawiający nie posiada danych dotyczących wielkości kubaturowych ww. budynków. 3. Inwentaryzacja obejmuje wykonanie oględzin budynków i pomiarów z natury (z wykonaniem ewentualnych pomocniczych zdjęć fotograficznych), sporządzenie rysunków w podstawowej skali 1:100 i opisu technicznego przedstawiającego aktualny stan inwentaryzowanego budynku w zakresie: budowlanym (architektoniczno-konstrukcyjnym) obejmującym położenie - orientację budynku, rzuty, przekroje i elewacje, (rzuty dachów z zaznaczonymi przewodami kominowymi), instalacyjnym obejmującym rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim zwymiarowaniem i opisaniem (instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., elektryczne i gazowe) w lokalach mieszkalnych i użytkowych, częściach wspólnych m.in. klatkach schodowych, piwnicach. Inwentaryzacja instalacji obejmuje piony, leżaki oraz ich rozwinięcie. Ponadto część opisowa i rysunkowa inwentaryzacji budynku powinna zawierać minimum: powierzchnie zabudowy budynku, powierzchnię użytkową, powierzchnię użytkową poszczególnych lokali z wyszczególnieniem powierzchni poszczególnych izb znajdujących się w lokalu - wymagane jest wejście do wszystkich lokali, potwierdzone podpisami właścicieli/najemnców, powierzchnię poszczególnych pomieszczeń piwnic z nazwaniem ich i przypisaniem do odpowiednich lokali, powierzchnię pomieszczeń nie służących do wyłącznego użytku właściciela, najemcy (np. klatka schodowa, korytarze itp.), powierzchnię całkowitą, kubaturę, wymiary budynku: wysokość, długość, szerokość, istniejącą numerację poszczególnych lokali. 4. Wykonawca powinien dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed sporządzeniem oferty obejrzenie budynków w terenie. 6. W przypadku trudności z wejściem do danego lokalu należy kontaktować się z zarządcą danej nieruchomości. 7. Opracowana dokumentacja przez Wykonawcę ma spełniać wymogi jakie na Zamawiającego nakłada ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 ze zm.). 8. Wykonawca opracowania w 3 egzemplarzach + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formie PDF dostarczy do Urzędu Miasta Kraśnik pok. 212..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy Alei Niepodległości 30
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DAKT-INWENT Katarzyna Langer, os. Południe 23B/6, 44-253 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7999,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5658,00
Oferta z najniższą ceną: 5658,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Żwirki i Wigury 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WASILIJ KARPOW STUDIO PROJEKTOWE KIFISTUDIO
jakie przetargi wygrała firma
WASILIJ KARPOW STUDIO PROJEKTOWE KIFISTUDIO
- STUDIO PROJEKTOWE Vassiliy Karpov KIFISTUDIO, ul. Świętego Filipa 23/6, 31-150 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4011,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2900,00
Oferta z najniższą ceną: 2900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15375,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sikorskiego 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DAKT-INWENT Katarzyna Langer, os. Południe 23B/6, 44-253 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2651,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1845,00
Oferta z najniższą ceną: 1845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16359,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sądowej 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WASILIJ KARPOW STUDIO PROJEKTOWE KIFISTUDIO
jakie przetargi wygrała firma
WASILIJ KARPOW STUDIO PROJEKTOWE KIFISTUDIO
- STUDIO PROJEKTOWE Vassiliy Karpov KIFISTUDIO, ul. Świętego Filipa 23/6, 31-150 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5610,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21525,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- zakup warzyw, owoców i jaj dla SPZOZ w Kraśniku
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik w zakresie remontów dróg o nawierzchni bitumicznej
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- zakup leków z programów lekowych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu drogowego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji budynku SP w Gowarczowie, świetlicy w Morzywole i Kupimierzu, budynku oczyszczalni ścieków w Rudzie Białaczowskiej
- 50/2025 Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 3 budynków wspólnotowych i 3 budynków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie,
- "Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na części".
- Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu - etap I
- Wykonanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji Ośrodka Kultury Norwida w Krakowie, Etap I - modernizacja kina wraz z zapleczem technicznym w Siedzibie Głównej
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.