Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Katowice: Utrzymanie przepompowni wód deszczowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 225907 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, fax 032 2598710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie przepompowni wód deszczowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Zawierciu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie przepompowni wód deszczowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Zawierciu - 3 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp Kod CPV wg słownika 2008: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp Oryginalny kod CPV: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Oryginalny kod CPV: 50.53.21.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.21.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 6000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): 1) warunek określony w pkt.1) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; 2) warunek określony w pkt.2) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) Wykonawca musi wykazać przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, dane należy podać za cały okres. 2) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 3) Wykonawca musi dysponować doświadczonym personelem o odpowiednich kwalifikacjach potwierdzonych właściwymi uprawnieniami, który będzie uczestniczyć przy realizacji niniejszego zamówienia. Powinien dysponować: a) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych z minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; b) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży instalacyjno-inżynieryjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych z minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; c) min. 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne SEP typu D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru; d) min. 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne SEP typu E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji; Uwaga: Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich, jak zaproponowane w ofercie. 4) Wykonawca musi posiadać potencjał ekonomiczny i sprzętowy gwarantujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Powinien dysponować w szczególności: a) kompletem urządzeń do pomiarów sieci kablowej, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji - min. 1 kompl.; b) pompą spalinową o wydajności min. 2,0m3 - min. 1 szt.; c) koparką samojezdną o poj. łyżki min. 0,25m3 - min. 1 szt.; d) samochodem ciężarowym o ładowności pow. 5Mg - min. 1 szt.; e) samochodem dostawczym do 09Mg - min. 1 szt.. 5) Wykonawca musi gwarantować całodobowy dyżur w dni robocze oraz w dni wolne od pracy oraz niezwłoczne przystąpienie do robót awaryjnych w czasie nie dłuższym niż 60 minut od chwili powiadomienia. W tym celu powinien dysponować: a) 2 liniami telefonicznymi, stacjonarnymi; b) 2 telefonami komórkowymi; c) przynajmniej jedną bazą zlokalizowaną w odległości gwarantującej przystąpienie do robót awaryjnych w czasie nie dłuższym niż 60 minut. 6) Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, prace polegające na utrzymaniu przepompowni oraz czyszczeniu urządzeń odwadniających rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): a) warunki określone w pkt 1÷6 muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; b) warunek określony w pkt 7 musi spełniać każdy z Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu: na zasadzie spełnia / nie spełnia. Zamawiający dokona przeglądu złożonych przez Wykonawcę dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń) i porówna je z dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie wszystkich warunków Zamawiający dokona oceny ofert wg poniższego kryterium: Cena: znaczenie 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami (wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): a) właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; b) właściwego Oddziału ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4÷8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7) Oświadczenie Wykonawcy o wysokości przychodów firmy za ostatni rok obrotowy wraz z informacją o bankach kredytujących Wykonawcę oraz o wysokości dostępnego kredytu - potwierdzone sprawo-zdaniem finansowym za wyżej wymieniony okresy, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania potwierdzone innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności. 8) Wykaz personelu kierowniczego przewidywanego do realizacji zamówienia wraz z kopiami dokumentów potwierdzających a) posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych; b) przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy i planowanego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł jego pozyskania (umowy przedwstępne, najmu, dzierżawy, oświadczenie woli). 10) Wykaz baz sprzętowo-materiałowych oraz środków łączności. 11) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Zawierciu 42-400 Zawiercie, ul. Towarowa 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Zawierciu 42-400 Zawiercie, ul. Towarowa 24 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego w Domaradzkiej Kuźni, ul. Szkolna 5, 46-034 Pokój na magazyn obrony cywilnej
- Serwis, obsługa i konserwacja 3 szt. przepompowni wód deszczowych w ciągu DW nr 869 administrowanej przez PZDW w Rzeszowie, oznaczonych numerami P1, P3, P4 w 2026 r.
- Obsługa, naprawy bieżące i konserwacje pompowni wód opadowych i roztopowych w roku 2026 w Szczecinie oraz bieżące utrzymanie aeratora na Jeziorze Głębokim.
- "POPRAWA WARUNKÓW TECHNICZNYCH OBIEKTÓW, MODERNIZACJA PAWILONU NR 14 NA POTRZEBY ODDZIAŁU DZIENNEGO ORAZ POMIESZCZEŃ PZP DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SPSZOZ "ZDROJE"
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
- Usługi dozoru i ochrony mienia w budynku Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Zielonej Górze oraz w budynkach Rejonu GDDKiA (podział zamówienia na 8 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





