eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyZaciągnięcie długoterminowego kredytu ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego w kwocie 1.456.000,00 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Głuchołazy: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego w kwocie 1.456.000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 224826 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, fax. 077 4092101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego w kwocie 1.456.000,00 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego w kwocie 1.456.000,00 PLN. a) kwota kredytu długoterminowego: 1.456.000 PLN , b) przeznaczenie kredytu: środki na pokrycie następujących wydatków inwestycyjnych: - Remont sali gimnastycznej przy Liceum Ogólnokształcącym kwota kredytu 329 000 PLN - Budowa drogi transportu rolnego Burgrabice-Biskupów kwota kredytu 525 000 PLN - Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Gimnazjum Nr 2 w Głuchołazach kwota kredytu 190 000 PLN - Budowa dróg na terenie osiedli mieszkaniowych w Głuchołazach - ul. Opawska kwota kredytu 412 000 PLN Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu: do dnia 14 marca 2009 roku. Terminy spłaty kredytu: spłata kredytu w 16 kwartalnych ratach, poczynając od dnia 15 marca 2009 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 i nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie , dwóch lub więcej wykonawców , spełnienie przedstawionych wyżej warunków opisanych muszą wypełnić wszyscy wspólnie składający ofertę . Ocena przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - stwierdzający status prawny lub formę prawną wykonawcy, oraz uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym i prowadzeniu działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi przetargu . Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, sekretariat - pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.