eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup wraz z dostawą zestawów komputerowych i monitorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Warszawa: zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych i monitorów
Numer ogłoszenia: 224757 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych i monitorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu komputerowego, tj. zestawów komputerowych (14 sztuk), monitorów (10 sztuk), dla Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej: www.krus.gov.pl 3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia: a) Całość sprzętu ma być fabrycznie nowa i objęta co najmniej 36 miesięczną gwarancją w zakresie zestawów komputerowych i monitorów; b) Oferowane poszczególne elementy zestawu komputerowego (stacja robocza, monitor, klawiatura i mysz - szt. 14) oraz monitory (szt. 10) muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009r.; c) Oferowany sprzęt komputerowy musi być jednorodny, tzn. wszystkie egzemplarze odpowiednio: stacji roboczych, monitorów, klawiatura czy myszy muszą być tego samego typu (ten sam model) tego samego producenta; d) Oferowane zestawy komputerowe muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym, na potwierdzenie czego należy złożyć stosowne oświadczenie i/lub załączyć do oferty wydruk ze strony Microsoft WHCL; e) Sposób instalacji systemu operacyjnego w zestawach komputerowych ma wykluczać konieczność aktywacji kopii systemu w firmie Microsoft - zastosowany mechanizm SLP (System Locked Preinstallation), a na dysku ma się znajdować partycja techniczna, umożliwiająca ponowne zainstalowanie systemu wraz ze sterownikami (partycja odzyskiwania). Do oferowanych zestawów ma być dołączona płyta z oprogramowaniem umożliwiającym wykonanie ponownej instalacji systemu wraz ze sterownikami. f) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić swobodny dostęp do podzespołów zestawów komputerowych - brak plomb zabezpieczających. g) Oferowane zestawy komputerowe, monitory, pamięci, klawiatury i myszy muszą posiadać certyfikat (oznaczenie) CE, na potwierdzenie czego należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu (np. Kopię certyfikatu, wydruk ze strony producenta lub oświadczenie producenta); h) Zestawy komputerowe i monitory muszą posiadać wsparcie techniczne producenta w postaci dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta odpowiedniego zestawu lub elementu, realizowane poprzez rozpoznanie, na dedykowanej stronie internetowej producenta, numeru seryjnego lub modelu, na potwierdzenie czego należy załączyć do oferty link do strony. i) Do oferty należy załączyć szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne wszystkich oferowanych urządzeń i elementów, pozwalające na ocenę zgodności z wymaganiami zamawiającego. W szczególności w zestawie komputerowym należy podać typ i model procesora, płyty głównej i pamięci. j) Zamawiający żąda, aby oferty zawierały szczegółową kalkulację wszystkich oferowanych elementów z podaniem ich jednostkowych cen według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. k) Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu i dostawy do siedziby Zamawiającego. 4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: a) posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 2 i 3 lub 6), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 4 i 5) tj.: b1) wykonawca musi załączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, dokumenty i wydruki oraz i kopie wymaganych certyfikatów (oznaczeń) CE potwierdzające zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ odpowiednio dla całości zamówienia. b2) wykonawca musi załączyć do oferty kopie certyfikatów zgodności z normami CE dla oferowanego sprzętu (osobno dla każdego elementu - stacji roboczej, monitora, klawiatury, myszy), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, dokumenty i wydruki oraz i kopie wymaganych certyfikatów (oznaczeń) CE potwierdzające zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ odpowiednio dla całości zamówienia. 5. kopia Certyfikatu zgodności z normami CE dla oferowanego sprzętu (osobno dla każdego elementu - stacji roboczej, monitora, klawiatury, myszy), 6. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt VI ppkt. 2 i 3. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 7. Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 8. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - PZP (Formularz Oferty - pkt 9), 9. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3 do SIWZ 10. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 11. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1,2,3 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę a pozostałe mogą być złożone łącznie. 12. Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca zapowiada ich zatrudnienie, z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, I p. pok.113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, I p. pok.113.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.