eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW/AZ/PN-54/13 Usługa opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Wrocław: UMW/AZ/PN-54/13 Usługa opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 224619 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185575 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-54/13 Usługa opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę w okresie 36 miesięcy usług opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP v6.00C lub nowsza zwanego dalej Oprogramowaniem, którego producentem jest firma SIMPLE S.A. zwana dalej Producentem, a które Zamawiający eksploatuje w swej siedzibie, na podstawie posiadanej licencji dla 80 jednoczesnych użytkowników (operatorów), w zakresie następujących modułów: SIMPLE.ERP - FK (Finanse i Księgowość) SIMPLE.ERP - OT (Obrót Towarowy) SIMPLE.ERP - MT (Majątek Trwały) SIMPLE.ERP - PER (Personel) SIMPLE.ERP - INFO (Biblioteka rozszerzeń) Zakres rzeczowy świadczenia usług: W ramach świadczenia opieki powdrożeniowej Wykonawca zapewni: 1. Wykonywanie na rzecz Zamawiającego prac o charakterze opieki powdrożeniowej dla oprogramowania w wymiarze 720 godzin oraz 45 dojazdów w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy lub do czasu wyczerpania określonej powyżej ilości godzin i dojazdów. 2. Rozpoczęcie wykonywania wszelkich prac na zlecenie Zamawiającego wynikających z potrzeb eksploatacyjnych oprogramowania w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania, ich realizację w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie oraz uzgadnianie ich czasochłonności przed pisemnym zgłoszeniem zapotrzebowania. 3. Wykonywanie prac związanych z zapewnieniem komunikacji i integracji oprogramowania z innymi systemami informatycznymi Zamawiającego, w szczególności z systemami wymiany informacji z ZUS, bankami, EOD, Systemem Dziekanatowym. 4. Konsultacje, szkolenia i pomoc udzielaną w siedzibie Zamawiającego przez konsultanta Wykonawcy w zakresie wykorzystania oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów. 5. Konsultacje i pomoc telefoniczną w zakresie wykorzystania oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów, realizowaną poprzez wskazane numery telefoniczne Wykonawcy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09:00 do 16:00. 6. Konsultacje i szkolenia w zakresie wykorzystania nowych funkcjonalności w kolejnych wersjach oprogramowania. 7. Przesyłanie raz na kwartał do Zamawiającego raportu rozliczeniowego dotyczącego realizacji usług opieki powdrożeniowej. Szczegółowe procedury współpracy Wykonawcy i Zamawiającego oraz zasady, warunki i sposób świadczenia opieki powdrożeniowej określa wzór umowy opieki powdrożeniowej stanowiący załącznik do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIMPLE S.A., ul. Bronisława Czecha 49/51, 04-555 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 266787,00

  • Oferta z najniższą ceną: 266787,00 / Oferta z najwyższą ceną: 266787,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.