Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Bochnia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2008//2009
Numer ogłoszenia: 224561 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia , ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6123361 w. 26, fax. 014 6119922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2008//2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg polegające na odśnieżaniu całej szerokości drogi w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia w celu utrzymania przejezdności drogi- natychmiastowe interwencje pod warunkiem , iż konieczność ich wykonania będzie konsultowana z wyznaczonymi osobami oraz zwalczanie śliskości - gołoledzi materiałem przeciwpoślizgowym dopuszczonym do stosowania . 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna oraz wykaz rejonów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych , 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych tzn: - którzy posiadają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem , potwierdzoną odpowiednimi dokumentami , 2. W przypadku wspólnego ubiegania się oferentów o zamówienie publiczne : Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie określonych w ust.1 niniejszego rozdziału warunków odrębnie przez każdego z wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Sposób oceny spełniania warunków : Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , o których mowa w rozdziale VIII SIWZ , dołączonych do oferty . Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać , iż wykonawca spełnia wymienione warunki . Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert , chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania . W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu , Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania 3)Potencjał techniczny - wykaz sprzętu i urządzeń ( własny, dzierżawiony, wynajęty 4)Polisę ubezpieczeniową na roboty objęte zakresem umowy, którą wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy. 5)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-3 Prawa Zamówień Publicznych 6)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 7)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców, upoważniając jednego z wykonawców do reprezentowania pozostałych ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 26
32-700 Bochnia
pok. nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bochnia ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 11 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie całej szerokości jezdni, zwalczanie śliskości - gołoledzi, posypywanie w miejscowościach: Bessów, Majkowice, Cerekiew, Bogucice, Krzyżanowice, Zatoka, Gawłów, Słomka, Ostrów Szlachecki, Brzeźnica, Gorzków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REJON NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie całej szerokości jezdni, zwalczanie śliskości - gołoledzi, posypywanie w miejscowościach: Buczyna, Nieszkowice Małe, Gierczyce, Grabina.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.