eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › świadczenie usług polegających na sprzedaży i dostarczaniu (od poniedziałku do piątku) śniadań i obiadów do Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kozielskiej 71 oraz przy ul. Pszczyńskiej 100 w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Gliwice: świadczenie usług polegających na sprzedaży i dostarczaniu (od poniedziałku do piątku) śniadań i obiadów do Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kozielskiej 71 oraz przy ul. Pszczyńskiej 100 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 223520 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172494 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług polegających na sprzedaży i dostarczaniu (od poniedziałku do piątku) śniadań i obiadów do Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kozielskiej 71 oraz przy ul. Pszczyńskiej 100 w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zestaw śniadaniowy ma się składać z zupy mlecznej, pieczywa mieszanego, bułki maślanej lub rogala, dodatków do pieczywa, masła i gorącego napoju oraz zestaw obiadowy ma się składać z zupy, drugiego dania, mizerii-surówki i kompotu. Gramaż poszczególnych składników śniadań oraz obiadów dla jednej porcji przedstawiony jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 SIWZ). 2. Harmonogram śniadań: 3 x w tygodniu wędlina, szynka, kiełbasa lub kiełbaski cienkie na gorąco, pasztet itp., 2 x w tygodniu np. nabiał, jajko, dżem, pasta itp. Codziennie do śniadań dodatek w postaci pomidora, ogórka itp. Poszczególne zestawy śniadaniowe mogą powtórzyć się dopiero w następnym tygodniu. 3. Harmonogram obiadów: 3 x w tygodniu obiad mięsny, 1 x w tygodniu obiad półmięsny - gołąbki, łazanki z kapustą i mięsem, kluski z mięsem itp., 1 x w tygodniu obiad bezmięsny (w piątek) - ryba, jajka, placki, pierogi, kopytka itp. Poszczególne zestawy obiadowe mogą powtórzyć się dopiero po 14 dniach kalendarzowych. 4. Posiłki muszą być dostarczane w odpowiednich pojemnikach (termosach) codziennie od poniedziałku do piątku w dni pracujące Dziennego Domu Pomocy Społecznej w godzinach: Miejsce - ul. Kozielska 71 Śniadania 6:30 - 7:30; Obiady 11:30 - 12:00 Średnia ilość porcji: 30 porcji do dnia 28.12.2012; 35 porcji od dnia 02.01.2013 Miejsce - ul. Pszczyńska 100 Śniadania 7:00 - 7:30; Obiady 11:30 - 12:30 Średnia ilość porcji: 15 porcji 5. W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zwiększającej bądź zmniejszającej maksymalnie do 8 porcji. 6. Sprzedawane posiłki muszą być pełnowartościowe, odpowiadające wszelkim normom odżywczym i energetycznym obowiązujących w punktach zbiorowego żywienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NIRO Sp. z o.o., Ścinawska 37, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221028,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220185,00

  • Oferta z najniższą ceną: 220185,00 / Oferta z najwyższą ceną: 587160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.