eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZaprojektowanie i wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 1 z ul. Spokojną w Goczałkowicach Zdroju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Katowice: Zaprojektowanie i wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 1 z ul. Spokojną w Goczałkowicach Zdroju.
Numer ogłoszenia: 222491 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, fax 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 1 z ul. Spokojną w Goczałkowicach Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - wykonanie dokumentacji projektowej zgodnej z załączonym PF-U - wykonanie sygnalizacji świetlnej i pozostałych robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano-wykonawczym - wykonanie w trakcie budowy niezbędnych rysunków warsztatowych i wykonawczych uzupełniających projekt budowlano-wykonawczy - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie go zamawiającemu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1) W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) Wymagania określone w pkt. 1) mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2 mln zł.b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu na równowartość co najmniej 0,5 mln zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydatów na poniższe stanowiska. 1. Projektant branży drogowej - 1 osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukcyjno.- budowlanej bez ograniczeń, min. doświadczenie - wykonał min. 2 kompletne dokumentacje projektowe ( tj. projekt budowlany i wykonawczy ) dla przebudowy skrzyżowania na drogach klasy min. G z projektem sygnalizacji świetlnej,2. Projektant branży elektrycznej - 1 osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, min. doświadczenie - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe z branży elektrycznej dot. drogowej sygnalizacji świetlnej i oświetlenia dróg3. Projektant sprawdzający branży drogowej i sygnalizacji świetlnej - 1 osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, min. doświadczenie - opracował lub sprawdził min. 3 kompletne dokumentacje projektowe ( tj. projekt budowlany i wykonawczy ) przebudowy skrzyżowania z budową sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg klasy min. G,4. Kierownik Budowy - 1osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, , min. doświadczenie - 2 realizacje robot drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach klasy min. G Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizował (zakończył) co najmniej 2 budowy sygnalizacji świetlnej o wartości nie niższej niż 1,0 mln zł każda oraz wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy sygnalizacji świetlnej . Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót:- przebudowa układu drogowego - oznakowanie pionowe i poziome wraz z oznakowaniem na czas robót Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Ocena wszystkich warunków udziału w postępowaniu oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z Wnioskiem złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Bilans i rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o nich za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. Potencjał ekonomiczno-finansowy. 8) Wykaz osób, przewidzianych do kierowania robotami wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa).9) Wykaz wykonanych robót budowlanych i usług, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji tej winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty i usługi zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5 40-017, Katowice. Zamawiający przekaże SIWZ w wersji papierowej za opłatą 30,00 PLN na pisemny wniosek wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:45, miejsce: GDDKiA Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017, Katowice. pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.