Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Lidzbark Warmiński: Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Świętnik-Kłębowo-Łabno-Kraszewo oraz budowa sieci kanalizacyjnej wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowości Kraszewo.
Numer ogłoszenia: 22246 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński , ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673274, faks 089 7673274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Świętnik-Kłębowo-Łabno-Kraszewo oraz budowa sieci kanalizacyjnej wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowości Kraszewo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dotyczy budowy sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowościach Świętnik-Kłębowo-Łabno-Kraszewo obejmuje przepompownie oraz : Sieć wodociągową : PE O 110 - 5914 mb PE O 90 - 403 mb PCV O 90 - 10294 mb PCV O 110 - 2049 mb Przyłącza wodociągowe : PE O 40 - 2389 mb PE O 50 - 867 mb PE O 63 - 2456 mb Sieć kanalizacji sanitarnej : Kolektor ciśnieniowy PE O 90 - 4027 mb Kolektor ciśnieniowy PE O 75 - 810 mb Kolektor grawitacyjny PVC O 200 - 3139 mb Przykanaliki sanitarne Kolektor grawitacyjny PVC O 160 - 606 mb Zakres zamówienia dotyczy budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kraszewo obejmuje budowę oczyszczalni ścieków, pompowni P1, PG oraz : Sieć kanalizacji sanitarnej : PE O 110 - 950 mb PE O 40 - 164 mb PE O 90 - 707,5 mb PVC O 160 - 1002,5 mb PVC O 200 - 2289 mb Nie wymienione elementy zakresu zamówienia szczegółowo określają projekty budowlane, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA : przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektem, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym wypadku autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000 zł. (słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofertIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. 7.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia sporządzonego wg załącznika nr 3 do SIWZ oraz : W zakresie potwierdzenia, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj. co najmniej : - 1 kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, zrzeszony w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa - 1 kierownik robót w branży elektrycznej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zrzeszony w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego wykazu i dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz aktualnych zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli wykonawca nie może wykazać że spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki , gdy przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia Jeżeli wykonawca nie wykaże że spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania w oparciu o art.24 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp. 7.2. W celu potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SIWZ oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych , których opis został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów : 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 2) Wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzonego wg załącznika Nr 5 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający żąda : 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia publicznego można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy, ul. Krasickiego 1, p.31 lub pobrać ze strony internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: sekretariat Urzędu Gminy, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, pokój nr 19 lub pocztą na adres zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Oś 3 - Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej , Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.