eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Oddziale ZUS w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Zabrze: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Oddziale ZUS w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 221307 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, fax 032 271-13-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Oddziale ZUS w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Oddziale ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18 oraz podległych Inspektoratach w Bytomiu, ul. Sądowa 8, Gliwicach, ul. Jana Pawła II 2 i Tarnowskich Górach, ul. Górnicza 4-8, ul. Górnicza 5, ul. Dolna 1. Usługi obejmują naprawy w trybie pilnym i zwykłym następującego sprzętu komputerowego: serwery, clustery IBM, stacje robocze, komputery wolnostojące, terminale IBM, drukarki igłowe, drukarki laserowe, drukarki atramentowe, skanery, czytniki kodów kreskowych, urządzenia aktywne, zasilacze małej mocy. Naprawy w trybie pilnym będą wykonywane w czasie do 24 godzin od chwili zgłoszenia. Naprawy w trybie zwykłym będą wykonywane w czasie do 4 dni roboczych od chwili zgłoszenia. W czasie trwania umowy będzie wykonana konserwacja sprzętu w okresie listopad 2008. Czynności konserwacyjne obejmują: czyszczenie zewnętrzne, odkurzanie wnętrza, czyszczenie urządzeń czytających, czyszczenie układów ruchomych mechanicznych, inne wg dokumentacji technicznej i zaleceń producenta, sprawdzenie poprawności pracy oraz sporządzenie raportu o stanie sprzętu. Warunki gwarancji: a) na wykonaną usługę Wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji, b) na zamontowane elementy i części zamienne Wykonawca udzieli gwarancji na okres, na jaki udziela gwarancji producent tych części, licząc od dnia zamontowania. Wykaz sprzętu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41 - 800 Zabrze, ul. Szczęść Boże 18, pokój 414.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, pokój 414..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 27. 11. 2007r., godz. 9.30, siedziba Zamawiającego, ul. Szczęść Boże 18, 41 - 800 Zabrze, pok. 401. 2. SIWZ można także odebrać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Zabrzu, przy ul. Szczęść Boże 18 w pokoju 414, w godzinach 8.00 - 14.00 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa) na podstawie wniosku o przesłanie specyfikacji, zawierającego NIP Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania wniosku o przesłanie SIWZ faksem (032) 271-13-11.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.