Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Bydgoszcz: Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Rejonu w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 221264 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234546, fax 052 3234504,3234524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Rejonu w Nakle nad Notecią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Rejonu w Nakle nad Notecią: Środek transportowy Rok produkcji Nr rejest. Opel Astra 2000 CB 68378 Fiat Panda 2006 CNA 04NR Polonez Caro 1998 CNA T916 Fiat Seicento 1998 CNA T915 Fiat Seicento Van 1999 CNA T917 Lublin 2000 CNA C589 Lublin 1999 CNA T942 Przyczepka 1997 CNA K445 Przyczepka 1998 CNA K443 Przyczepka 2000 CNA K108 Przyczepka 2000 CNA K109 Przyczepka 2004 CNA K852
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca musi wykazać: 2.1. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jakie będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. 2.2. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi związane z serwisowaniem i naprawami środków transportowych, na łączną kwotę 50 000 PLN brutto (wartości poszczególnych usług będą sumowane). 2.3. Posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy. Sposób dokonywania oceny spełniania w/w warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w opisie warunków udziału. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. - Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Bydgoszczy, Rejon w Nakle nad Notecią , ul. Młyńska 5 , 89-100 Nakło n. Not. ul., pok.20..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 08:00, miejsce: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY, REJON W NAKLE NAD NOTECIĄ , UL. MŁYŃSKA 5, 89-100 NAKŁO NAD NOTECIĄ, pok. 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Kognitywistyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Dostawa osobistych pomp insulinowych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 2 części.
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.